- linkse rakkers
- rechtse rakkers
- tactisch stemmen
Je kunt verdomme je kont niet keren, je kunt geen topic openen of ja hoor, daar komen ze weer met links of rechts. Stigmatiseren, demoniseren, tactisch stemmen en het GAAT MAAR DOOR!
Soms kan ik R@b wel een schop onder z'n hol geven.. Met z'n fijne politieke verslaggeving.. Ga es gauw naar Frits Wester z'n baan solliciteren ofzo
quote:Damn, alweer vergeten erbij te vermelden dat ik van domme mensen geen reacties wil.
Op vrijdag 24 januari 2003 00:53 schreef Furby het volgende:
Ga unrealen sulleke.
Ach ja, volgende keer onthoud ik het vast.
"hij's zo'n lekker ding" komt op een goede 2e trouwens
quote:Nee, ik was de afgelopen weken meer actief dan normaal op FOK!. Nu vind ik het aanbod op tv sowieso ronduit triest, maar da's leuk voor een ander topic.
Op vrijdag 24 januari 2003 00:57 schreef bluebellyfluff het volgende:
En jij geniet zeker ook van het zeer diverse aanbod op tv de afgelopen dagen?
Pak dan een boek zou ik zeggen
quote:Jij kiest voor fp poster (die ik al niet erg hoog heb zitten) en in deze tijd horen daar politieke opmerkingen bij ja. Dat je daar ziek van wordt lijkt mij niet echt een probleem. E-mailtje dat je ermee stopt en voila.
Op vrijdag 24 januari 2003 00:56 schreef TripleM het volgende:
Damn, alweer vergeten erbij te vermelden dat ik van domme mensen geen reacties wil.
Guus.
quote:Gelukkig ben ik geen nieuwsposter maar gewoon reviewer.
Op vrijdag 24 januari 2003 01:01 schreef Furby het volgende:
Jij kiest voor fp poster (die ik al niet erg hoog heb zitten) en in deze tijd horen daar politieke opmerkingen bij ja. Dat je daar ziek van wordt lijkt mij niet echt een probleem. E-mailtje dat je ermee stopt en voila.Guus.
Michel.
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 01:03 schreef heijx het volgende:
Ik zie het, dit topic is er een dat de sterkste schouders onder Fok! moeten dragen...
En nu in het Nederlands?
quote:Ik heet geen Guus
Op vrijdag 24 januari 2003 01:02 schreef TripleM het volgende:
Michel.
En reviewers zijn ook waardeloos.
Je zeikt omdat ik ook geen fuck om de verkiezingen geef op zich en ook bijna geen verkiezinggelul zie/hoor. Je zoekt het toch echt zelf op.
quote:Nou ja, ik dacht dat je de UT naam Guus nog wel kon.
Op vrijdag 24 januari 2003 01:05 schreef Furby het volgende:
Ik heet geen Guus
quote:Fuck, ik heet wel Michel
Op vrijdag 24 januari 2003 01:05 schreef Furby het volgende:
Ik heet geen Guus
quote:Nou moe! Waarom zijn wij waardeloos?
En reviewers zijn ook waardeloos.
quote:Daar heb je ook wel gelijk in eigenlijk. Ik ga nog maar een cd reviewtje in elkaar flanzen denk ik. Bedankt he Guus
Je zeikt omdat ik ook geen fuck om de verkiezingen geef op zich en ook bijna geen verkiezinggelul zie/hoor. Je zoekt het toch echt zelf op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |