De veiling waar ze hem verkopen.
Dat 'beter beeld' komt omdat je verbinding met de beeld-eproms dan beter is en niet hapert. Daarmee krijg je vaak van die mazen en of raampjes.
Deze meneer heeft er nog een stuk of 90!
Dit is een kans die je niet kunt laten lopen!
En hij is helemaal compleet in de doos
Laat er een stuk of 5 overkomen, scheelt in verzendkosten.
Mail me maar, als je interesse hebt.
joostwaanders@home.nl
Hoeveel is verzenden?
Ik wil wel 35 euro betalen denk ik!
quote:Shipping is,
Op maandag 10 maart 2003 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel gaat me dat kosten? Hij verkoopt ze voor 32 dollar (30 euro)Hoeveel is verzenden?
Ik wil wel 35 euro betalen denk ik!
Ik heb hem nog een keer gemaild om te vragen wat de shipping costs zijn om het per boot te doen .
quote:Ik heb hem gister binnen gekregen. Het kostte me in totaal $54 omgerekend ¤50,-. Dat is nog steeds goedkoper dan de ¤70,- waarvoor hij deze week op ebay.nl wegging.
Op maandag 10 maart 2003 22:52 schreef Lexie het volgende:
Iemand nog een powerglove nodig?Deze meneer heeft er nog een stuk of 90!
Dit is een kans die je niet kunt laten lopen!
En hij is helemaal compleet in de doos
Het is best een waardeloos ding om te gebruiken, maar leuk collectorsitem. Trouwens als je hem koopt zoek dan ook ff Super glove ball op. Dat is het spel dat erbij hoort
quote:Maar je hebt er maar één verkocht, als wij er meerdere kopen dalen de verzendkosten neem ik aan?
Op dinsdag 11 maart 2003 07:52 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:[..]
Ik heb hem gister binnen gekregen. Het kostte me in totaal $54 omgerekend ¤50,-. Dat is nog steeds goedkoper dan de ¤70,- waarvoor hij deze week op ebay.nl wegging.
Het is best een waardeloos ding om te gebruiken, maar leuk collectorsitem. Trouwens als je hem koopt zoek dan ook ff Super glove ball op. Dat is het spel dat erbij hoort
*Roy doet nu zeker mee
quote:Nee, ik heb er één gekocht
Op dinsdag 11 maart 2003 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Maar je hebt er maar één verkocht, als wij er meerdere kopen dalen de verzendkosten neem ik aan?
*Roy doet nu zeker mee
één zo'n glove weegt 3.5 lbs. Met deze kennis ga je naar www.usps.com en kijk maar wat de kosten zal worden..
quote:die van mij is goud!
Op dinsdag 18 februari 2003 15:56 schreef Khadgar het volgende:
*kick*Een vraagje: in welke kleur staan de letters 16-bit op de Sega Megadrive? Mijnes lijken zilver, maar op internet lijkt het goud. Dit ivm een 'echte' restauratie...
- Alle controllers hebben onder de knoppen van die rubberen matjes, hier komen nogal eens scheuren in (bij mijn NES uit '92 ofzo), wat tot gevolg heeft dat de knop niet meer werkt. Heeft iemand een methode om die matjes te restoren?
-De N64-controller en de beruchte pookjes. Als je het stuk plastic om het pookje openschroeft, zie je dat onder het uiteinde van het pookje (het deel in de pad dus) een kuiltje is uitgeslepen in het onderliggende plastic, waardoor het pookje niet meer werkt. Nu zou dit met plamuur dichtgesmeerd kunnen worden, maar mijn gevoel zegt me dat dit niet lekker werkt. Heeft iemand een ander idee?
TIP: bij Games&Zo in Utrecht kan je losse pookjes kopen . Zo heb ik ook al 2 controllers vernieuwd
quote:Misschien zou je het kuiltje dicht kunnen smeren, met plamuur dus of zo, en er dan een plakbandje over doen. Zo blijft het oppervlak glad. Ik weet niet of het werkt, het is maar een theorie hoor
Op woensdag 12 maart 2003 14:23 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Ik lees in deze topics eigenlijk niks over het restoren van joypads, terwijl dat vaak nodig is. Daarom dus een aantal vraagjes hierover:- Alle controllers hebben onder de knoppen van die rubberen matjes, hier komen nogal eens scheuren in (bij mijn NES uit '92 ofzo), wat tot gevolg heeft dat de knop niet meer werkt. Heeft iemand een methode om die matjes te restoren?
-De N64-controller en de beruchte pookjes. Als je het stuk plastic om het pookje openschroeft, zie je dat onder het uiteinde van het pookje (het deel in de pad dus) een kuiltje is uitgeslepen in het onderliggende plastic, waardoor het pookje niet meer werkt. Nu zou dit met plamuur dichtgesmeerd kunnen worden, maar mijn gevoel zegt me dat dit niet lekker werkt. Heeft iemand een ander idee?
TIP: bij Games&Zo in Utrecht kan je losse pookjes kopen
. Zo heb ik ook al 2 controllers vernieuwd
zonee, doe het maar eens (als het nog kan)
quote:Maar hij werkt wel gewoon met pal-games..
Op woensdag 12 maart 2003 18:47 schreef sexylexy het volgende:
heb je de freeloader al een keer geruild? zoja en nog steeds: ligt het aan de gamecubezonee, doe het maar eens (als het nog kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |