abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8118482
Bah, bah en nog eens bah!
Gisteren naar Pathé de Munt geweest in Amsterdam. Gangs of New York.

Prop volle zaal. Nouja, niet echt helemaal cool, maar is te doen ALS JE MET NORMALE MENSEN IN DE ZAAL ZIT! !

Oehhhhh, ik heb me de tering zitten ergeren aan:
* dat gore wijf wat naast me zat die de hele film door popcorn met haar mond open heeft gegeten! (als er iets is waar ik misselijk van word is het smakkende mensen)

*Aan de andere kant zat een vent kunstjes te doen met een hand vol M&M's in z'n bakkes.

*Meneer achter me waar 2 keer zijn mobiele telefoon af ging met het beltoontje van Nightrider

*Heel erg veel mensen die zitten te lullen over van alles en nog wat

*En als laatste, maar niet minder erg, dat ik in de rij stond om wat lekkers te kopen, een kwartier heb staan wachten, en toen was ik nog niet aan de beurt, maar moest ik snel de zaal in omdat de film begon! En er waren maar 5 mensen voor me!

zo dat lucht op...

zondag 26 januari 2003 @ 17:26:26 #2
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8118502
Volgende keer toch maar een andere dag uitkiezen of een videootje/DVD huren??

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 26-01-2003 17:26]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8118508
Ik haat hoestende mensen.

Ik moet heus ook wel eens hoesten maar dan hoeft de hele zaal toch niet mee te genieten.

They laugh because I'm different; but I laugh because there all the same
pi_8118522
Ik ga in ieder geval niet meer op zaterdag middag als het klote weer is! Dat weet ik zeker! Btw, de prijzen zijn dan ook veel hoger dan op donderdag ofzo, en dan is het ook al duur!
pi_8118523
Dan zat ik waarschijnlijk voor jou en het enige waar ik me de hele tijd aan kapot zat te ergeren was die stinkerd die achter me zat...
De aardappel, vriend of vijand??
  zondag 26 januari 2003 @ 17:28:43 #6
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_8118538
De films in de Sneak Preview meestal. van inferieure qualiteit als je het mij vraagt altijd melige comedies uit hollywood met hedendaagse helden als adam sandler, ben stiller en anderen.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  zondag 26 januari 2003 @ 17:30:23 #7
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_8118567
ARCHCHCH ! .. ja ... gigantische ergernis dit soort dingen.
Zullen wel mensen zijn geweest die nooit geleerd hebben om rekening te houden met een ander ofzo?
EgoÏsten dus
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 26 januari 2003 @ 17:32:54 #8
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8118606
Ik heb een hékel aan rumoer... Zo af en toe een keer iemand horen fluisteren vind ik niet erg, maar van die kutkinderen die de hele tijd lopen te blapen, popcorn gooien, of mensen die héél hard gaan zitten meelachen met de film kunnen we geschoten worden.

Nummer 1 bij mij is trouwens als iemand in je buurt de hele tijd tegen iemand anders zegt wat ie denkt wat er nu gaat gebeuren... Boeie gast! Hou je kop!

Action is the enemy of thoughts
pi_8118632
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:26 schreef Toot het volgende:
Ik haat hoestende mensen.

Ik moet heus ook wel eens hoesten maar dan hoeft de hele zaal toch niet mee te genieten.

Ik heb precies hetzelfde. Hoestende mensen in het openbaar zijn verschrikkelijk. Ik krijg het ook altijd helemaal benauwd als er iemand in een propvolle metro ongegeneerd loopt te hoesten.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_8118678
stuur een klacht.
heb ik ook gedaan bij mijn plaatselijke bioscoop, omdat ik de film niet kon volgen door heen en weer rennende en stoeiende mensen.

ik kreeg een keurige mail terug en als ik die inleverde kreeg ik 2 vrijkaartjes om t goed te maken

zondag 26 januari 2003 @ 17:41:58 #11
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8118746
Nog erger als je zo'n figuur bij je hebt;

het neefje van mijn vriendin was vergeten z'n mobiel uit te zetten, en natuurlijk ging dat ding af - is natuurlijk errug kut, maar nix aan te doen, meteen uitzetten - kon ie 'm niet vinden, dus dat ding maar af gaan en af gaan, en wij schaamden ons rot.

Had ie 'm eindelijk te pakken - zegt ie keihard: "Hallo?!", dat was toch wel het moment om door de grond heen te zakken...

pi_8118756
Ja, maar dan ga je toch maar weer terug vanwege die gratis kaartjes, en dan zal het gvd NOG erger zijn.

Gewoon "ergens" vandaan halen....

pi_8118786
Heb net even een klacht gestuurd, weet niet of ze er wat mee kunnen, maar had gewoon zin om het van me af te schrijven...
  zondag 26 januari 2003 @ 17:47:08 #14
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8118824
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:44 schreef Martinezzz het volgende:
Heb net even een klacht gestuurd, weet niet of ze er wat mee kunnen, maar had gewoon zin om het van me af te schrijven...

Altijd een klacht sturen. Als niemand klaagt kunnen ze er niets mee.

De enige avond dat ik vaak écht fijn in een bioscoop zit, is bij de Sneak Preview. Om de simpele reden dat iedereen ook echt voor de film komt. (bij ons in breda dan.) Nooit problemen gehad eigenlijk dan...

Action is the enemy of thoughts
pi_8118858
Gister nog naar 8 mile geweest. waren er een paar die de hele tijd keihard door de film aan het schreeuwen waren.
Na een half uur geschreeuw is er een uitgezet. De rest was opeens heel stil. Maar zulke mensen vind ik behoorlijk irritant.
pi_8118860
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef Reintje het volgende:

[..]

Altijd een klacht sturen. Als niemand klaagt kunnen ze er niets mee.

De enige avond dat ik vaak écht fijn in een bioscoop zit, is bij de Sneak Preview. Om de simpele reden dat iedereen ook echt voor de film komt. (bij ons in breda dan.) Nooit problemen gehad eigenlijk dan...

Ja, die Sneak Preview wil ik binnekort ook eens gaan proberen. Daar heb ik veel positieve dingen over gehoord!
pi_8118947
Zijn dat de enige dingen waar jullie je aan ergeren? valt nog mee, dr wordt tenminste wat aan gedaan als het de spuigaatjes uitspat

Ik ben NET terug van The Ring,.. en wederom zoals elke keer bij iedere film gebeurt er dit:

-Pakweg 15 tot 20 mob. telefoons die afgaan(mensen staan dan ook op en lopen naar een stil plekje van de zaal
-Mensen die de hele tijd lullen,..maar dan ook de hele tijd... niet 1, iet 2, maar het 5-dubbele
-Na een schrikeffect gillen en dan dat ze een minuut gaan klappen omdat ze het prachtig vonden

En het ergste van alles:
BABY'S!!!

Hier nemen ze baby's mee in de bios, vandaag een stuk of 3 en die gaan natuurlijk......huilen....

(Ik woon in Azie,..in NL is dit alles niet echt mogenlijk)

sin wouldn't be so attractive, if the wages were paid immediately
pi_8119016
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:55 schreef Indira het volgende:
...

En het ergste van alles:
BABY'S!!!

Hier nemen ze baby's mee in de bios, vandaag een stuk of 3 en die gaan natuurlijk......huilen....

(Ik woon in Azie,..in NL is dit alles niet echt mogenlijk)

Ok , maar in Azië heb je, nouja... ik Singapore dan, wel een goedkoop kaartje en heel goedkoop frisdrank en eten Hier heb je het tegenovergestelde : bijvoorbeeld 3,5 euro voor een zak M&M's ja! Arghhhh! Dat is 7,70 gulden

Ok, maar ik heb geen huilende baby's onder de voorstelling

pi_8119176
quote:
Op zondag 26 januari 2003 18:00 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

Ok , maar in Azië heb je, nouja... ik Singapore dan, wel een goedkoop kaartje en heel goedkoop frisdrank en eten Hier heb je het tegenovergestelde : bijvoorbeeld 3,5 euro voor een zak M&M's ja! Arghhhh! Dat is 7,70 gulden

Ok, maar ik heb geen huilende baby's onder de voorstelling

Hier (indiia) is het bioscoopkaartje duurder dan al het eten.
4 gulden voor een kaartje ( de duurdere klasse,waar je met 100 man op een groot balkon zit, en waar je in een soort vliegtuigstoel zit die je kan verstellen,je kan dus half liggen zowat) en de goedkopere,de normale stoelen zoals elke bios in NL heeft 3 gulden ofzo...verder: 3 large cola, 3 large popcorn,snicker bij elkaar 4.50... dus voor fl.14,- zit je met zn 3en wel lekker te vreten/kijken

.......alleen die mensen hé

------baby's-------

sin wouldn't be so attractive, if the wages were paid immediately
pi_8119280
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:25 schreef Martinezzz het volgende:

*Meneer achter me waar 2 keer zijn mobiele telefoon af ging met het beltoontje van Nightrider

Haaha collega van me heeft dat muzakje op z'n mobiel
Zal vast wel niet de enige zijn.
pi_8119307
in pathe arena gewoon een kwartier op iemand moet staan te wachten die met een of ander vaag pathe pasje wil betalen terwijl het stervensdruk is...

en van zoenende mensen wordt ik ook gek in een bioscoop.... als je nou denkt dat je dan privacy hebt omdat et lekker donker is

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8122663
ik wordt gek van mensen die de hele tijd grolschbeugeltjes open en dicht doen. en van mensen die gewoon lopen te bellen of smsen tijdens de film met het geluid aan
  zondag 26 januari 2003 @ 22:03:30 #23
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_8123273
superirritant vind ik lange mensen die voor me zitten. het gebeurt me iedere keer weer, kan ik weer de halve ondertiteling niet lezen..gloeiendegloeiende
anyway, dit is niet lullig bedoeld naar lange mensen hoor, maar eerder naar de bioscoop, als ze die stoelen nou eens wat strategischer opstellen ipv loodrecht voor elkaar
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_8123350
quote:
ik wordt gek van mensen die de hele tijd grolschbeugeltjes open en dicht doen
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_8123436
in harderwijk waar ik woon hebben we enkel een service-bioscoop.
het voordeel is dat er geen pauze is en dat ze je drankjes en versnaperingen komen brengen.
het nadeel is dat het soms veel onrust kan veroorzaken.
of je moet drankjesof geld doorgeven aan je buurman(ook heeeel fijn).
en het ergste vind ik dan nog , je moet natuurlijk gelijk afrekenen.
dus dat gaat zo;.......
slof slof slof .......
2 cola????
ja hiero ...
ok dat is dan 3,50 euro
4,50???
nee 3,50
kun je wisselen van 50 euro??
heel irritant dus het is natuur;lijk wel op fluistertoon , maar ik erger me er kapot aan.
dus toch maar naar amersfoort.
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')