binnen gekregen voor ¤40 incl. verzend kosten.
Straks ff m'n NES open schroeven en misschien ff ombouwen zodat ik ook Castlevania kan spelen (dies amerikaans.)
als ik het goed heb moet ik dus de aangegeven connector door knippen:
-edit- weg plaatje
om us spellen te kunnen spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 24-01-2003 13:17]
quote:Rechtse 3 spellen zijn al veel meer waard dan die 40 euro
Op vrijdag 24 januari 2003 11:17 schreef Phydomir het volgende:
Leuk topic is dit. Ben zelf ook weer begonnen met verzamelen van NES games. Gister dit:binnen gekregen voor ¤40 incl. verzend kosten.
Straks ff m'n NES open schroeven en misschien ff ombouwen zodat ik ook Castlevania kan spelen (dies amerikaans.)
als ik het goed heb moet ik dus de aangegeven connector door knippen:
om us spellen te kunnen spelen.
Zelda 2 had ik namelijk verkocht voor 31 euro
en over dat doorknippen... volgens mij hebbie idd de goeie (zelf ook gedaan)
kijk anders hier voor de foto's van Lexie
Het grote NES topic.
edit: ik zie dat je daar al gereageerd hebt
-edit- weg plaatje
ff snel getest, geen cartidge erin. Wit beeld, flikkert niet.
Alleen doet ie dat ook als ik er een spel in doet.
Weet iemand wat dat kan zijn?
edit: Ben inmiddels er achter wat het is.
De mod is goed gegaan, kan Castlevania spelen , alleen, als ik de cassete er te ver in duw doet ie het niet, als ik uhm er niet helemaal in doe (dus de cassette iets naar achter trek) doet ie het wel.
ff kijken hoe ik dat ga oplossen.
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 24-01-2003 13:17]
En als je zelda II verkoopt voor 31 euro heb je het echt netjes gedaan, de verkoper was dan compleet onwetend lijkt me. Zelfs op het dure eBay.nl gaan ze voor minder weg. Of het 40 euro waard is hangt natuurlijk af wat je zelf voor waarde eraan hecht en hoeveel geduld en geluk je hebt op de plaatstelijke rommelmarkt
quote:Vreemde is dat ie dat voor het uit elkaar halen nooit deed, gewoon erin raggen en spelen.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:07 schreef TAG-Speedy het volgende:
Normale NES kwaal, heb ik ook met mijn niet omgebouwde NES. Kuren apparaat is het, ze hebben niet voor niks NES II met een topload systeem uitgerust denk ik
Hoort erbij, ff nostalgisch blazen in de casette en 3x de casette iets terugtrekken en dan spelen maar
Dus als jullie willen ombouwen en plaatjes daar van maken, mail dan elkaar ofzo, maar plaats ze niet hier.
quote:ow, ok. sorry
Op vrijdag 24 januari 2003 13:19 schreef Bastard het volgende:
Ik heb even 2 plaatjes weg gehaald in dit topic, het gaat hier om het over hoe een product om te bouwen is.. En het lijkt me niet goed om dat op het internet uit naam van FOK! te verspreiden.Dus als jullie willen ombouwen en plaatjes daar van maken, mail dan elkaar ofzo, maar plaats ze niet hier.
quote:Dan had je geluk, maar je kan em nog is uit elkaar halen en proberen dat cartridge druk systeem (hoe noem je het, dat grote zwarte ding waar de cartidge's inkomen) proberen wat vaster of juist minder vast te schroeven. Het hielp hier om het apparaat weer aan de praat te krijgen, misschien bij jou om de cartidges beter te laten pakken.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:11 schreef Phydomir het volgende:[..]
Vreemde is dat ie dat voor het uit elkaar halen nooit deed, gewoon erin raggen en spelen.
quote:Zoals ie nu is doet ie het wat beter, soms pakt ie uhm heel normaal, af en toe moet je uhm iets terug halen. Goed speelbaar opzich.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:51 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Dan had je geluk, maar je kan em nog is uit elkaar halen en proberen dat cartridge druk systeem (hoe noem je het, dat grote zwarte ding waar de cartidge's inkomen) proberen wat vaster of juist minder vast te schroeven. Het hielp hier om het apparaat weer aan de praat te krijgen, misschien bij jou om de cartidges beter te laten pakken.
quote:Ik had um voor 10 euro neergezet... hoefde er op zich ook nie meer voor... en tja... als er dan meerdere tegen elkaar opbiede
Op vrijdag 24 januari 2003 13:07 schreef TAG-Speedy het volgende:En als je zelda II verkoopt voor 31 euro heb je het echt netjes gedaan, de verkoper was dan compleet onwetend lijkt me. Zelfs op het dure eBay.nl gaan ze voor minder weg. Of het 40 euro waard is hangt natuurlijk af wat je zelf voor waarde eraan hecht en hoeveel geduld en geluk je hebt op de plaatstelijke rommelmarkt
de persoon die um had was er trouwens erg blij mee dus
quote:Beste Bastard, dit is geen ombouwen. Dit is geen inbreuk op copyright (zoals een MOD-chip bijvoorbeeld doet (daar zit speciale gehakte bios in)), dit is alleen een draadje doorknippen. Naar mijn beste weten volstrekt legaal.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:19 schreef Bastard het volgende:
Ik heb even 2 plaatjes weg gehaald in dit topic, het gaat hier om het over hoe een product om te bouwen is.. En het lijkt me niet goed om dat op het internet uit naam van FOK! te verspreiden.Dus als jullie willen ombouwen en plaatjes daar van maken, mail dan elkaar ofzo, maar plaats ze niet hier.
sjoo, al ff geleden dat hier is gereageerd... ECHOOooo...
mare... als iemand nog wil weten hoe je van je NES een 'handheld' apparaat wil maken... dan moet je op deze site ff kijken... best geinig gedaan
- Nintendo 8-bit
- Kabels
- Controllers
- Zapper
- Mario/ Duckhunt
- Mario 3
- Tennis
- ZELDA 1 !!
Dit alles voor 37,50 Eurootjezzz.
Daarmee komt mijn totaal van nintendo's op 6..
(Dat krijg je als je leuke spellen ziet en ze verkopen alleen per set )
Moet ze allemaal van het weekend eens gaan reinigen van binnen en de connectoren strak zetten.
Mijn Duckhunt set + 4 games moet nog binnenkomen, hopelijk morgen Rad Racer en Double Dragon III spelen die bij die set zaten.
Alleen Zelda 1 en 2 nog een keer, maar die gaan voor VEEL te veel geld weg. Die scoor ik ergens anders wel een keer.
SNES ook klaar op Chrono Trigger na
N64 KLAAR
Alleen de Virtual Boy nog van ouwe consoles
quote:Aan zelda is niet moeilijk te komen voor rond de 7,- ofzo is hij wel te vinden. Maar waarom vind je je nes verzameling dan klaar als ik vragen mag, heb je ook alle hardware/spellen?
Op donderdag 30 januari 2003 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben op dit moment eigenlijk NES klaar...Alleen Zelda 1 en 2 nog een keer, maar die gaan voor VEEL te veel geld weg. Die scoor ik ergens anders wel een keer.
SNES ook klaar op Chrono Trigger na
N64 KLAAR
Alleen de Virtual Boy nog van ouwe consoles
NES
Zapper
2 controller
Advantage
Mario 1 2 3
Final Fantasy
Meer hoef ik er niet echt voor.
Nes
Nes Advantage
Zapper
2 Controllers
Double Dragon 1 en 3
Zelda 1 en 2
Mario 1 en Duckhunt
Mario 1 los
Mario 2
Mario 3
Turtles
Batman
Kirby's Adventure
Meer hoef ik niet....jah double dragon II, turtles II misschien ooit.
Owh jah, ik vond in Groningen nog een gameszaak ,met veel 2e handszooi. Dus ik dag ik ben binnen totdat ik de belachelijke prijzen zag. Voorbeelden:
Zelda : Majora's Mask in doos , nieuw voor 77 euro
Zelda : A Link To The Past (jah ik zag um liggen ) voor 59 euro
Zelfs een 2e hands mario 64 zonder iets erbij was nog 27,50....terwijl ik bij de bart smit mario 64 met boekje voor 3,50 zag liggen.
Ziekelijke prijzen
[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 30-01-2003 22:00]
quote:Ok, maar er is prima aan te komen voor veel minder bedoelde ik, maar het blijft wel een kickass spel natuurlijk
Op donderdag 30 januari 2003 20:53 schreef FilmFanaat het volgende:
Het bedrag voor de hele set vind ik nog een koopie!
Zeker als je ziet dat Zelda 1 voor ongeveer 25 euro van eigenaar verwisseld
quote:Zelda MM heb ik van ebay voor 27 inc verzenden
Op donderdag 30 januari 2003 21:54 schreef StarGazer het volgende:
KhebNes
Nes Advantage
Zapper
2 Controllers
Double Dragon 1 en 3
Zelda 1 en 2
Mario 1 en Duckhunt
Mario 1 los
Mario 2
Mario 3
Turtles
Batman
Kirby's Adventure
Meer hoef ik niet....jah double dragon II, turtles II misschien ooit.Owh jah, ik vond in Groningen nog een gameszaak ,met veel 2e handszooi. Dus ik dag ik ben binnen totdat ik de belachelijke prijzen zag. Voorbeelden:
Zelda : Majora's Mask in doos , nieuw voor 77 euro
Zelda : A Link To The Past (jah ik zag um liggen ) voor 59 euroZelfs een 2e hands mario 64 zonder iets erbij was nog 27,50....terwijl ik bij de bart smit mario 64 met boekje voor 3,50 zag liggen.
Ziekelijke prijzen
En Link tt Past gaat voor ongeveer 20 elke keer
quote:Geld is FF op
Op donderdag 30 januari 2003 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zelda MM heb ik van ebay voor 27 inc verzenden
En Link tt Past gaat voor ongeveer 20 elke keer
Waaris Khadgar trouwens?
Wil je die Fighterstick nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |