abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9013129
heel weinig alcohol zeker?
  maandag 10 maart 2003 @ 20:15:28 #177
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9017396
Heeft iemand ervaring met de 72 pin connectors voor de nes? Je zou dan beter beeld moeten krijgen, maar wat moet je daarbij voorstellen?

De veiling waar ze hem verkopen.

72 pin connectot veiling

[b]*[/b][url=http://www.tweakers.net/gallery/sys/1679][b][i]My Computer[/i][/b][/url][b]*[/b][url=http://users.ign.com/collection/MuErTo_ChAvEz][b][i]My Game Collection[/i][/b][/url][b]*[/b]
  maandag 10 maart 2003 @ 20:17:08 #178
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9017467
Dat is dezelfde als die nu in je NES zit, maar dan nieuw. Niet kopen en gewoon je eigen opknappen.

Dat 'beter beeld' komt omdat je verbinding met de beeld-eproms dan beter is en niet hapert. Daarmee krijg je vaak van die mazen en of raampjes.

maandag 10 maart 2003 @ 20:20:20 #179
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9017594
Mooi om te weten. Dan is het dus een overbodig stukje hardware die ik niet nodig heb. De nes is al schoongemaakt mede dankzij de instructies in dit topic
[b]*[/b][url=http://www.tweakers.net/gallery/sys/1679][b][i]My Computer[/i][/b][/url][b]*[/b][url=http://users.ign.com/collection/MuErTo_ChAvEz][b][i]My Game Collection[/i][/b][/url][b]*[/b]
  maandag 10 maart 2003 @ 20:24:46 #180
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9017772
Tis wel handig voor de 'hopeloze' gevallen, die ECHT goor zijn, maar die zou ik eerst met iets van Muscle ofzo proberen uit te baggeren. Of dagje laten dobberen in emmer met warm water en iets reinigends.
pi_9021954
Ik ga NU een NES openen, voor het eerst. Een lelijke, gele PAL NES.
[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9022223
Jezus wat zitten die schroeven vast!
[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9022827
Iemand nog een powerglove nodig?

Deze meneer heeft er nog een stuk of 90!
Dit is een kans die je niet kunt laten lopen!
En hij is helemaal compleet in de doos

pi_9022974
Ik ga een inkoop actie doen, voor die PowerGlove.

Laat er een stuk of 5 overkomen, scheelt in verzendkosten.

Mail me maar, als je interesse hebt.

joostwaanders@home.nl

maandag 10 maart 2003 @ 23:02:00 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9023198
Hoeveel gaat me dat kosten? Hij verkoopt ze voor 32 dollar (30 euro)

Hoeveel is verzenden?

Ik wil wel 35 euro betalen denk ik!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9023266
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel gaat me dat kosten? Hij verkoopt ze voor 32 dollar (30 euro)

Hoeveel is verzenden?

Ik wil wel 35 euro betalen denk ik!

Shipping is,
somewhat, expensive; it's 23.50 for priority mail. You
would receive it in about a week. I can arrange
surface shipping, but it would take several weeks for
delivery. The shipping charge includes insurance.

Ik heb hem nog een keer gemaild om te vragen wat de shipping costs zijn om het per boot te doen .

maandag 10 maart 2003 @ 23:35:28 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9024330
Als ik weet hoeveel het gaat kosten en het is niet te veel doe ik mee!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:00:35 #188
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9026145
* Khadgar ook!!!!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 07:52:52 #189
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9027663
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:52 schreef Lexie het volgende:
Iemand nog een powerglove nodig?

Deze meneer heeft er nog een stuk of 90!
Dit is een kans die je niet kunt laten lopen!
En hij is helemaal compleet in de doos

[afbeelding]

Ik heb hem gister binnen gekregen. Het kostte me in totaal $54 omgerekend ¤50,-. Dat is nog steeds goedkoper dan de ¤70,- waarvoor hij deze week op ebay.nl wegging.

Het is best een waardeloos ding om te gebruiken, maar leuk collectorsitem. Trouwens als je hem koopt zoek dan ook ff Super glove ball op. Dat is het spel dat erbij hoort

dinsdag 11 maart 2003 @ 08:06:18 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9027725
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 07:52 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:

[..]

Ik heb hem gister binnen gekregen. Het kostte me in totaal $54 omgerekend ¤50,-. Dat is nog steeds goedkoper dan de ¤70,- waarvoor hij deze week op ebay.nl wegging.

Het is best een waardeloos ding om te gebruiken, maar leuk collectorsitem. Trouwens als je hem koopt zoek dan ook ff Super glove ball op. Dat is het spel dat erbij hoort

Maar je hebt er maar één verkocht, als wij er meerdere kopen dalen de verzendkosten neem ik aan?

*Roy doet nu zeker mee

dinsdag 11 maart 2003 @ 08:11:30 #191
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_9027759
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar je hebt er maar één verkocht, als wij er meerdere kopen dalen de verzendkosten neem ik aan?

*Roy doet nu zeker mee

Nee, ik heb er één gekocht In verhouding zal de verzendkosten wel lager uitvallen.

één zo'n glove weegt 3.5 lbs. Met deze kennis ga je naar www.usps.com en kijk maar wat de kosten zal worden..

pi_9029118
Uhm, mensen.. ga iig uit van 50¤/55¤, minimaal. Maargoed, ze zijn veel meer waard aangezien ze 100% nieuw zijn, en nog nooit uit de verpakking zijn geweest.
pi_9040778
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 15:56 schreef Khadgar het volgende:
*kick*

Een vraagje: in welke kleur staan de letters 16-bit op de Sega Megadrive? Mijnes lijken zilver, maar op internet lijkt het goud. Dit ivm een 'echte' restauratie...

die van mij is goud!
pi_9062729
Ik lees in deze topics eigenlijk niks over het restoren van joypads, terwijl dat vaak nodig is. Daarom dus een aantal vraagjes hierover:

- Alle controllers hebben onder de knoppen van die rubberen matjes, hier komen nogal eens scheuren in (bij mijn NES uit '92 ofzo), wat tot gevolg heeft dat de knop niet meer werkt. Heeft iemand een methode om die matjes te restoren?

-De N64-controller en de beruchte pookjes. Als je het stuk plastic om het pookje openschroeft, zie je dat onder het uiteinde van het pookje (het deel in de pad dus) een kuiltje is uitgeslepen in het onderliggende plastic, waardoor het pookje niet meer werkt. Nu zou dit met plamuur dichtgesmeerd kunnen worden, maar mijn gevoel zegt me dat dit niet lekker werkt. Heeft iemand een ander idee?

TIP: bij Games&Zo in Utrecht kan je losse pookjes kopen . Zo heb ik ook al 2 controllers vernieuwd

pi_9066913
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 14:23 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Ik lees in deze topics eigenlijk niks over het restoren van joypads, terwijl dat vaak nodig is. Daarom dus een aantal vraagjes hierover:

- Alle controllers hebben onder de knoppen van die rubberen matjes, hier komen nogal eens scheuren in (bij mijn NES uit '92 ofzo), wat tot gevolg heeft dat de knop niet meer werkt. Heeft iemand een methode om die matjes te restoren?

-De N64-controller en de beruchte pookjes. Als je het stuk plastic om het pookje openschroeft, zie je dat onder het uiteinde van het pookje (het deel in de pad dus) een kuiltje is uitgeslepen in het onderliggende plastic, waardoor het pookje niet meer werkt. Nu zou dit met plamuur dichtgesmeerd kunnen worden, maar mijn gevoel zegt me dat dit niet lekker werkt. Heeft iemand een ander idee?

TIP: bij Games&Zo in Utrecht kan je losse pookjes kopen . Zo heb ik ook al 2 controllers vernieuwd

Misschien zou je het kuiltje dicht kunnen smeren, met plamuur dus of zo, en er dan een plakbandje over doen. Zo blijft het oppervlak glad. Ik weet niet of het werkt, het is maar een theorie hoor .
pi_9068089
HOi, ik ben nieuw in het Games forum en ben vooral into Nintendo en retro zaken. Reparatietips voor snessen zijn welkom, iemand goede tips hieromtrent? Ik heb er eentje die het niet doet namelijk. (en ook wel een die het wel doet hoor)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_9068235
Heeft iemand hier misschien verstand van? Krijg er niet echt reacties op...
Vreemde storing bij NTSC-signaal
pi_9070072
heb je de freeloader al een keer geruild? zoja en nog steeds: ligt het aan de gamecube

zonee, doe het maar eens (als het nog kan)

pi_9070282
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 18:47 schreef sexylexy het volgende:
heb je de freeloader al een keer geruild? zoja en nog steeds: ligt het aan de gamecube

zonee, doe het maar eens (als het nog kan)

Maar hij werkt wel gewoon met pal-games..
pi_9070691
dat ding zelf is natuurlijk regiovrij of niet?
zit er een handleiding bij met vaak voorkomende problemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')