quote:
Op maandag 27 januari 2003 14:18 schreef CasB het volgende:
goth's en van die skatergevallen
En piercings
Ben dol op zwepen, niets zo geilmakend als de klappen te horen(voelen is een heeeeeeeel ander verhaal in dit geval, dat doet echt heel auw zo'n zweep alhoewel ik dat niet uit eigen ervaring weet) van een flinke bullswhip, mannnnnnnnn ik droom zelfs van die dingen!!!
Fallusen ben ik dol op, alles in de vorm van falussen trekt mijn aandacht, moet eraan zitten gewoon
Is echt een afwijking trouwens:-)
quote:Gezellig leven heb jij, erodome
Op maandag 27 januari 2003 21:06 schreef erodome het volgende:
Ik heb een zwepen fetisch en een fallus fetischBen dol op zwepen, niets zo geilmakend als de klappen te horen(voelen is een heeeeeeeel ander verhaal in dit geval, dat doet echt heel auw zo'n zweep alhoewel ik dat niet uit eigen ervaring weet) van een flinke bullswhip, mannnnnnnnn ik droom zelfs van die dingen!!!
Fallusen ben ik dol op, alles in de vorm van falussen trekt mijn aandacht, moet eraan zitten gewoon
Is echt een afwijking trouwens:-)
quote:Ik heb een heel gezwellie leven, ben zo gek als een deur en geniet van mijn gekheid:-)
Op maandag 27 januari 2003 21:08 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Gezellig leven heb jij, erodome
.
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:19 schreef erodome het volgende:[..]
Ik heb een heel gezwellie leven, ben zo gek als een deur en geniet van mijn gekheid:-)
quote:misschien ben ik heel dom hoor
Op maandag 27 januari 2003 21:06 schreef erodome het volgende:
Ik heb een zwepen fetisch en een fallus fetisch[....]
quote:Lullen, penissen, piemels, mannen-dingen dus
Op maandag 27 januari 2003 21:47 schreef rolfvp het volgende:[..]
misschien ben ik heel dom hoor
maar wat is dat??
quote:Het is meer dan dat het gaat om de fallus vorm.........
Op maandag 27 januari 2003 21:47 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Lullen, penissen, piemels, mannen-dingen dus
Zo kan ik bv de versnellingspook van de auto ook niet met rust laten, zit er altijd mee te spelen tijdens het rijden(met m'n hand dan he!!!!!).
Yes i know i'm a perfert:-)
quote:Heheh bedacht op een FOK! reactie
Op maandag 27 januari 2003 21:52 schreef erodome het volgende:Zo kan ik bv de versnellingspook van de auto ook niet met rust laten, zit er altijd mee te spelen tijdens het rijden(met m'n hand dan he!!!!!).
prettig
onntopic: ben me niet bewust van een fetish
~Des
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |