quote:Ik heb geen liefdesverdriet,.. maar ik weet zeker dat jij niet alleen bent hoor! Ga vanavond lekker op stap en laat de sores achter je!
Op zaterdag 18 januari 2003 20:20 schreef Madonna81 het volgende:
Ik heb zelf vreselijk liefdesverdriet; m'n ex heeft me vanmiddag aan de telefoon duidelijk gemaakt dat het niet meer goedkomt tussen onsEn nu heb ik alle contact verbroken. Ik voel me echt vreselijk. Zijn er nog meer mensen die op dit moment ongelukkig in de liefde zijn en hun hart willen uitstorten? Weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben
sterkte Remko
3 maanden al, ze vond me niet meer leuk en sindsdien zit ik in de put
wie heeft liefde ooit uitgevonden?????????
morgen issut een week uit...en ik mis m op sommige moment echt gewoon heel erg...
maar t gaat al steeds beter
quote:Klopt ook,..
Op zaterdag 18 januari 2003 20:27 schreef okkie-man het volgende:
Mij lijkt het verstandig om eerst alles te verwerken voordat je weer lekker op stap kan gaan, omdat het dan net lijkt alsof je alles in één keer weer vergeten bent.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand na het einde van een echte relatie meteen dezelfde avond al weer op stap kan gaan ... dan heb je in mijn ogen geen echte relatie achter de rug, want alles moet je verwerkensterkte Remko
iig sterkte!!
quote:Dat misschien niet, maar een flink stuk in je klote zuipen kan dan nooit kwaad
Op zaterdag 18 januari 2003 20:27 schreef okkie-man het volgende:
Mij lijkt het verstandig om eerst alles te verwerken voordat je weer lekker op stap kan gaan, omdat het dan net lijkt alsof je alles in één keer weer vergeten bent.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand na het einde van een echte relatie meteen dezelfde avond al weer op stap kan gaan ... dan heb je in mijn ogen geen echte relatie achter de rug, want alles moet je verwerkensterkte Remko
Sterkte iig voor de topicopener(ster)
quote:het is moeilijk want je hebt 2 kanten van het verhaal ...
Op zaterdag 18 januari 2003 20:35 schreef Peewee het volgende:[..]
Klopt ook,..
Maar ik kijk er anders tegenaan, want ik hou er niet van om ergens (te) lang bij stil te blijven staan. Vandaar dat idee.iig sterkte!!
2 Ga de deur uit, leer nieuwe mensen kennen en op die manier ben je je ex sneller vergeten
Neemt niet weg dat er ook dagen in het jaar zijn (denk aan kerstmis, zijn/haar verjaardag), die het extra moeilijk maken om je ex te vergeten.
quote:dat geldt natuurlijk niet voor iedereen
Op zaterdag 18 januari 2003 20:36 schreef vosss het volgende:[..]
Dat misschien niet, maar een flink stuk in je klote zuipen kan dan nooit kwaad
Sterkte iig voor de topicopener(ster)
quote:Eerste wat ik in zo'n geval zelf doe, en dan de dag erna kijk ik wel hoe of wat.
Op zaterdag 18 januari 2003 20:41 schreef okkie-man het volgende:[..]
dat geldt natuurlijk niet voor iedereen
ik kan je meedelen dat ik ook flink in de put zit
zie mijn verhaal over scheiding in dit forum.
peter
oja ik wil wel vrienden blijven
dus als iemand ff zijn hart wil uitsotren of mijn gezeik wil aanhoren
msn van_hulten23@zonnet.nl
quote:altijd dat stomme ik wil vrienden blijven, net alsof je daarop zit te wachten op dat moment...
Op zaterdag 18 januari 2003 23:43 schreef timmit het volgende:
bah ook net gedumpt lekker vaag zonder reden ze komt binnen ja euh ik zie het niet meer zo zitten dus we kunnen er beter mee stoppen...
oja ik wil wel vrienden blijven
dus als iemand ff zijn hart wil uitsotren of mijn gezeik wil aanhoren
msn van_hulten23@zonnet.nl
Alhoewel het toch alweer meer dan 2 maanden geleden is dat zij mij keihard gedumpt heeft na een relatie van bijna 4 jaar...
Ik denk er nog steeds meerdere keren per dag aan en voel me dan super klote omdat het gewoonweg fout is gegaan door haar nieuwe vrienden en vooral vriendinnen(zij is gaan studeren in een andere stad) en niet doordat het niet meer boterde tussen ons, we hadden namelijk echt een perfecte relatie... (afgezien van de laatste maand dan)
Na de hevige verliefdheid kwam er vriendschap bij, we waren echt de beste maatjes en zaten met álles op 1 lijn en hadden nooit ruzie.
Maargoed, helaas is het sprookje over...
Aan de andere kant ben ik wel blij dat het uit is. Het is mij nu duidelijk dat haar karakter toch niet zo wonderschoon is als ik dacht en totaal niet zo stevig in haar schoenen staat zoals ik dacht.
Klinkt raar maar ik zou haar nog dolgraag terug willen ondanks dat ze me zo onwijs veel pijn heeft gedaan. Puur omdat ik weet hoe goed we écht bij elkaar passen en zulke maatjes waren samen, imo de perfecte basis voor een lange relatie... Ze is nu niet zichzelf, dat weet ik (want ik ken d'r al mijn hele leven) en hopelijk komt zij daar ook op tijd achter...
Toch doe ik het tegen beter weten in
Ik kan haar gewoon niet loslaten
-spoiler alert-
.
.
.
.
.
.
.
.
.