abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8048864
quote:
Nederlanders willen als menselijk schild naar Irak

AMSTERDAM - Tien Nederlanders hebben interesse om als menselijk schild naar Irak te gaan. Zij hebben zich aangemeld bij het XminY Solidariteitsfonds, een Amsterdamse organisatie die actie voert tegen een mogelijke oorlog in Irak. Dit heeft een woordvoerster woensdag laten weten.

XminY onderzoekt nog of het mogelijk is deze mensen naar Irak te sturen. "De mensen moeten wel weten waar ze mee bezig zijn," aldus de woordvoerster van de actiegroepering. De potentiële Irak-gangers moeten een training krijgen om te functioneren als menselijk schild en organisatorisch moet er nog veel worden geregeld.

De vrijwilligers zouden in Irak worden ingezet bij scholen, ziekenhuizen en andere belangrijke objecten. Elders in Europa zijn er ook sympathisanten die overwegen om zich als menselijk schild tegen aanvallen op te werpen.

De actie wordt geleid door de voormalige Amerikaanse marinier Ken Nichols. De nu in Nederland wonende activist beweert honderden tot duizenden vrijwilligers te kunnen rekruteren.

Bron: www.nu.nl

Mijn god, hoe dom kun je zijn? Bush zal zich zeker bedenken nu dat er 2 Nederlanders in Irak zijn?!?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8048877

Dat soort Nederlanders ben ik liever kwijt dan rijk

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_8048884
ach zo lost het probleem zichzelf op
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_8048909
Saddam Hoessein regelt zélf wel 'vrijwilligers'.
pi_8048925
Die zijn echt sick

En wat zingen we dan?? die zien we noooit nee nooit niet, nee nooooit meer terug

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8048934
heel erg principieel hoor, maaruh, in dit geval wel zelfmoord!
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:48:44 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8048936
goed mooi, laten we ze in pakketjes erheen sturen en dan kan saddam ze mooi stapelen...
pi_8048955
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mijn god, hoe dom kun je zijn? Bush zal zich zeker bedenken nu dat er 2 Nederlanders in Irak zijn?!?

staat toch duidelijk 10 nederlanders in het artikel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:49:51 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_8048965
Een regenbui begint altijd met een paar druppels.. Wat als er telkens tienduizenden westerse mensen zich verzamelen in landen die de VS wil bombarderen? Het is iets wat je praktisch kan uitrichten tegen het kolossale leger van de VS.. Ik vind het een goed initiatief.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:50:02 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8048968
Ik weet nog wel een paar fok!kers die we als "vrijwilliger" kunnen aanmelden

Ik snap niet dat mensen zo gek zijn, dat je TEGEN de oorlog bent snap ik, maar dat je VOOR saddam je leven op het spel gaat zetten

Idioten met een bord voor hun kop!!

Get woke, go broke!
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:50:28 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_8048976
En dan nog: scholen/ziekenhuizen worden echt niet opgeblazen hoor!
Ga op een militaire basis zitten als je "dapper" wil zijn>:)
censuur :O
  FOK!fotograaf woensdag 22 januari 2003 @ 15:51:06 #12
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8048993
Darwin award nominees! Ik wens mevrouw Halsema veel plezier!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:52:23 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8049023
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:51 schreef freud het volgende:
Darwin award nominees!

inderdaad, wat een domme manier om evt. dood te gaan. Je leven geven als vrije westerling voor een Megalomane dictator.

Get woke, go broke!
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:53:51 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8049050
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, maar zij hopen (en denken) waarschijnlijk dat er meer zullen volgen. Als daar inderdaad 1000 westerlingen zitten zal Bush in ieder geval beter uitkijken waar-ie z'n bommen laat vallen. Afwijkende bommetjes hebben dan vervelende gevolgen in verkiezingstijd... Want hoe je het ook went of keert... een platgebombardeerd Iraaks ziekenhuis is iedereen zo vergeten, 1000 dode westerlingen niet!

Tja, ik zou zoiets niet snel doen, maar het is in ieder geval wel staan voor je principes....

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:55:54 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8049091
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:53 schreef Hik het volgende:

[..]

Tja, ik zou zoiets niet snel doen, maar het is in ieder geval wel staan voor je principes....

Waarschijnlijk liggen en nooit meer opstaan.....

Sorry hoor, idealen zijn mooi, maar dit is gewoon domweg zelfmoord. Alsof Saddam je met open armen zal ontvangen. Die gijzelt je en zet je voor zijn Paleis neer...

Get woke, go broke!
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:55:57 #16
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8049093
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

inderdaad, wat een domme manier om evt. dood te gaan. Je leven geven als vrije westerling voor een Megalomane dictator.

Ik heb nergens gelezen dat ze een menselijk schild gaan vormen voor sadam...
Het idee is burgerdoelen te beschermen... en dat vind ik nog niet zo gek hoor!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:57:41 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8049136
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:55 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik heb nergens gelezen dat ze een menselijk schild gaan vormen voor sadam...
Het idee is burgerdoelen te beschermen... en dat vind ik nog niet zo gek hoor!

De Amerikanen zullen echt geen burgerdoelen aan gaan vallen. Een ieder die dat gelooft moet nadenken.

Je loopt dus alleen risico door een afzwaaier geraakt te worden. Lekker ideaal.

Get woke, go broke!
pi_8049182
als je dit massaal gaat doen.. dan stopt het gezeik wel natuurlijk.. maar helaas hebben wij Nederlanders/Europeanen iets te veel te verliezen..
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:01:45 #19
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8049217
Mooi, het is hier al zo druk... als er op deze manier hele wijken in Amsterdam-West dan leeg komen te staan en ik dan mijn fiets daar zonder slot kan neerzetten ben ik helemaal voor

Subsidies voor die tickets zou ik zeggen
en die zien we nooit meer terug

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:06:18 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8049311
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De Amerikanen zullen echt geen burgerdoelen aan gaan vallen. Een ieder die dat gelooft moet nadenken.

Je loopt dus alleen risico door een afzwaaier geraakt te worden. Lekker ideaal.

Laten we zeggen dat de Amerikanen (en anderen overigens ) niet altijd even zorgvuldig geweest zijn wat dat betreft... Als dit ze helpt een beetje voorzichtiger te worden....
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:07:11 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8049332
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 16:06 schreef Hik het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat de Amerikanen (en anderen overigens ) niet altijd even zorgvuldig geweest zijn wat dat betreft... Als dit ze helpt een beetje voorzichtiger te worden....

Dat was echt geen opzet hoor. Maar goed, ik zal wel weer aan alle kanten aangevallen worden dat dat wel zo is....
Get woke, go broke!
pi_8049361
Collaboreren met een geweldadig vijandig dictotariaal regime, is dat niet verboden?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_8049393
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 16:08 schreef Tikorev het volgende:
Collaboreren met een geweldadig vijandig dictotariaal regime, is dat niet verboden?
doen we toch al jaren met de VS!

huppa weer een cliché erbij!

woensdag 22 januari 2003 @ 16:10:25 #24
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8049405
Schopje naar OOG
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:12:34 #25
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_8049449
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 16:08 schreef Tikorev het volgende:
Vraag het eens aan de Telegraaf...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')