Prop volle zaal. Nouja, niet echt helemaal cool, maar is te doen ALS JE MET NORMALE MENSEN IN DE ZAAL ZIT! !
Oehhhhh, ik heb me de tering zitten ergeren aan:
* dat gore wijf wat naast me zat die de hele film door popcorn met haar mond open heeft gegeten! (als er iets is waar ik misselijk van word is het smakkende mensen)
*Aan de andere kant zat een vent kunstjes te doen met een hand vol M&M's in z'n bakkes.
*Meneer achter me waar 2 keer zijn mobiele telefoon af ging met het beltoontje van Nightrider
*Heel erg veel mensen die zitten te lullen over van alles en nog wat
*En als laatste, maar niet minder erg, dat ik in de rij stond om wat lekkers te kopen, een kwartier heb staan wachten, en toen was ik nog niet aan de beurt, maar moest ik snel de zaal in omdat de film begon! En er waren maar 5 mensen voor me!
zo dat lucht op...
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 26-01-2003 17:26]
Ik moet heus ook wel eens hoesten maar dan hoeft de hele zaal toch niet mee te genieten.
Nummer 1 bij mij is trouwens als iemand in je buurt de hele tijd tegen iemand anders zegt wat ie denkt wat er nu gaat gebeuren... Boeie gast! Hou je kop!
quote:Ik heb precies hetzelfde. Hoestende mensen in het openbaar zijn verschrikkelijk. Ik krijg het ook altijd helemaal benauwd als er iemand in een propvolle metro ongegeneerd loopt te hoesten.
Op zondag 26 januari 2003 17:26 schreef Toot het volgende:
Ik haat hoestende mensen.Ik moet heus ook wel eens hoesten maar dan hoeft de hele zaal toch niet mee te genieten.
ik kreeg een keurige mail terug en als ik die inleverde kreeg ik 2 vrijkaartjes om t goed te maken
het neefje van mijn vriendin was vergeten z'n mobiel uit te zetten, en natuurlijk ging dat ding af - is natuurlijk errug kut, maar nix aan te doen, meteen uitzetten - kon ie 'm niet vinden, dus dat ding maar af gaan en af gaan, en wij schaamden ons rot.
Had ie 'm eindelijk te pakken - zegt ie keihard: "Hallo?!", dat was toch wel het moment om door de grond heen te zakken...
Gewoon "ergens" vandaan halen....
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:44 schreef Martinezzz het volgende:
Heb net even een klacht gestuurd, weet niet of ze er wat mee kunnen, maar had gewoon zin om het van me af te schrijven...
De enige avond dat ik vaak écht fijn in een bioscoop zit, is bij de Sneak Preview. Om de simpele reden dat iedereen ook echt voor de film komt. (bij ons in breda dan.) Nooit problemen gehad eigenlijk dan...
quote:Ja, die Sneak Preview wil ik binnekort ook eens gaan proberen. Daar heb ik veel positieve dingen over gehoord!
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef Reintje het volgende:[..]
![]()
Altijd een klacht sturen. Als niemand klaagt kunnen ze er niets mee.De enige avond dat ik vaak écht fijn in een bioscoop zit, is bij de Sneak Preview. Om de simpele reden dat iedereen ook echt voor de film komt. (bij ons in breda dan.) Nooit problemen gehad eigenlijk dan...
Ik ben NET terug van The Ring,.. en wederom zoals elke keer bij iedere film gebeurt er dit:
-Pakweg 15 tot 20 mob. telefoons die afgaan(mensen staan dan ook op en lopen naar een stil plekje van de zaal
-Mensen die de hele tijd lullen,..maar dan ook de hele tijd... niet 1, iet 2, maar het 5-dubbele
-Na een schrikeffect gillen en dan dat ze een minuut gaan klappen omdat ze het prachtig vonden
En het ergste van alles:
BABY'S!!!
Hier nemen ze baby's mee in de bios, vandaag een stuk of 3 en die gaan natuurlijk......huilen....
(Ik woon in Azie,..in NL is dit alles niet echt mogenlijk)
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:55 schreef Indira het volgende:
...En het ergste van alles:
BABY'S!!!Hier nemen ze baby's mee in de bios, vandaag een stuk of 3 en die gaan natuurlijk......huilen....
(Ik woon in Azie,..in NL is dit alles niet echt mogenlijk)
Ok, maar ik heb geen huilende baby's onder de voorstelling
quote:Hier (indiia) is het bioscoopkaartje duurder dan al het eten.
Op zondag 26 januari 2003 18:00 schreef Martinezzz het volgende:[..]
Ok , maar in Azië heb je, nouja... ik Singapore dan, wel een goedkoop kaartje en heel goedkoop frisdrank en eten
Hier heb je het tegenovergestelde : bijvoorbeeld 3,5 euro voor een zak M&M's ja! Arghhhh! Dat is 7,70 gulden
![]()
![]()
Ok, maar ik heb geen huilende baby's onder de voorstelling
.......alleen die mensen hé
------baby's-------
quote:Haaha collega van me heeft dat muzakje op z'n mobiel
Op zondag 26 januari 2003 17:25 schreef Martinezzz het volgende:*Meneer achter me waar 2 keer zijn mobiele telefoon af ging met het beltoontje van Nightrider
en van zoenende mensen wordt ik ook gek in een bioscoop.... als je nou denkt dat je dan privacy hebt omdat et lekker donker is
quote:
ik wordt gek van mensen die de hele tijd grolschbeugeltjes open en dicht doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |