quote:Mag ik de restjes?
Op donderdag 6 februari 2003 10:05 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Hij had een donor machine gevonden en van 2 halven 1 hele gemaakt
quote:Das wel heel knap!
Op vrijdag 7 februari 2003 17:24 schreef StarGazer het volgende:
Vandaag Megaman 2 aangeschaft voor 9,95
quote:Gameplaza Arnhem roeleert, daar zijn de nes/snes/n64 spellen tenminste niet zo belachelijk duur.
Op vrijdag 7 februari 2003 17:27 schreef Khadgar het volgende:[..]
Das wel heel knap!
Ik was ook in Next Level vandaag, daar hadden ze zelda II waar je op kon bieden. Huidige bod lag op 30 pleuro
quote:Valt op zich nog mee, 30 euro.
Ik was ook in Next Level vandaag, daar hadden ze zelda II waar je op kon bieden. Huidige bod lag op 30 pleuro
quote:Zonder doosje/boekje? vind ik niet..
Op vrijdag 7 februari 2003 19:08 schreef Khadgar het volgende:[..]
Valt op zich nog mee, 30 euro.
Ik ga ze vrijdag halen!
w00t
Nu alleen nog een NES en een GB Classic doos
Jammer alleen dat ik er niks mee kan, misschien ooit is een Atari monitor ergens onder het stof vinden
quote:is te koop voor 6 euro ofzo bij foregames, is helemaal niet zeldzaam hoor deze megaman.
Op vrijdag 7 februari 2003 19:08 schreef Khadgar het volgende:[..]
Valt op zich nog mee, 30 euro.
quote:Mooie! Hee heb jij nog restjes Jaguar over waar je van af wilt?
Op vrijdag 14 februari 2003 17:45 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ok, het is niet echt een spelcomputer maar die 5 letters was die 10 euro wel waard:Jammer alleen dat ik er niks mee kan, misschien ooit is een Atari monitor ergens onder het stof vinden
Er zit een nedgame in Apeldoorn en Groningen , en ik zag Megaman II in Groningen. (door de weeks zit ik daar ivm studie)
quote:Tis niet mijn Jaguar, en wat er over is is een console (kaal) en die wordt bewaard voor je weet het nooit.
Op vrijdag 14 februari 2003 19:58 schreef Khadgar het volgende:[..]
Mooie! Hee heb jij nog restjes Jaguar over waar je van af wilt?
quote:Jammer...
Op vrijdag 14 februari 2003 21:20 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Tis niet mijn Jaguar, en wat er over is is een console (kaal) en die wordt bewaard voor je weet het nooit.
quote:Mail me dan maar, dat helpt.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Kwil um wel voor je kopen en opsturen , als jij dan het geld stort op mijn rekening.
Er zit een nedgame in Apeldoorn en Groningen , en ik zag Megaman II in Groningen. (door de weeks zit ik daar ivm studie)
quote:Je hebt mail............
Op vrijdag 14 februari 2003 21:38 schreef Khadgar het volgende:[..]
Mail me dan maar, dat helpt.
Een vraagje: in welke kleur staan de letters 16-bit op de Sega Megadrive? Mijnes lijken zilver, maar op internet lijkt het goud. Dit ivm een 'echte' restauratie...
quote:Tag heeft een Megadrive 2...
Op dinsdag 18 februari 2003 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik meen te herinneren van een vriend vroeger dat die van hem zilver waren... Kijk eens bij Tag op zijn site?
Ik ben niet zo into Sega
De Genesis heeft goudkleurige letters volgens mij.
Heb zelf even mijn hok opnieuw ingericht:
M'n oude hobby maar aan de kant geschoven, sinds de DVD box niks meer aan
Zo komt het spul toch beter tot zijn recht, op den duur moet de plank alleen hardware bevatten, voor de console games dan weer op zoek naar een andere oplossing. Ruimte gebrek all over hier, volgende maand nog wat leuke spulletjes in de planning ... aaah uitbouwen pa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |