abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:25:20 #1
34400 PietF
Captain Obvious
pi_7961168
Even van de gelegenheid gebruik maken om te op alle censuur die plaatsvind op tv en radio. Films, videoclips en muziek zijn vaak gecensureerd. TMF, MTV allemaal "shit" en "fuck" uit nummers halen, videoclips van alles zwart of geblokt maken, 3fm die de foute gecensureerde versie van een nummer nog wel eens wil uitzenden (volgens mij ligt dit aan de omroep waar dit plaatsvind ) en films waar scene's uit verdwenen zijn.

Waarom denken ze dat we tere zieltjes hebben? Of zijn ze bang dat mensen gaan zeuren? lekker belangrijk. We leven hier ook niet in america, dus aanklagen wegens permanente schade wegens het horen van het woordje 'shit' op tv kan ook niet. WAAROM???!!! GRR

klote tv en radio, ik koop/download in het vervolg wel alles

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:26:31 #2
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_7961193
was ook zo verrot dat tmf overgenomen werd door dat fokking gecensureerde mtv
...some more happy little trees!!
pi_7961197
omdat mijn zuje van 9 ook wel eens naar mtv kijkt en dan liever niet van die topless dames tegen een ali g ziet aanrijen...
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:27:18 #4
39446 303
(C) Roland
pi_7961205
Downloaden is ook niet alles, doordat er scenes uit gehaald worden ivm censuur kloppen de Nederlandse ondertitels weer vaak niet
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_7961229
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 17-01-2003 22:31]

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_7961272
De Belgische TMG is nochtans evengoed overgenomen door MTV....maareuh hier geen censuur op TMF hoor... zeker van.
pi_7962015
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:26 schreef mabit het volgende:
omdat mijn zuje van 9 ook wel eens naar mtv kijkt en dan liever niet van die topless dames tegen een ali g ziet aanrijen...
dan raakt ze er óf maar aan gewend, óf ze kijkt maar wat anders.
pi_10499390
Ja, dat is zo irritant! Ik heb geen problemen met schelden, maar met die sex wel! Waarom mogen er geen geslachtsdelen overdag vertoond worden??? Kinderen zien toch ook borsten van hun moeder en de penis van hun vader?
  zaterdag 17 mei 2003 @ 21:54:01 #9
19245 GTTC
Honda - S2000
pi_10500307
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 22:26 schreef mabit het volgende:
Jou zusje van 9 draagt waarschijnlijk al strings en weet heus wel hoe een kindje word gemaakt... waarschijnlijk heeft jou zusje van 9 al tig tonzoenen gehad in de kusjeskring op school...

waarschijnlijk leven we tegewoordig niet meer zo als VroegaH....

Silverstone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')