De Britse vice-president van haar platenmaatschappij Sony Music, Gary Farrow, vertelt: "Iedereen die Anastacia een beetje kent, weet dat ze een vechter is. De doktoren zijn er vroeg bij dus ze blijft aan het werk. Ze heeft deze week gewoon verplichtingen, waaronder het opnemen van haar nieuwe clip. Maar ze weet dat ze onder het mes zal moeten. In gedachten zijn we bij haar."
Reactie Anastacia
De Amerikaanse ster is volgens eigen zeggen vastbesloten optimistisch gestemd te blijven. Het gezwel werd ontdekt tijdens een routineonderzoek, nadat haar dokter erop had gestaan een röntgenfoto te laten maken.
Inmiddels heeft Anastacia zelf ook gereageerd: "De daadkracht van mijn arts heeft mijn leven gered. En hoewel ik de bezorgdheid van iedereen waardeer, is daar geen reden toe. Ik ben niet van plan om door dit nieuws bij de pakken neer te gaan zitten. Ik ben van nature een vechter en dat zal nooit veranderen."
Anastacia is één van de grootste vrouwelijke solo-artiesten van de afgelopen jaren (Telegraaf.nl)
Best schokkend voor zo'n grote artiest...
quote:sluit ik me bij aan
Op dinsdag 21 januari 2003 16:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt heel erg nieuws. Ik vind Anastacia echt een superzangeres. Ik hoop dat ze er weer snel bovenop komt! En ze is nog zo jong... Als het maar goedaardig is.
Anastacia
quote:Goedaardige borstkanker ??
Op dinsdag 21 januari 2003 16:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als het maar goedaardig is.
quote:Vreemd, dat staat er niet bij, maar met 29 jaar denk ik goedaardig...
Op dinsdag 21 januari 2003 16:43 schreef nonzz het volgende:[..]
Goedaardige borstkanker ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |