quote:Verwacht je soms dat honderden mensen binnen 25 minuten hebben gereageerd ofzo? Gewoon ff geduld hebben dacht ik zo...
Op 07 december 2000 10:03 schreef X-Ray het volgende:
Drukke reacties hierop!!!
MaJo
Zeker een meisje dat nooit sex krijgt dan?
Als meisje kan je toch ook weten of het naar
een paar maanden beter gaat...
quote:Volgens mij is er voor de dame in kwestie ook geen ruk aan de eerste paar keer! Of niet?
Op 07 december 2000 10:34 schreef MaJo het volgende:
Verwacht je soms dat honderden mensen binnen 25 minuten hebben gereageerd ofzo? Gewoon ff geduld hebben dacht ik zo...En om even op je vraag in te gaan, ik heb geen idee, ik ben namelijk een meisje
MaJo
quote:Aangezien hij het zo expliciet aan de jongens vroeg antwoorde ik er maar niet op. Maar het klopt, ik heb nu 10 maanden een vriend en na een paar keer sex wordt het toch een stuk beter
Op 07 december 2000 10:37 schreef Tefflar het volgende:
MaJo:Zeker een meisje dat nooit sex krijgt dan?
Als meisje kan je toch ook weten of het naar
een paar maanden beter gaat...
MaJo
ja, ik zout het niet weten, maar ik denk dat het zo zou zijn...
Maar misschien is het juist ook wel extra interesant, omdat je elkaar nog meot 'ontdekken'...
quote:
Op 07 december 2000 09:38 schreef X-Ray het volgende:
Okay, ik ben nieuwsgierig wie dit ook zo vindt:
De eerste paar keer (wippen) met een nieuwe vriendin, dat vindt ik nou altijd zo zuig. Het is altijd kutten en zien of je het maar klaarspeelt. Terwijl dat hoe vaker je het met elkaar doet, hoe beter het wordt. Persoonlijk moet ik zeggen dat er pas echt flink goed geneukt wordt na een maand of twee of zo.
Maarre....ben ik nou de enige die dat vindt of mag die eerste paar keer van jullie ook wel overgeslagen worden?
Inderdaad dat geklungel, is juist enorm cool.
ja, ik ben zon lul die blij is met zn vriendin en niks te klagen heeft!
Echte liefde, waarom wisselen?
Hij wist heel goed wat hij deed, en ik ook.
Natuurlijk is het nu wel anders, gaan we verder, en is het gevoel intiemer.
maar die eerste keer was bijzonder en erg gepassioneerd !
quote:Ben je zo slecht dan ?
Op 16 december 2000 23:52 schreef Sakura het volgende:
Ik vind het juist extra spannend, die eerste keer met een vrouw. En nu moet ik zeggen, dat ik zeer vaak niet meer dan 1 keer met een vrouw sex heb, dus kan er aardig over meepraaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |