1) SHADY INVASION INTRO
2) EMINEM INVASION
3) BENZINO FREESTYLE
4) EMINEM THE SAUCE
5) BENZINO PULL YA SKIRT UP
6) EMINEM NAIL IN THE COFFIN
7) OBIE TRICE WELCOME TO DETROIT CITY
8) 50 CENT / G UNIT 8 MORE MILES
9) MOBB DEEP SURVIVAL OF THE FITTEST 2003
10) FLIPMODE FREESTYLE
11) OBIE TRICE YOUVE BEEN SLAIN
12) 50 CENT / BROOKLYN ( AFTERMATH) THE HOOD
13) OBIE TRICE FREESTYLE
14) D12 50 CENT RAP GAME
15) 50 CENT / G UNIT FREESTYLE
16) GOLDEN STATE PROJECT FREESTYLE
17) JOE BEAST & THE GAME (AFTERMATH ) FREESTYLE
18) PROOF (D12) FREESTYLE
19) F.T. (GOLIATH) FREESTYLE
20) EMINEM LOSE YOUR SELF (GREENLANTERN RMX)
21) GANGSTARR FREESTYLE
22) JAY-Z DR. DRE / RAKIM THE WATCHER PT 2
23) KUNIVA (D12) FREESTYLE
24) 50 / G UNIT FREESTYLE
25) HOM (GOLIATH) FREESTYLE
26) YOUNG ZEE FREESTYLE
27) KARDINAL OFFISHAL FREESTYLE
28) 2 PAC / NAS THUG MANSION (GREENLANTER RMX)
Ok, dit is dus..
Invasion: Official Shady Records Mix Tape
Hosted by DJ Green Lantern
Echt een hele vette cd met dikke remixes, freestyles, disses en nieuw materiaal van o.a.de Shady Records family (Eminem, D12, Obie Trice en 50cent) en een hoop grote namen (zoals je kan zien.. ) ik noem o.a. Mobb Deep, Gangstarr, Nas, 2pac, Jay-Z, Dr. Dre en Flipmode!!
Hopelijk is dit een voorproefje van wat we in de toekomst van Shady Records (Aftermath) kunnen vewachten!
voor meer info: http://www.djgreenlantern.com
[Dit bericht is gewijzigd door krasje op 22-01-2003 01:25]
1- Intro
2- Eminem "The Conspiracy" Freestyle
3- Ja Rule Freestyle
4- Eminem, 50 Cent, Tony Yayo, Lloyd Banks "Bump Heads"
5- Ja Rule Freestyle
6- Eminem, 50 Cent, Busta Rhymes "Hail Mary"
7- Eminem, D12, Obie Trice "Doe Ray Me"
8- Tony Yayo Freestyle "Live from C73 Rikers Island"
9- DJ Muggs feat. Eminem, 50 Cent, Lloyd Banks, Tony Yayo, Obie Trice "We All Die 1 Day"
10. DJ Green Lantern feat. Jadakiss, Sheek, Styles P, J Hood (D BLOCK) "2 GUNZ UP"
* Produced by The Evil Genius DJ Green Lantern
11- Eminem, D12 "Keep Talkin"
12- Obie Trice "Synopsis"
13- Obie Trice "8 Miles"
14- Fat Joe & P. Diddy "Conspiracy Theory" GL Mix
15- Notorious B.I.G. & Cam'ron "Guntalk" GL Mix
16- Rah Digga feat. Lloyd Banks "Party Over Here"
17- Lil Kim feat. 50 Cent "Magic Stick" Green Lantern Remix
18- DJ Envy feat. Lloyd Banks, 50 Cent "What Goes Around" Green Lantern Remix
19- 50 Cent, Snoop Dogg "P.I.M.P. rmx"
20- Jay Z Freestyle
21- Kon Artist & Kuniva "Wrong"
22- Kon Artist "Suck My Dick!"
23- HOM Freestyle
24- F.T. Freestyle
25- 50 Cent, Eminem "Patiently Waiting" (Live at State Theatre in Detroit
----------------------
Ontzettend gave CD, veel Ja Rule disses (n.a.v. van zijn opmerking: "Em, you claim your mother is a crackhead and Kim is a known slut/So
what's Hailie gonna be when she grows up?")
Vooral de nrs. Doe Ray Me en Keep Talkin klinken errug goed
(cd is te beluisteren op www.djgreenlantern.com)
als je zownodig niet binnen het 'pop' hokje geplaatst wil worden , moet je je als rapper er of zow algemeen mogenlijk over uitspreken , of dat soort mensen naast je neer leggen naar mijn mening , enneh ik vraag mij zeer af of dit een underground mixtape is , aangezien deze vast over een paar weken in elke FRS around op cd uitgave te koop zal zijn denk ik (en aan de playlist te zien)
en freestyles op mixtapes zijn over het algemeen ook van te voren opgenomen en kunnen dus niet als zodanig opgevat worden (en daarbij denk ik dat die 'freestyles' over het algemeen nummers zijn die nergens op slaan ,en waar de desbetreffende producer gewoon geen naam ervoor wist te verzinnen)
Edit : dit is puur mijn mening
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 16-04-2003 18:38]
ga eens echte hiphop mixtapes luisteren
D12 - Limited edition mixtape
1 - Smackdown
2 - Kuniva freestyle
3 - Dirty promo
4 - Been a hoe
5 - Suck my dick
6 - Suck it
7 - Talk too much
8 - Area stores
9 - Kick in the door
10 - My life
11 - Swift freestyle
12 - Arabic
13 - Robbery
14 - Wrong
15 - Ostrich trot
16 - Neva too famous
17 - I ain't trippin'
18 - Tonight
19 - Bonus track 1
20 - Bonus track 2
21 - Bonus track 3
quote:Definieer "echte" ...zeker stoere underground-shit
Op woensdag 16 april 2003 21:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hmm, laat ik me maar van verder commentaar onthouden, voordat ik iedereen de boom in jaagga eens echte hiphop mixtapes luisteren
quote:Mixtapes zijn de dingen die je in NYC op straat koopt voor $5,00 waar lokaal talent z'n skills laat horen op rauwe beats. Niet van die cd's die je hier zelfs in FRS kan krijgen.
Op woensdag 16 april 2003 22:54 schreef Boomlaars het volgende:Definieer "echte" ...zeker stoere underground-shit
Als je het niks vindt reageer dan niet
Dit is een openbaar forum en ik geloof nog steeds dat het hier de bedoeling is om over muziek te discussieren. Dus ik mag er kritiek op hebben. Alleen heb ik geen zin om deze discussie hier te voeren, daarvoor is dit topic.
quote:Uiteraard mag dat, echter, kritiek als bovenstaande "ga eens echte mixtapes luisteren" kan niet echt nuttig beschouwd worden...verder heb ik geen zin met je in discussie te treden.
Op woensdag 16 april 2003 23:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mixtapes zijn de dingen die je in NYC op straat koopt voor $5,00 waar lokaal talent z'n skills laat horen op rauwe beats. Niet van die cd's die je hier zelfs in FRS kan krijgen.
Dit is een openbaar forum en ik geloof nog steeds dat het hier de bedoeling is om over muziek te discussieren. Dus ik mag er kritiek op hebben. Alleen heb ik geen zin om deze discussie hier te voeren, daarvoor is dit topic.
quote:Ik heb deze discussie hier al tig keren gevoerd (tot ergenis van sommigen) dus wilde ik het eens wat subtieler doen, kijk voor de gein dat 50 Cent topic maar een na
Op woensdag 16 april 2003 23:14 schreef Boomlaars het volgende:
Uiteraard mag dat, echter, kritiek als bovenstaande "ga eens echte mixtapes luisteren" kan niet echt nuttig beschouwd worden...verder heb ik geen zin met je in discussie te treden.
kortom een fantastische verkoopmethode
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-04-2003 20:06]
quote:Oh ja, dat was ik vergeten. DAAR ging het om en niet om de kwaliteit...
Op donderdag 17 april 2003 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kortom een fantastische verkoopmethode![]()
quote:Als jij zo'n DJ zou zijn zou jij er ook niet aan twijfelen om een paar jaartjes 'goedkope' muziekjes te maken , als je daar veel geld mee kan verdienen en daarnaast dan ook naamsbekendheid heb doordat mensen denken dat je ook werkelijk met ze samengewerkt heb omdat je gewoon demos,singles en b-sides aan het remixen bent , en dan klinkt 'underground' en 'freestyle' gewoon commercieel makkelijker verkoopbaar , dan 'nummers die mijn album niet eens haalden'
Op donderdag 17 april 2003 20:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Oh ja, dat was ik vergeten. DAAR ging het om en niet om de kwaliteit...
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-04-2003 20:45]
Kan niet wachten op zijn soloplaat deze zomer.
Ben trouwens wel benieuwd hoe Ja Rule gaat reageren. Ik neem aan dat Murder Inc ook wel met een mixtape op de proppen komt.
En Tony laat je mening maar voor wat het is, heb je een eigen topic waarin je op Shady Records kan zeiken verpest je nog elk topic met je nutteloze opmerkingen.
quote:op een forum kun je kritiek/naar jouw mening/smaak negatieve reacties krijgen , als je daar over door gaat , is het geen discussie meer , maar tegenspraak
Op donderdag 17 april 2003 20:53 schreef damienfromhell het volgende:
En Tony laat je mening maar voor wat het is, heb je een eigen topic waarin je op Shady Records kan zeiken verpest je nog elk topic met je nutteloze opmerkingen.
tip van de dag : als een reactie je niet aanstaat , lok er dan niet een nieuwe uit
quote:Precies. Gelukkig, nog enkele mensen met gezond verstand...
Op donderdag 17 april 2003 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is een manier om je album populair te maken naar mijn mening , meer niet , dan plak je er een grote sticker met underground mix tape en een wat kleinere sticker met parental advisory op , en laat je de helft van je nummers als "freestyle" betitelen
Dan gooi je er op de voorkant ook nog een sticker met de gigantisch goede feats erin (Die in werkelijkheid neer komen op geremixde/makede nummers of freestyles(van 1 of 2 minuten hooguit) daarnaast laat je eerst maar een paar nummers op een internet site neerplaatsen , waardoor de fans al cast gaan wachten op de uiteindelijke releasekortom een fantastische verkoopmethode
![]()
Heb je trouwens die freestyle-battle van MC Juice tegen Eminem gehoord? Eminem is een L.O.S.E.R. Compleet met de grond gelijk gemaakt.
MC Juice. Fresh flava, fresh lyrics
quote:beetje jammer Benzino is een van de grootste vijand van Eminem
1) SHADY INVASION INTRO
2) EMINEM INVASION
3) BENZINO FREESTYLE
4) EMINEM THE SAUCE
5) BENZINO PULL YA SKIRT UP
6) EMINEM NAIL IN THE COFFIN
quote:Het is toch ook geen cd van Eminem maar van DJ Green Lantern.......
Op maandag 16 juni 2003 10:56 schreef leond het volgende:[..]
beetje jammer Benzino is een van de grootste vijand van Eminem
lijkt me sterk als hij een diss nummer van benzino tegen zichzelf op z'n cd zet!
quote:I'm suprised, who could have guessed
Op maandag 16 juni 2003 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
endaarbij schijnt hij zow slecht te zijn dat je hem bij de boudisque al krijgt al je 2 albums van infinite records koopt
quote:We gaan toch geen overhaaste conclusies trekken he
Op dinsdag 17 juni 2003 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het kan natuurlijk ook liggen aan de kwaliteit van infinite/G-Unit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |