abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7980393
Altijd lastig om in het uitvak te komen daar. Wie heeft er al kaartjes voor dinsdag 4 februari?? Zou het daar aan de kassa nog lukken
pi_7980708
*meldt*

tis inderdaad kuttig. ik probeerde ook een kaartje voor Keeper te halen maar neehoor, maar 1 kaart per clubcard.
KNVB

pi_7980742
quote:
Op zondag 19 januari 2003 00:59 schreef Fulton het volgende:
tis inderdaad kuttig. ik probeerde ook een kaartje voor Keeper te halen maar neehoor, maar 1 kaart per clubcard.
KNVB
Ja dat hele systeem sucks nogal - gaat Keeper nu niet?
Is ie om half 8?

pi_7980757
nee keeper gaat nu niet
wat is er om half 8? wedstrijd begint 20:00 hoor
pi_7981002
Moeten maar kijken of we keeper meekrijgen dan.

Als er maar niet zulke politiemeuk staat als in Utrecht.

pi_7981065
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:14 schreef SCH het volgende:
Moeten maar kijken of we keeper meekrijgen dan.

Als er maar niet zulke politiemeuk staat als in Utrecht.

dan zie je ook eens hoe de cellen in Velsen-Zuid er uitzien
pi_7981125
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:17 schreef Fulton het volgende:

[..]

Dat zijn toch woonboten daaro
pi_7985891
Heb je gezien dat golfer dat andere topic ook al heeft gesloten - hij snapt er echt weinig van he. Zeker geen voetballiefhebber
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 januari 2003 @ 14:52:56 #9
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7986602
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:11 schreef SCH het volgende:
Heb je gezien dat golfer dat andere topic ook al heeft gesloten - hij snapt er echt weinig van he. Zeker geen voetballiefhebber
Beetje heel erg een offtopic reactie vind je niet? Maar als je het prettig vind kan je in dit topc al je ongenoegens kwijt dan kunnen andere serieuze topics gevrijwaard blijven van je off topic posts...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 januari 2003 @ 14:54:28 #10
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7986629
Mijn reactie op je off-topic post in het topic Gluscevic en Wapenaar weg bij FC Utrecht
quote:
[quote]
Op zondag 19 januari 2003 14:24 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk word ik nu vervelend. Jullie zijn een soort campagne begonnen tegen zeer terecht vragen van mij.
Je WAS al vervelend. Dit is geen campagne of zo. Het is alleen dat opvalt dat je vaker beweringen doet die je niet kan onderbouwen. Dat gaat irriteren.
quote:
Jij sluit een topic en golfer zegt dat de vaste bezoekers van VBL hun zegje hebben gedaan. Ik heb ze geteld - dat waren er zes. Als het VBL door 6 vaste bezoekers wordt gefrequenteerd ga je toch twijfelen aan de noodzaak van een speciaal forum. Dus het zullen er wel meer zijn. Ergo: wel zo democratisch om de anderen ook een kans te geven.
Tellen kan je ook al niet. De 9 users, te weten 2mini, Frenkie, keeper, CMT, Tong80, LangeTabbertje, prutsler, DIGGER, Da_Sandman stemden voor d) -al dan niet met de amendement-.

CAZZO onthield zich van stemmen.

Opvallend is overigens dat je door je gedrag in het topic vrijwel iedere poster in dat topic tegen je in het harnas hebt gejaagd. Zodanig dat men vraagt om je te bannen. Ik zou daar maar eens over na gaan denken.

quote:
Min conclusie kan niet anders zijn dan dat jullie alleen op je eigen mening afgaan. Wat schiet je er toch mee op om het mij zo lastig te maken? Ik doe het echt niet om te sarren maar als jullie lastig en onredelijk gaan doen, dan ben ik de beroerdste ook niet.
Ik maak het je niet lastig. Je maakt het jezelf lastig. Als er nu binnen 5 dagen een groot aantal users zijn die je de grootste azijnzeikerd van VBL vinden, is dat mijn schuld?

Mijn conclusie is dat je een bord voor je kop hebt.

quote:

Dus gooi niet overal een slotje op en het laagste is nog wel dat golfer mij verweet te dreigen, waar hij erg over opspeelde, en dan vandaag zelf gaat dreigen. Nogal een merkwaardige tactiek.

Ik zou maar weer gewoon gaan posten als ik jou was.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 19 januari 2003 @ 15:03:56 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7986807
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:11 schreef SCH het volgende:
Dat andere topic ging met geen woord over voetbal, maar was offtopic gepruttel van jou over een mod-beslissing.

Juist als voetballiefhebber heb ik het liever over voetbal in het voetbal-topic, i.p.v. continu in te moeten gaan op jouw offtopic-reakties over modereerbeleid.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 19 januari 2003 @ 15:33:12 #12
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7987296
quote:
Op zondag 19 januari 2003 00:42 schreef SCH het volgende:
Altijd lastig om in het uitvak te komen daar.
ben jij er dan ooit al eens geweest dan ???

bij SCH moet ik altijd denken aan Sport Club Heracles,al heten ze nu Heracles Almelo,de supporters uit Almelo zongen altijd op de Melodie van Que Sera Sera SCH SCH
tot zover het off-topic gebeuren in dit offtopic topic

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7988107
Ik moet altijd aan scheveningen denken
pi_7990415
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:17 schreef Fulton het volgende:

[..]

Best gezellig hoor. Vorig seizoen heb ik er mogen vertoeven. Gezellig met 58 man op de binnenplaats van het lokale politiebureau vieren dat we voor de zoveelste keer op rij van die viskippen hebben gewonnen
pi_7990539
quote:
Op zondag 19 januari 2003 00:42 schreef SCH het volgende:
Altijd lastig om in het uitvak te komen daar. Wie heeft er al kaartjes voor dinsdag 4 februari?? Zou het daar aan de kassa nog lukken
Ik weet niet hoe het allemaal geregeld is, maar ze zijn daar vrij soepel. Na Den Haag, vormen wij (Haarlem) de grootste risicogroep als het gaat om wedstrijden in Velsen. Ik ben er nou vaak genoeg geweest en ze hebben mij daar echt nog nooit om een clubcard of legitimatie gevraagd aan de ingang. Hoewel ik had begrepen dat ze daar dit seizoen wel wat strenger in zijn geworden....Het thuisvak kan je natuurlijk ook proberen. Hun 'harde kern' (het gaat hier uiteindelijk ook maar om een mannetje of 25-30, niet heel indrukwekkend dus) zit tijdens competitiewedstrijden op de hoofdtribune. Naast het uitvak zitten alleen maar een stel koters met een grote bek, maar die al beginnen te rennen als je aan een hekje trekt...Niet echt gevaarlijk dus om op hun tribune te zitten...
pi_7991483
Kid Side heet het daar toch?

Met lolly's gooien en een grote bek opzetten kunnen idd wel...

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7991733
Ik kan me dit http://www.sovs.nl/nieuws%5Carchief%5C0203%5C2002-11-27-1.html iig nog herrineren.
De vraag is dus wat de nieuwe Burgermeester van de gemeente Velsen nu van plan is.
Ik verwacht overigens wel een stuntje.
pi_7991735
dat Telstar staat toch binnen de kortste keren met 3-0 achter, dan houden ze zich wel rustig
pi_7992256
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:37 schreef The_Coach het volgende:
Ik kan me dit http://www.sovs.nl/nieuws%5Carchief%5C0203%5C2002-11-27-1.html iig nog herrineren.
De vraag is dus wat de nieuwe Burgermeester van de gemeente Velsen nu van plan is.
Ik verwacht overigens wel een stuntje.
hehe, maar dat was een wedstrijd tegen AZ. Die 2 clubs zijn ook water en vuur. Voor zover ik weet is er geen oude vete tussen Heerenveen en Stormvogels TC....Maar goed, de boefjes daar zijn goed in het aanvallen van busjes van normale supporters en dat soort acties...
pi_7992358
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kid Side heet het daar toch?

Met lolly's gooien en een grote bek opzetten kunnen idd wel...

hehehe...klopt, de kid-side, je ziet ze nooit bij uitwedstrijden...
pi_7992442
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:08 schreef ultra het volgende:

[..]

hehehe...klopt, de kid-side, je ziet ze nooit bij uitwedstrijden...

Tsjah...Den Bosch is toch wel een eindje als ze met de scooter moeten...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 19 januari 2003 @ 21:33:23 #22
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_7994405
Je ziet zoiezo niemand bij ons in Den Bosch
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_7994707
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:33 schreef DutchGooner het volgende:
Je ziet zoiezo niemand bij ons in Den Bosch
Ik zal er zijn

Maar 'wij' zijn tegenwoordig ook erg mager vertegenwoordigd bij uitwedstrijden. Maar dat komt door veel gezeik met het bestuur van de club....

pi_7995210
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:43 schreef ultra het volgende:

[..]

Ik zal er zijn

Maar 'wij' zijn tegenwoordig ook erg mager vertegenwoordigd bij uitwedstrijden. Maar dat komt door veel gezeik met het bestuur van de club....

Gheghegheghe "tegenwoordig" .
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:37 schreef Fulton het volgende:
dat Telstar staat toch binnen de kortste keren met 3-0 achter, dan houden ze zich wel rustig
pi_7995332
quote:
Op zondag 19 januari 2003 20:03 schreef ultra het volgende:

[..]

hehe, maar dat was een wedstrijd tegen AZ. Die 2 clubs zijn ook water en vuur. Voor zover ik weet is er geen oude vete tussen Heerenveen en Stormvogels TC....Maar goed, de boefjes daar zijn goed in het aanvallen van busjes van normale supporters en dat soort acties...

Heerenveen heeft met niemand een vete voorzover ik weet. Behalve een paar randdebielen die denken dat Cambuur de vijand is en in Groningen bijten ze zich vast in een soort jaloezie. Wij komen voor een prachtige bekerpot - zeker gezien onze positie op de ranglijst is de beker nog een aardig doel.
En daarna naar Eindhoven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')