quote:En idd,......... die Killer 7 trailer... wat zou dat voor een spel zijn ?
Op zaterdag 18 januari 2003 22:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Denk het ook wel ja..
.
Artikel, bron gamers.nl
De vijf GameCube spellen die Capcom enige tijd geleden aankondigde, zijn niet allemaal exclusief voor de console van Nintendo. Het bedrijf verklaarde op een persconferentie in Las Vegas dat alleen Resident Evil 4 'GameCube-exclusive' is. Project Number 03 (Japanse website vandaag gelanceerd), Killer7, Dead Phoenix, en Viewtiful Joe genieten geen exclusiviteit voor de GameCube. Er zijn nog geen plannen bekend gemaakt om bovengenoemde titels op andere platformen uit te geven.
quote:Ik hoef voorlopig waarschijnlijk dus niet veel hiervan te missen
Capcom 4 van de 5 niet exclusief
16/01/2003 | Vincent LeeuwEn dus blijkt maar weer dat ze bij IGN niet Xboxworld bezoeken, want wij hadden dit nieuws al in november... Foei, IGN...
Even voor de goede orde, vier van de vijf games die vorig jaar voor de GameCube zijn aangekondigd zijn dus niet exclusief. Biohazard 4 (Resident Evil 4 voor ons westerlingen) is dat dus WEL. Die titel zal alleen op de GameCube te spelen zijn.
De games in kwestie zijn de strakke actiegame Product Number 03, de shoot'em up met volledige vrijheid en teamplay Dead Phoenix, de 2D superheld simulator Viewtiful Joe en het bloederige en stylistische Killer 7.Het enige waar we nu dus (nog steeds) op wachten is confirmatie dat de Xbox ze krijgt.
BRON: www.xboxworld.nl
quote:Wat vind je van de games Twi?
Op zondag 19 januari 2003 10:53 schreef twi het volgende:[..]
Ik hoef voorlopig waarschijnlijk dus niet veel hiervan te missen
quote:Niemand is perfect toch ?
Op zondag 19 januari 2003 11:36 schreef gieling.com het volgende:
Die games zijn volgens mij niet echt iets voor mij, ik houd niet van dat duistere-commic achtige. En RE vind ik ook niks
quote:Viewtiful Joe lijkt me ontzettend gaaf, coole graphics, de rest lijkt me afwachten.
Op zondag 19 januari 2003 11:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat vind je van de games Twi?
Voorlopig is Viewtiful Joe m'n favoriet
quote:
Op zondag 19 januari 2003 12:05 schreef twi het volgende:[..]
Voorlopig is Viewtiful Joe m'n favoriet
Staat ook een artikel over in The Edge van deze maand.
PNO 3 is van de makers van het originele Resident Evil.
Dead Phoenix is van de makers van RE: Code Veronica.
En The Edge verwacht dat Killer 7 door de abstracte manga-look en bijpassend wazig verhaal wel eens Japan-only zou kunnen zijn.
quote:Ik denk eerlijk gezegd dat ie wel in Europa gaat verschijnen, want op de perssite van Capcom staat de game gewoon aangekondigd. (Al zegt een aankondiging op zich nog niet zo heel erg veel)
Op vrijdag 24 januari 2003 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
En The Edge verwacht dat Killer 7 door de abstracte manga-look en bijpassend wazig verhaal wel eens Japan-only zou kunnen zijn.
quote:Product Number 3 heet ie
PNO3 is trouwens niet de uiteindelijke naam, maar staat voor 'Project Numero 3'.
quote:Dead Phoenix is niet hetzelfde genre als PDO, PDO is een rail-shooter, Dead Phoenix is een 3D-shooter...
Viewtiful Joe lijkt me ontzettend gaaf, coole graphics, de rest lijkt me afwachten.
Resident Evil-serie is niet aan mij besteed.
PNO lijkt me niet zo heel veel.
Dead Phoenix lijkt me niks, en ik heb PDO al in dat genre (wat ook al niet helemaal aan mij is besteed maar een must-have schijnt te zijn)
Killer 7 ziet er 'anders' uit, maar ik denk ook dat ik deze aan mij voorbij laat gaan.
Ik vind alle 5 titels zeer interessant, en hoop dan ook dat ze ZSM uitkomen
Killer7 is me iets te wazig...
quote:Ik gilde ook toen ik die RE4 screens zag. Dat gaat toch nergens meer over !
Op vrijdag 24 januari 2003 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Aaarggghhhh, ik zit op m'n werk. Straks thuis maar een downloaden! Maar die screenshots van RE zien erStaat ook een artikel over in The Edge van deze maand.
PNO 3 is van de makers van het originele Resident Evil.
Dead Phoenix is van de makers van RE: Code Veronica.
quote:Dan kiezen we toch niet
Op zaterdag 25 januari 2003 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Het zal moelijk kiezen worden tussen PN03 en Starcraft: Ghost.
Erg coole site !
quote:Klopt,.....met dansen combos creeren ofzo.... Ik vind het zelf ook erg grijs, maar ja,...... tis nog even afwachten !
Op donderdag 3 april 2003 10:37 schreef SmashBro het volgende:
Klopt het dat je bij dat PNO3 dansend moet vechten? Of bedoelen ze dan richting Matrix-stijl? Klinkt namelijk wel cool, al ziet het er een beetje te grijs uit vind ik.
Nieuwe screens :
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |