abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7943909
Na het installeren van de CDRW kan ik gewoon branden e.d., alleennn als ik audio brand staat er wel data op de cd alleen er komt geen geluid uit. De cd is afgesloten dus zou op iedere cd speler moeten draaien maar dat gaat niet. De gewone cd spelers herkennen de cd niet of spelen maar geven geen geluid.

Er wazig allenmaal maar heeft er iemand een idee wat dit kan zijn. Ik heb de laatste drivers erop staan en Win98 is ook volledig geupdate. ECDC is ook volledig geupdate.

pi_7943926
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 01:02 schreef Juup© het volgende:
Na het installeren van de CDRW kan ik gewoon branden e.d., alleennn als ik audio brand staat er wel data op de cd alleen er komt geen geluid uit. De cd is afgesloten dus zou op iedere cd speler moeten draaien maar dat gaat niet. De gewone cd spelers herkennen de cd niet of spelen maar geven geen geluid.

Er wazig allenmaal maar heeft er iemand een idee wat dit kan zijn. Ik heb de laatste drivers erop staan en Win98 is ook volledig geupdate. ECDC is ook volledig geupdate.

zet digital audio extraction eens uit, of als dat al uit staat, eens aan.
Speel ook even met de DMA settings en met je vriendin...
......
pi_7943971
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 01:04 schreef kariem112 het volgende:

[..]

zet digital audio extraction eens uit, of als dat al uit staat, eens aan.
Speel ook even met de DMA settings en met je vriendin...

DAE kan ik niet vinden.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 01:14:53 #4
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_7944033
Gebruik nero. prima progje voor het branden van cd`s
Speelt je pc de gebrande cd`s ook niet af?
FourX Bitter
  vrijdag 17 januari 2003 @ 03:20:46 #5
17061 mvt
blame Canada
pi_7944807
brand je de CD als audio of als data CD??
We were to understand there would be pie and punch?
pi_7945231
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 01:14 schreef Toebroodjie het volgende:
Gebruik nero. prima progje voor het branden van cd`s
Speelt je pc de gebrande cd`s ook niet af?
Maakt niet uit of ik ECDC of Nero gebruik, resultaat is hetzelfde.

De pc speelt ze wel af maar er zit geen geluid bij, onafhankelijk op welke pc ik het tracht af te spelen.

pi_7945232
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 03:20 schreef mvt het volgende:
brand je de CD als audio of als data CD??
Audio cd.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:52:06 #9
39938 WernerVonPinky
One is a genius....
pi_7951741
Hoe kopieer je de audio-cd? Van je (standaard) cd-romspeler naar de brander? Of via de brander naar brander (dus via de harde schijf).
Ik heb dit probleem namelijk ook gehad en wat bleek, mijn (standaard) cd-romspeler ondersteunde geen digitale audio extractie (ja, ik weet, het is een oude pc ). Ik brand nu altijd audio-cd's via de brander (dus van brander naar brander (via de harde schijf)). In ECDC kun je dan het beste gewoon CD COPIER pakken en dat aangeven dat je van E: (als dat je brander is) naar E: wilt branden (let er wel op dat je volde harde schijf-ruimte hebt).

Als dit niet de oplossing is, dan weet ik het ook niet.

ACWW: 3952-0210-5194 Floris in Flocity
MKDS: 240-578-194-599
WII-nr: 7678-8993-2965-0665
AC:LGTTC: 0001-7457-9529 Floris in Florade
pi_7951804
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:52 schreef WernerVonPinky het volgende:
Hoe kopieer je de audio-cd? Van je (standaard) cd-romspeler naar de brander? Of via de brander naar brander (dus via de harde schijf).
Ik heb dit probleem namelijk ook gehad en wat bleek, mijn (standaard) cd-romspeler ondersteunde geen digitale audio extractie (ja, ik weet, het is een oude pc ). Ik brand nu altijd audio-cd's via de brander (dus van brander naar brander (via de harde schijf)). In ECDC kun je dan het beste gewoon CD COPIER pakken en dat aangeven dat je van E: (als dat je brander is) naar E: wilt branden (let er wel op dat je volde harde schijf-ruimte hebt).

Als dit niet de oplossing is, dan weet ik het ook niet.

Het is geripte muziek van een cd en dat staat gewoon op de harde schijf en is zonder meer af te spelen op de pc. Pas wanneer het van WAV naar cd is gezet gaat het fout. Ik zal zondag eens een kopie van een cd maken en dan kijken of het probleem zich weer voordat.

P.S. de "normale" cd speler is een dvd-rom.

pi_7961286
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 01:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

DAE kan ik niet vinden.

Start - Instellingen - Configuratiescherm - Multimedia - tabblad CD Music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')