nb. ik weet dat er al in het verleden topics over zijn geopend, ik hoef dus geen links of wetenschappelijke verwijzingen te zien, dat geloof ik allemaal wel, ik ben geinteresseerd in persoonlijke ervaringen.
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 16-01-2003 16:29]
quote:nee dat zijn de erogene zones, de G-Spot(t) zou alleen bij de vrouw bestaan. Deze 'extra clitoris' zou zich ergens in de vagina bevinden. Ik ben hem echter nog niet tegen gekomen
Hals, borsten, lippen, stukje onder de navel, boven de bilspleet, anus, zijn allemaal plekken waar het gevoelig is (buiten het geslachtsorgaan zelf dan).
quote:De g-spot is het ribbelige stukje huid een paar cm. in de vagina aan de bovenkant. Je kan hem met je vingers voelen, met de tong is een heel stuk lastiger
Op donderdag 16 januari 2003 14:47 schreef MrScripter het volgende:[..]
nee dat zijn de erogene zones, de G-Spot(t) zou alleen bij de vrouw bestaan. Deze 'extra clitoris' zou zich ergens in de vagina bevinden. Ik ben hem echter nog niet tegen gekomen
f.y.i. ik ben dus iemand van het mannelijk geslacht.
Quote van het yes forum:
Tijdens cunnilingus vinden veel vrouwen het prettig als je ook aandacht schenkt aan de g-plek. De g-plek is een ribbelig plekje aan de voorkant in de vagina. Je kunt het vinden door je vingers in te brengen en vervolgens een 'kom maar hier' gebaar te maken zodat je vingers de voorkant van de vagina raken. Dit in combinatie met de juiste stimulatie van de clitoris leidt bij de meeste vrouwen tot een snel en heftig orgasme. De basisregel voor de meeste vrouwen is: vingers zijn lekker in de vagina en op de g-plek, mond en tong zijn lekker rond de clitoris.
Ok, maar moeten we dit dan maar zomaar als kennisgeving aannemen/? Hoe vaak is dit stukje ergens van overgenomen?
Bovendien lijkt me Yes nou niet direct de meest wetenschappelijke en betrouwbare bron.
ieder meisje heeft er een, maar hij is niet bij ierdere dame even gevoelig...
de meiden die ik ken komen er i.i.g prima op klaar, en het is een puntje wat door mij veel bezocht word tijdens de sex... als je 'm eenmaal snapt en weet te vinden verbaas je je er over dat je er niet eerder achter gekomen bent.
quote:Wij mannen lezen ook de Yes, vandaar!
Op donderdag 16 januari 2003 15:00 schreef Aventura het volgende:
Maar tcoh, jij bent een man. Dus jij weet dit alles niet uit eigen ervaring, en daar ben ik naar op zoek, dames waar zijn jullie!!
quote:Hier
Op donderdag 16 januari 2003 15:00 schreef Aventura het volgende:
Maar tcoh, jij bent een man. Dus jij weet dit alles niet uit eigen ervaring, en daar ben ik naar op zoek, dames waar zijn jullie!!
En ik ben het wel met de yes eens eerlijk gezegd (al is dat volgens mij lang niet voor alle vrouwen zo)
Dacht je dat ik dat nie al geprobeerd had? Nee hoor geintje, maar ik denk toch echt nu dat ik wat mis ofzo
quote:En anders: [vul hier je signature in Aventura]
Op donderdag 16 januari 2003 16:28 schreef Aventura het volgende:Dacht je dat ik dat nie al geprobeerd had? Nee hoor geintje, maar ik denk toch echt nu dat ik wat mis ofzo
quote:Checkt fotoboek Aventura
Op donderdag 16 januari 2003 16:36 schreef Aventura het volgende:
Wie weet!
' t is toch al te erg dat ik op mijn vergevordere leeftijd nog niet weer of en waar mijn G-plek zit?
quote:Het is maar een heel klein stukje...
Op donderdag 16 januari 2003 16:38 schreef thumper het volgende:[..]
Checkt fotoboek Aventura
Ach, ik ben 4 jaar ouder en zoals ik al aangaf, lees ik nog steeds de Flair en de Viva, dus ik weet niet wat erger is (btw, ik ben man...)
Je moet (als je naar binnengaat) met je vinger, ongeveer 3 a 4 cm aan de bovenkant van de vagina voelen.
Als je voor de vrouw in kwestie zit, dan maak je een beweging naar je toe met je vinger...
Het is ongeveer ter hoogte van de clitoris, maar dan van binnen
quote:Klopt. Het is vrij makkelijk te voelen, de ribbeltjes lopen van links naar rechts.
Op donderdag 16 januari 2003 16:42 schreef SolidArt het volgende:[..]
Het is maar een heel klein stukje...
Je moet (als je naar binnengaat) met je vinger, ongeveer 3 a 4 cm aan de bovenkant van de vagina voelen.
Als je voor de vrouw in kwestie zit, dan maak je een beweging naar je toe met je vinger...
Het is ongeveer ter hoogte van de clitoris, maar dan van binnen
maar idd erodome, help deze sexnewbies even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |