vaste prijs 8500 euro
wil je dit niet besteden, reageer dan svp ook niet
alleen serieuze liefhebbers.
mail naar: flyingvr6@wanadoo.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Blanko op 22-01-2003 22:54]
quote:Als je je foto's al digitaal hebt kun je eens op deze link kijken .....
Op woensdag 22 januari 2003 22:48 schreef Blanko het volgende:
Ik weet niet echt hoe...ben niet zo handig met de pc
http://vwfreaks.endoria.net/gallery.php?id=2&start=108&aantalperpag=12
quote:Wow da's ook wel een mooi karretje!
Op woensdag 22 januari 2003 22:58 schreef Blanko het volgende:
Mijn foto's staan bij iemand op de website
Klik op de link voor de foto's.http://vwfreaks.endoria.net/gallery.php?id=2&start=108&aantalperpag=12
Dit is duidelijk een auto waar aandacht aan besteed is geworden, zit wel een boel poets werk op
quote:Dat wilde ik nou net vragen, durf je die auto wel overal neer te zetten, wetende dat zelfs een stonede junk je Golf open kan breken.
Op woensdag 22 januari 2003 23:06 schreef Blanko het volgende:
Ik heb heb afgelopen 3 jaar slechts 18000 km gereden, ik durf hem niet overal mee naar toe te nemen...
In verband met gezinsuitbreiding stap ik over naar een brave Audi Avant 1.6 , zeg maar rustig een brave huisvaders auto..:'(
quote:Wavje
Op woensdag 22 januari 2003 23:22 schreef Blanko het volgende:
*knip*
Groep A uitlaatsysteem zonder kat
quote:Met terugklop
Op donderdag 23 januari 2003 00:10 schreef Netanyahu het volgende:[..]
Wavje
?
(nee ik ga niet prijsgeven waar ik die informatie weg heb )
(stom, is op de foto ook te zien, 2xdrie bougie-draden )
[Dit bericht is gewijzigd door BYM op 23-01-2003 22:41]
Wanneer je een 6 cilinder in een golf type 2 bouwt, kun je het beste als basis een Golf II G60 gebruiken, het remsysteem, de ophanging voldoet dan aan de wettelijke eisen, verder moeten er nog wat aanpassingen worden verricht in de motorruimte.
Daarna komt de RDW keuring en als het tegenzit een dure Lelystad-keuring, dit is nodig om ook 6 cilinder op het kenteken te krijgen.
Gemiddeld kost een ombouw en keuring ca 4500 euro, ligt er aan of je een oude of jonge motor kiest.
Daarnaast is het tunen van een Vr6 motor zeer prijzig, als ik alles had geweten dan had ik voor 4000 euro een turbo laten monteren op mijn toen nog standaart 2.8 liter motortje had ik ministens net zo veel pk's gehad en ook nog voor minder geld..
[Dit bericht is gewijzigd door Blanko op 24-01-2003 02:32]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |