Enne schatje, waarom doe je zo irritant in zijn vorige topic? Open dan meteen een deeltje 4. Deel 3 was zonder jou ook wel vol gekomen. Maar ik kon mijn dingetje niet meer posten DOOR JOU!
[Dit bericht is gewijzigd door Jummy op 26-01-2003 00:01]
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:50 schreef El_Catalan het volgende:
Die kerel kan echt niet zingen!
GrEeTz,
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:01 schreef 2Mini het volgende:
kom op man!!Hij verneukte dat hele liedje van Justin!
quote:Dat kan niet want Justin is niks kan niks en zal ook nooit wat worden ook.
Op zondag 26 januari 2003 00:01 schreef 2Mini het volgende:
kom op man!!Hij verneukte dat hele liedje van Justin!
Verder heeft Jim nu last van de status die hem aangedaan is door hat volk tiener meisjes. Alles wat hij nu doet wordt door vele gewaardeerd maar door net zoveel vreselijk afgebrand.
Jim was vorige week dus niet goed en dan kan je dus niet gaan zeggen dat hij het wel goed deed. Deze week was hij weer wel goed en was weer iedere noot op de kop en hij zingt makkelijk. Alle kritiek die hij dus nu naar zijn hoofd krijgt van zijn tegenstanders is ook gewoon niet terecht. Als je roept dat hij niet zingen kan dan heb je er echt geen verstand van en dan heeft die opmerking meer te maken met iets wat moet lijken op jaloezie dan met een echt oprechte mening.
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:56 schreef Jummy het volgende:Enne schatje, waarom doe je zo irritant in zijn vorige topic? Open dan meteen een deeltje 4. Deel 3 was zonder jou ook wel vol gekomen. Maar ik kon mijn dingetje niet meer posten DOOR JOU!
quote:Justin kan heel veel hoor kerel!
Op zondag 26 januari 2003 00:08 schreef marky het volgende:[..]
Dat kan niet want Justin is niks kan niks en zal ook nooit wat worden ook.
Verder heeft Jim nu last van de status die hem aangedaan is door hat volk tiener meisjes. Alles wat hij nu doet wordt door vele gewaardeerd maar door net zoveel vreselijk afgebrand.
Jim was vorige week dus niet goed en dan kan je dus niet gaan zeggen dat hij het wel goed deed. Deze week was hij weer wel goed en was weer iedere noot op de kop en hij zingt makkelijk. Alle kritiek die hij dus nu naar zijn hoofd krijgt van zijn tegenstanders is ook gewoon niet terecht. Als je roept dat hij niet zingen kan dan heb je er echt geen verstand van en dan heeft die opmerking meer te maken met iets wat moet lijken op jaloezie dan met een echt oprechte mening.
quote:Fout is hersteld en Edwin vond dat ook.
Op zondag 26 januari 2003 00:09 schreef Minnie_ het volgende:
Maar hij weet tenminste wel van zichzelf dat het vorige week niet goed ging. Direct daarna zei hij al iets tegen Reinout over vals zingen en nu zag je in de terugblik op vorige week dat hij zei dat het voor geen meter ging. Eén misstap moet hem vergeven worden.
quote:Pardon? Dewi deed het fantastisch en Bas deed het niet goed, maar verkrachtte het liedje zeker niet. Die zeurstem van Jim is de enige die nummers so gigantisch kan verkrachten. Ik hoop dat 'ie vanaf nu af aan alleen maar zelfgeschreven werk gaat zingen (als 'ie dat al kan), want dat onrecht mag 'ie geen enkel nummer meer aandoen.
Op zondag 26 januari 2003 00:02 schreef Mercurius69 het volgende:
Bas en Dewi verneukte de nummers meer hoor
blijf sinds Jim zijn optreden er steeds aan denken. En ik ivnd Jim dus gewoon nix. Zijn hele stem is niet zo gevarieerd als bijv. Jamai en Hind. Jim zingt op een rare en lage manier die nummers waardoor ik persoonlijk hem dubbelnix vind.
quote:Kun je per se alleen maar aan zijn foute optreden denken?
Op zondag 26 januari 2003 00:53 schreef Zero_Cool het volgende:
Phil Collins - Take a look at me now
blijf sinds Jim zijn optreden er steeds aan denken. En ik ivnd Jim dus gewoon nix. Zijn hele stem is niet zo gevarieerd als bijv. Jamai en Hind. Jim zingt op een rare en lage manier die nummers waardoor ik persoonlijk hem dubbelnix vind.
En inderdaad, die anti-jim clan kan het toch best opbrengen om over dit optreden nog een beetje positief te zijn? Ipv 'hij kan echt niet zingen', laat je oren naspuiten zeg.. Het klonk gewoon lekker deze keer, absoluut. Ik was een beetje teleurgesteld in 'm vorige week, maar is nu weer helemaal goed
quote:Ik kan begrijpen dat sommige mensen vinden dat hij kan zingen, maar ik vind er totaal geen kloot aan. Sterker nog, na elke regel zeg ik "au", omdat het gewoon pijn aan m'n oren doet om te horen wat 'ie met mooie liedjes doet.
Op zondag 26 januari 2003 01:43 schreef Taurus het volgende:
Kun je per se alleen maar aan zijn foute optreden denken?![]()
Zijn stem is misschien niet zo gevarieerd maar 't is niet 'vervelend' om naar te luisteren o.i.d...En inderdaad, die anti-jim clan kan het toch best opbrengen om over dit optreden nog een beetje positief te zijn? Ipv 'hij kan echt niet zingen', laat je oren naspuiten zeg.. Het klonk gewoon lekker deze keer, absoluut. Ik was een beetje teleurgesteld in 'm vorige week, maar is nu weer helemaal goed
quote:Wat kunnen mensen toch overdrijven zeg.. Ongelooflijk.. Sommigen hebben echt geen leven hier, dat is onvoorstelbaar.
Op zondag 26 januari 2003 09:13 schreef twi het volgende:[..]
Ik kan begrijpen dat sommige mensen vinden dat hij kan zingen, maar ik vind er totaal geen kloot aan. Sterker nog, na elke regel zeg ik "au", omdat het gewoon pijn aan m'n oren doet om te horen wat 'ie met mooie liedjes doet.
Jim klinkt lekker, geen twijfel over mogelijk, geen kwestie van smaak enz.. Nogmaals; het kan je stijl niet zijn maar hij zingt niet slecht.
Ik heb nog nooit zulke kinderachtige reacties gelezen als in dit topic en 'idols; jammer dat Jim niet mocht opzouten' (de topictitel alleen al ) Ik zou jullie echt 'n ander programma aanraden, want Jim blijft er (hoop ik, al is 't alleen maar voor die kindjes hier) nog wel 'n poosje in; das vast niet goed voor jullie oortjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |