Het zit zo: ik speel al 2 jaar met een illegale versie van HL (jaja ik weet het stout enzo), en heb vorig jaar CS geinstalleerd.
Al die tijd dezelfde key gebruikt enzo, werkte altijd.
Nou heb ik WinXP opnieuw geinstalleerd, en bij het starten van CS vroeg die weer om een key. Key weer ingevoerd, ik start CS, wil server joinen, maar wordt gerejected.
Wegens een cheat verleden ben ik geband tot 2008..
Heb nog nooit gecheat, dus de enige reden kan zijn dat iemand dezelfde key heeft gebruikt en geband is ermee.
Ik dus nieuwe keys proberen, bij allemaal hetzelfde. Iemand anders kon echter wel gewoon spelen met die keys. Kan dus niet meer aan de key liggen, maar waaraan dan? IPban?
Heb IP veranderd en had nog steeds hetzelfde.
Ik ben best bereid om een legale versie van HL te kopen, maar ik wil dan wel zeker weten dat ie het dan wel doet!
Iemand die weet wat de oorzaak precies is?
CS en Half life zijn opzich erg buggy, ik moet CS regelmatig opnieuw installeren omdat ie anders gewoon teveel problemen geeft op WinXP pro
quote:Nooit problemen gehad. Ik weet wel dat HL Amp tegenwoordig door VAC als cheat gezien wordt. Kopieer de cs directory desnoods van iemand met een werkende cs en je weet zeker dat het niet aan cs ligt.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:34 schreef Vassili_Z het volgende:
CS opnieuw installerenCS en Half life zijn opzich erg buggy, ik moet CS regelmatig opnieuw installeren omdat ie anders gewoon teveel problemen geeft op WinXP pro
ftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/hl2-bugbait.exe
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 06-08-2003 10:09]
quote:Er zijn veel problemen bekend waardoor je door Vac (het is vac toch) gebanned bent, het zou kunne dat je Hlamp gebruikt ??
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:28 schreef ToMm het volgende:
Ik kan ineens niet meer counterstriken...Het zit zo: ik speel al 2 jaar met een illegale versie van HL (jaja ik weet het stout enzo), en heb vorig jaar CS geinstalleerd.
Al die tijd dezelfde key gebruikt enzo, werkte altijd.
Nou heb ik WinXP opnieuw geinstalleerd, en bij het starten van CS vroeg die weer om een key. Key weer ingevoerd, ik start CS, wil server joinen, maar wordt gerejected.Wegens een cheat verleden ben ik geband tot 2008..
Heb nog nooit gecheat, dus de enige reden kan zijn dat iemand dezelfde key heeft gebruikt en geband is ermee.Ik dus nieuwe keys proberen, bij allemaal hetzelfde. Iemand anders kon echter wel gewoon spelen met die keys. Kan dus niet meer aan de key liggen, maar waaraan dan? IPban?
Heb IP veranderd en had nog steeds hetzelfde.Ik ben best bereid om een legale versie van HL te kopen, maar ik wil dan wel zeker weten dat ie het dan wel doet!
Iemand die weet wat de oorzaak precies is?
Ik ken namenlijk momenteel veel mensen die daardoor gebanned zijn.
quote:Als server admin hoor ik het ook wel es dat mensen eruit gekicked worden. Meestal nog tijdens mapload ook, helemaal onzin natuurlijk.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:09 schreef Zaren het volgende:[..]
Er zijn veel problemen bekend waardoor je door Vac (het is vac toch) gebanned bent, het zou kunne dat je Hlamp gebruikt ??
Maar er zijn gewoonn meer mensen gebanned door VAC gebanned zonder duidenlijk reden, dit zou volgens mij opgelost worden, zodra ik het weet meld ik het wel.
Verder baal ik een beetje dat er zo weinig spelers zijn. Heb ik eindelijk een knappe server is er bijna niemand die in de avond komt spelen. Toen ik nog een crap server had zat het altijd vol
quote:Nee ik gebruik geen HLamp...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:09 schreef Zaren het volgende:[..]
Er zijn veel problemen bekend waardoor je door Vac (het is vac toch) gebanned bent, het zou kunne dat je Hlamp gebruikt ??
Maar er zijn gewoonn meer mensen gebanned door VAC gebanned zonder duidenlijk reden, dit zou volgens mij opgelost worden, zodra ik het weet meld ik het wel.Ik ken namenlijk momenteel veel mensen die daardoor gebanned zijn.
Wat ik het vreemdst vind is dat dit gebeurt nadat ik opnieuw mn key had ingevoerd...
quote:Lekker dan...
Op woensdag 6 augustus 2003 13:22 schreef Zaren het volgende:
Jup VAC heeft pas geupdate, daardoor kan het komen, ik heb helaas nog geen oplossing.
Nouja een tijdje niet counterstriken is goed voor mn hertentamens denk ik!
quote:Dit is er blijkbaar eentje en in mijn sig vind je er eentje
Op woensdag 6 augustus 2003 12:54 schreef Zaren het volgende:
Jup, ik krijg onze clanpublic ook zo goed als NIET vol :(62.93.241.113:27015 funmaps staan er ook op.
Er zijn dus substantieel minder spelers de laatste tijd.
Koop vanmiddag Half-Life Generation, wil alles installeren en nu pak da kut ding geen 1 van de 4 cd's.
Hij kan ze allemaal niet lezen.....dit heb ik nog nooit meegemaakt..
Wij draaien hier op windows 2000 en op de cdrom staat dat tie hier op kan draaien...
WIE HELPT MIJ?????
quote:Heb ik vaker gehad bij spellen. Komt waarschijnlijk door de slechte kwaliteit van de cd's. Ze worden veel te goedkoop geproduceerd terwijl ze toch duur verkocht worden. Vraag iemand om het naar een cd-r te kopieren en je hebt waarschijnlijk geen probleem meer
Op woensdag 6 augustus 2003 15:33 schreef PartyAddict het volgende:
Ik heb hiero ook een zwaar probleem...Koop vanmiddag Half-Life Generation, wil alles installeren en nu pak da kut ding geen 1 van de 4 cd's.
Hij kan ze allemaal niet lezen.....dit heb ik nog nooit meegemaakt..Wij draaien hier op windows 2000 en op de cdrom staat dat tie hier op kan draaien...
WIE HELPT MIJ?????
quote:Dus gewoon de orginele cd's kopieren naar cdwriter en dan kan t probleem al opgelost zijn, ga da eens proberen.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:55 schreef Chrizzly het volgende:[..]
Heb ik vaker gehad bij spellen. Komt waarschijnlijk door de slechte kwaliteit van de cd's. Ze worden veel te goedkoop geproduceerd terwijl ze toch duur verkocht worden. Vraag iemand om het naar een cd-r te kopieren en je hebt waarschijnlijk geen probleem meer
quote:Daar heb je meteen je probleem. Ik werd na 3 maps gespeeld te hebben gekickt omdat er wad files ontbraken. Mensen die op de server spelen weten vaak niet dat je een mappack kunt downloaden.
Op woensdag 6 augustus 2003 14:57 schreef Zaren het volgende:
OOPS onze maps zijn te vinden op www.thegiftedones.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Chrizzly op 06-08-2003 16:04]
quote:Wat is er mis met adminmod? Das juist best relaxed
Op woensdag 6 augustus 2003 15:59 schreef Chrizzly het volgende:[..]
Daar heb je meteen je probleem. Ik werd na 3 maps gespeeld te hebben gekickt omdat er wad files ontbraken. Mensen die op de server spelen weten vaak niet dat je een mappack kunt downloaden.
Bovendien had ik het idee dat de maps nogal snel wisselden, omdat ik (en de helft van de spelers) ze de eerste paar minuten aan het downloaden was. Zo blijf je aan het downloaden.
Verder wel lekker gespeeld. Jammer alleen van dat admin mod
Wij bieden ook mappacks aan zodat je eerst kan leechen (snel) en dan kan spelen
Zo'n beetje per 2 weken proberen we andere cycle te maken. (zie linkje in sig).
OOPS ken ik wel, OOPS-air Zijn wel oke maps.. vind FY-maps, AIM maps en ES maps ook erg leuk
(al weet ik niet of OOPS ook andere dan soort-van war-maps maakt?). Er is ook een hele reeks van LOTR maps.. zijn ook cool.
quote:Bedankt voor je zinvolle bijdrage aan dit forum.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:58 schreef prodx-whinar- het volgende:
gsthdfj
quote:lol dt topic loopt gewoon nog
Op woensdag 6 augustus 2003 14:27 schreef Chrizzly het volgende:
Kom maar op met je ip'tjes, ik speel wel op je servers.
heb net de [NL]FragValley - Public in de lucht geschopt
met HLGuard/ wwcl / amx / ATAC (Automated Team Atac Controll)
neem eens een kijkje op
http://www.fragvalley.nl/index.php?s=csserver
194.109.161.21:27015 / fluitje.xs4all.nl:27015
quote:(Automated Team Atac Controll)
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:17 schreef 5chaap2k het volgende:[..]
lol dt topic loopt gewoon nog
heb net de [NL]FragValley - Public in de lucht geschopt
met HLGuard/ wwcl / amx / ATAC (Automated Team Atac Controll)
neem eens een kijkje op
http://www.fragvalley.nl/index.php?s=csserver
194.109.161.21:27015 / fluitje.xs4all.nl:27015
quote:als je iemand uit je eigen team vermoord krijgt ie een mooi menutje met allerlij leuke dingen waarmee ie jou kan straffen
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:25 schreef Zaren het volgende:[..]
(Automated Team Atac Controll)
??? Wat is dat?
en als je binnen 5 sec na spawn al een teammate "pijn" doet word je meteen geraakt door een bliksemschicht en ben je een beetje dood
meer info > http://amxmod.net/forums/viewtopic.php?t=17969
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |