Er loopt hier al een tijdje een topic voor een gfx poll en daar komt een xml file die bepaalt hoe de poll word opgebouwd (qua uiterlijk, meerdere layouts mogelijk)
Ik wil graag zo veel mogelijk comentaar en tips over het volgende document (dit is mn eerste versie):
code:Het resultaat is:<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?> <gfxPoll posOfTransparentColorY="1px"
posOfTransparentColorX="1px"><gfxHeader image="header.png">
<gfxLabel text="%gfxPoll_title%" align="left"
valign="bottom" font="arial.ttf" size="13"
color="#000000" top="45px" left="90px" angle="0" /></gfxHeader>
<gfxOption image="option.png">
<gfxLabel text="%gfxPoll_optionText%" align="left"
valign="bottom" font="arial.ttf" size="10" color="#000000"
top="4px" left="130px" angle="0" /><gfxLabel
text="%gfxPoll_optionVotes% votes / %gfxPoll_optionProcents%%"
align="right" valign="bottom" font="arial.ttf" size="10"
color="#000000" top="4px" left="305px" angle="0" /><gfxImage file="procentBar.png" align="left" valign="bottom"
top="3px" left="5px" height="4px"
width="%gfxPoll_optionProcents%%" /></gfxOption>
<gfxFooter image="footer.png">
<gfxIf Expression="%gfxPoll_closed%=%true%">
<gfxIfTrue><gfxLabel
text="Poll closed, total %gfxPoll_totalVotes% people voted"
align="center" valign="bottom" font="arial.ttf" size="10"
color="#000000" top="3px" left="50%" angle="0" /></gfxTrue>
<gfxIfFalse>
<gfxLabel text="Total %gfxPoll_totalVotes% people voted"
color="#000000" top="3px" left="50%" angle="0" /></gfxFalse>
</gfxIf>
</gfxFooter>
</gfxPoll>
Ik vraag het hier in een nieuw topic omdat er bijna (geen leden van het project) niet meer word gekeken in de gfx poll topic als er een nieuw bericht bij komt.
Als je info wilt, vraag het dan.
%blabal% word gewijzigt in een waarde (= een variable)
Ziet er grafisch gezien heel mooi uit. Mijn complimenten.
Persoonlijk heb ik wat opmerking(kjes). Let wel, dit valt binnen het persoonlijke voorkeur domein, dus tis geen kritiek
quote:Lijkt een beetje op het Fotoboek colorscheme. Past dus wel goed zou ik zeggen.
Op zaterdag 18 januari 2003 19:40 schreef FallenAngel666 het volgende:
Vind hem wel erg stijlvol met die grijswaarden, maar in het colorscheme van FoK! past ie niet zo
Kunnen jullie daarover commentaat leveren en tips of what ever
quote:Ik ben helaas niet erg kundig op XML gebied, sorry.
Op zaterdag 18 januari 2003 19:51 schreef programmer het volgende:
Het is niet de bedoeling dat jullie commentaar leverde op het uiterlijk van de poll (het is maar een test), het gaat mij om het XML DOCUMENTKunnen jullie daarover commentaat leveren en tips of what ever
quote:Daar is geen commentaar op te geven, het zit qua de xml regels in elkaar zoals het inelkaar zou moeten zitten al zou het wel fijn zijn om de font grote op te geven, kleur ed... maar dat zit er al inverwerkt volgens mij (ff vlugtig doorgekeken)
Het is niet de bedoeling dat jullie commentaar leverde op het uiterlijk van de poll (het is maar een test), het gaat mij om het XML DOCUMENTKunnen jullie daarover commentaat leveren en tips of what ever
quote:Het commentaar dat jij krijgt op de poll moet je zelf maar verwerken in XML.
<gfxLabel
text="Poll closed, total %gfxPoll_totalVotes% people voted"
color="#000000" top="3px" left="50%" angle="0" />
dit is een text die word geplaast van de top op 3 pixels en in het midden (align) met een paar opties.
Hebben jullie nog ideetje over welke dingen je moet kunnen instellen bij gfxLabel of hebben jullie nog ideetjes over andere objecten (een box?) met verschillende opties (zo gek je het maar kan verzinnen)
quote:Daar heb ik maar 1 antwoord op: KISS!
Op zaterdag 18 januari 2003 19:57 schreef programmer het volgende:
Hebben jullie nog ideetje over welke dingen je moet kunnen instellen bij gfxLabel of hebben jullie nog ideetjes over andere objecten (een box?) met verschillende opties (zo gek je het maar kan verzinnen)
Ziet er mooi uit verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |