dan kan ik ze later makkelijker in boekvorm uitbrengen
Op vrijdag 24 januari 2003 05:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
BOOS en Teleurgesteld (sorry Schmoopy , ik MOET dit even kwijt, hoop dat je er begrip voor hebt en het open laat, ik moet dit van me af tikken) ... Ik had een meisje ontmoet in de kater waar ik echt leuk mee kon praten , zij had dezelfde interesses, leek mij leuk te vinden en later dansten we ook nog heel erg leuk.... Ik vond haar gewoon echt top... maar later dus waren we in een andere tent en toen was alles nog steeds ok en dacht dat zij er hetzelfde over dacht en dat er wellicht wat kon gaan gevbeuren... op een gegeven moment ging ik even naar de wc en toen ik terug kwam zag ik tot mijn STOMME VERBAZING DAT DAT WIJF INEENS MET EEN MAAT VAN MIJ AN HET ZOENEN WAS
Ik zakte door de grond, zelden wasik zo teleurgesteld als toen... de hele avond ga je leuk met iemand om en dan ineens zoent ze met een ander... en later nog neuken ook natuurlijk waarschijnlijk.....
Ik kon het niet aanzien en ben me maar ergens anders gaan begeven... Ook toen wel een leuk meisje ontmoet... al nhoewel niet zo leuk als die eerste maar goed, drankje voor gekocht en mee gedanst/gepraat... en ook die zoent even later met een gladjanus voor mijn neus,.,
IK HAAT NEDERLANDSE VROUWEN!!!
Hoe jkun je dat iemand aandoen..
later nog wel wat geprobeerd, maar met zoveel kwaadheid in je kan je niet meer normaal overkomen natuurlijk..
latter kwam ik zowaar nog wel een medefokker tegen (arma angeles) dat was wel weer grappig, maar dat woog niet op tegen alle teleurstellingen van de avond... helemaal alleen terug gelopen... onderweg zag ik nog een bekende van mij die een bloedmooi meisje aan het zoenen was .....
WAT HEB IK MISDAAN!!! Waarom wordt ik zo op de proef gesteld... hoeveel kan je verdragen... Ik ga NOOIT meer uit voorlopig hier... ik kan dat niet aan.
quote:daar hebben ze toch wel internet?
Op vrijdag 24 januari 2003 16:30 schreef X-Ray het volgende:
Hij schijnt nu hier te wonen
quote:Aan de afgelopen tijd te zien wel ja
Op vrijdag 24 januari 2003 16:33 schreef Graveworm het volgende:[..]
daar hebben ze toch wel internet?
Omdat ik geslaagd ben voor de cursus!!
Leuk he!!! ... Nu nog deel 2 dat wordt best pittig, moet ik ook naar Utrecht heen -en weer..
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 18:32 schreef Farzin het volgende:
Laat hem toch eens een keer met rust. Wat hij zegt is zijn zaak.
quote:Laat jij Hirsi Ali dan eens met rust
Op zaterdag 25 januari 2003 18:32 schreef Farzin het volgende:
Laat hem toch eens een keer met rust. Wat hij zegt is zijn zaak.
quote:Zij komt dan ook niet op deze website. Vast en zeker geniet ze van de aandacht die ze door dat interview gekregen heeft.
Op zaterdag 25 januari 2003 18:36 schreef amnesiac het volgende:
Laat jij Hirsi Ali dan eens met rust
quote:Dat DENK je maar
Op zaterdag 25 januari 2003 18:40 schreef Farzin het volgende:[..]
Zij komt dan ook niet op deze website. Vast en zeker geniet ze van de aandacht die ze door dat interview gekregen heeft.
quote:Ja, wat is er met die presentator van Netwerk?
Op zaterdag 25 januari 2003 19:29 schreef milagro het volgende:
van der Graaf
quote:Ik vroeg me af dat een broer van Volkert was, of een neef of zo, of dat ze toevallig dezelfde achternaam dragen
Op zaterdag 25 januari 2003 19:34 schreef Farzin het volgende:[..]
Ja, wat is er met die presentator van Netwerk?
quote:Ze hebben niet dezelfde achternaam.
Op zaterdag 25 januari 2003 19:40 schreef milagro het volgende:
Ik vroeg me af dat een broer van Volkert was, of een neef of zo, of dat ze toevallig dezelfde achternaam dragen
BHFH, wat is de uitslag van je stapavondje
Ben je HAAR tegen gekomen.. de ware
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik sprak van de week een meisje op school en die zei dat ze zich nooit vingerde.. Ik reageerde verbaasd en zei waarom niet. Zij zei toen dat ze niks voelde en niet houdt van een hand bij haar kut, alleen een pik zei ze.. Ik vroeg haar of ze dan wel wat voelde ,maar daarop zei ze van wel en voegde daar aan toe dat veel meiden dat niet doen.Ik vond dit verbazingwekkend en dacht dat alle meiden wel aan zelfbevrediging deden, had ik het nou mis, of was zij een apart geval??
quote:Ik ben gevraagd mee te komen naar de lokale schietclub hier. Je kandus schieten met van alles, minimi, kalashikov, M16, M60 , Magnum .357 etc.. ! Je moet alleen munitie kopen verplicht bij de baan en ik mag dus gratis meeschieten en je mag gratis 3 introducees mee nemen. Nu zei die man dat ik ook gewoon kinderen mee magnemen , ouder dan 6 jaar. Ik wil dan dus een vriendin meenemen en 2 kinderen ( van 6 en 8) ik denk dat die dat prachtig zullen vinden met echte pistolen en geweren te schieten (net als rambo enzo)
Wat ik wil vragen , wie heeft er ervaring met private schietbanen en hoe zit het met de velligheid? (ook met het oog op de kinderen) Je mag schieten op rompschijven, maar ook op meloenen enzo, lujkt me wel erg leuk om eens te doen (terugdenken aan je diensttijd enzo) Wie heeft hier ervaring mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |