Dit ding heeft 128mb geloof ik, en ik dacht dat ie ¤149,- moest kosten..
* gday is zelf blij met zijn Zen though.. maar als ik dit budget zou hebben, zou ik voor de Duex XP gaan denk ik!!
[edit]
Oja, en hij werkt als een pendrive . Gewoon in je usb-poort pluggen, en mp3'tjes ernaartoe slepen in de verkenner.
En bestellen via http://www.mmport.nl/ dus .
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door gday op 18-01-2003 22:16]
quote:Jup, maar ik zou wel even dat topic doornemen op GoT (veel werk.. I know) want dan weet je de ervaringen van een heleboel gebruikers
Op zaterdag 18 januari 2003 22:32 schreef mabit het volgende:
gday heeft het dus over de duex mp3 speler, met een intern geheugen van 128 mb niet uitbreidbaar, bijzonder klein, heel kewl en een hoog gadgetgehalte...
quote:heb ik al gedaan...
Op zaterdag 18 januari 2003 22:41 schreef gday het volgende:[..]
Jup, maar ik zou wel even dat topic doornemen op GoT (veel werk.. I know) want dan weet je de ervaringen van een heleboel gebruikers
.
quote:En... wat vind je er zelf van?
Op zaterdag 18 januari 2003 22:42 schreef mabit het volgende:[..]
heb ik al gedaan...
Kijk maar eens op www.mp3spelers.nl.
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 22:43 schreef gday het volgende:[..]
En... wat vind je er zelf van?
als groningen geld overmaakt ga ik er een bestellen....
quote:zijn alleen wel 10x groter dus die stop je niet in je binnenzak op de fiets, en kunnen overslaan, terwijl een mp3 speler geen bewegende overdelen heeft...
Op zaterdag 18 januari 2003 22:44 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik zou gaan voor een mp3 cd-speler...op een cdtje kan 750+MB aan Mp3tjes, dus veel voordeliger dan die spelertjes met intern geheugen, en je kunt er ook gewone cd's mee afspelen.Kijk maar eens op www.mp3spelers.nl.
quote:Overslaan is vrijwel onmogelijk bij de huidige generatie mp3 cd spelers, de meesten hebben een buffer van enkele minuten. Zo heeft de iRiver iMP350 (€199) een buffer van 8 minuten. Je zou dus bij wijze van spreken de cd uit de speler kunnen halen waarna deze nog 8 minuten doorspeelt. En de grootte valt imo ook wel mee. In mijn binnenzak past wel een apparaat met de doorsnede van een cd en een dikte van 16,7mm...
Op zaterdag 18 januari 2003 22:55 schreef mabit het volgende:[..]
zijn alleen wel 10x groter dus die stop je niet in je binnenzak op de fiets, en kunnen overslaan, terwijl een mp3 speler geen bewegende overdelen heeft...
Maar de keuze is natuurlijk helemaal aan DigiJasper, ik vertel alleen wat ik zelf het meest praktisch vind.
quote:Ik heb zelf ook een mp3cd-speler (een Philips Expanium), maar ik ben overgestapt op een Jukebox Zen met 20gb.. past veel meer op, is kleiner, geen geklooi met batterijen, en nog legio voordelen
Op zaterdag 18 januari 2003 23:04 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Overslaan is vrijwel onmogelijk bij de huidige generatie mp3 cd spelers, de meesten hebben een buffer van enkele minuten. Zo heeft de iRiver iMP350 (�199) een buffer van 8 minuten. Je zou dus bij wijze van spreken de cd uit de speler kunnen halen waarna deze nog 8 minuten doorspeelt. En de grootte valt imo ook wel mee. In mijn binnenzak past wel een apparaat met de doorsnede van een cd en een dikte van 16,7mm...
Maar de keuze is natuurlijk helemaal aan DigiJasper, ik vertel alleen wat ik zelf het meest praktisch vind.
quote:In die van mij niet... Meer we gaan hier geen ruzie over maken want ik ben met je eens de zo'n ding weer andere voordelen heeft... maar op dit moment zou ik een duex MP 302 nemen...
In mijn binnenzak past wel een apparaat met de doorsnede van een cd en een dikte van 16,7mm...
Ik ben specifiek voor dat ding gegaan omdat ook m'n digitale camera met CompactFlash werkt en dit dus een dubbele investering in geheugenkaarten uitspaart.
Een tweede pluspunt van de Nex is dat hij software-upgradable is. Wanneer er nieuwe comprimeringslogaritmen komen kun je gewoon de firmware van dat ding upgraden om die bestanden ook te kunnen gebruiken.
quote:\
Op zondag 19 januari 2003 11:38 schreef DigiJasper het volgende:
Ik denk dat ik toch voor de Muvo ga. Is er al een release datum? En een plek waar ie met acceptgiro te bestellen is. En een goeie nederlandse review kan ook wel handig zijn(Heb al gegoegeld maar die waren engels
)
quote:Uh, de MuVo is al maanden uit
Op zondag 19 januari 2003 11:38 schreef DigiJasper het volgende:
Ik denk dat ik toch voor de Muvo ga. Is er al een release datum? En een plek waar ie met acceptgiro te bestellen is. En een goeie nederlandse review kan ook wel handig zijn(Heb al gegoegeld maar die waren engels
)
quote:Ik heb afgelopen woensdag die Muvo gekocht, prima ding
Op zaterdag 18 januari 2003 22:03 schreef DigiJasper het volgende:
Budget: 0 tot 200 (Hangt van het toestel af)
Ik zoek dus een mooie MP3 speler, met ongeveer een geheugen van 64 tot oneindig. De creative Muvo leek me wel wat (160 euro/dixons), Maar wil graag ff verder kijken natuurlijk. Wat raden jullie mij aan? En als het een online winkel is, _MOET_ het met een accepgiro te betalen zijn of in de omgeving maassluis zitten
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |