Kijk hier http://www.apple.com/trailers/wb/dreamcatcher/large.html
quote:Nu maar hopen dat het boek een beetje gevolgd wordt
Op woensdag 22 januari 2003 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Het boek was iig erg goed!
quote:
Morgan Freeman in Stephen King-filmAMSTERDAM - Morgan Freeman is gestrikt voor de nieuwe film 'The Dreamcatcher'. Het is een verfilming van het gelijknamige boek van horrorschrijver Stephen King. In januari gaan de opnames van start.
'Dreamcatcher' vertelt het verhaal van vier vrienden die elkaar kennen uit hun kindertijd en beschikken over telepathische krachten. Jaren later moeten de vier herenigd worden om met hun gezamelijke krachten de aarde te redden van een mysterieuze kracht. Freeman gaat de rol van Col spelen.De film wordt geregisseerd door Lawrence Kasdan en het script is geschreven door William Goldman. Gezegt wordt dat de film elementen bevat die eerder naar voren kwamen in 'The Green Mile' en 'Stand by Me' ook van Stephen King.
Wel ff wat meer info da's wel handig voor de mensen die er niks van weten
Heb het boek van Stephen King nooit gelezen,
dus weet niet of de film erg trouw aan het boek is geweest.
Vond het zelf een erg spannende film in de trend van The Thing/Phantoms/Outbreak,
met een all star cast en een geweldige rol van Damian Lewis.
Jason Lee was weer erg grappig aanwezig "If he can still do that, he MUST be alive!"
1 ding weet ik zeker zodra deze film uit is op DVD,
dan krijgt ie een mooi plekje in me collectie!
8+
Ik wist alleen nix van de film dus ik begon er redelijk nuchter aan en verwachte een echte King verfilming (die meestal kut zijn) en begon ook een beetje zoals ik verwachte (een soort IT storyline dacht ik) totdat er ineens aliens te voorschijn kwamen en stuff
Al met al een Goeie film.
Ik had er wel veel van verwacht eigenlijk. Maar ik moet hem eerst zelf nog maar eens zien voordat ik er over kan oordelen.
een 7,5
quote:Och.
Op woensdag 22 januari 2003 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Het boek was iig erg goed!
Een drol met tanden die mensen aan gaat vallen
Sure
quote:ik heb 'm geziehien ... ik heb 'm geziehien ... *deuntje fluit
Op maandag 14 april 2003 00:48 schreef victorinox het volgende:
Ik heb van zeer betrouwbare bron gehoord dat het 4de deel van The Animatrix voor Dreamcather te zien is.
Kan iemand die al naar Dreamcather geweest is hier uitsluitsel over geven.
Ik kan dus ook niet wachten tot ik hem zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Dan moet ik toch maar naar Dreamcather gaan dan.
Op maandag 14 april 2003 08:37 schreef realist_ik het volgende:[..]
ik heb 'm geziehien ... ik heb 'm geziehien ... *deuntje fluit
'final flight of the osiris' ... ofzo ... a-dem-be-ne-mend.
Maar het is trouwens niet deel 4, want deel4 heet: The Second Renaissance part 2
quote:King films staan bekend om het feit dat ze gewoon waardeloos zijn ivm het boek..... Er zijn uitzonderingen (hele goeie uitzonderingen) maar vele zijn echt verschrikkelijk slecht...
Op donderdag 17 april 2003 12:13 schreef Ceriel het volgende:
'k Ga vanavond naar de premiere van deze film.
Ben razend benieuwd!
Bijna elke King verfilming is een topper geweest, dus ik schat dat het een zeer fijn avondje bioscoop zal gaan worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |