abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:30:38 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7930132
De G-spot: ik heb het idee dat iedereen het erover heeft, maar dat nog niet de helft van alle vrouwen weet wat het precies is of ooit ervaren heeft dat ze er eentje heeft. Ik heb er als vrouw zijnde naturlijk wel het een en ander over gelezen, maar ook ik weet niet precies wat het is, wat het doet. Sterker nog, ik heb er zo mijn twijfels over of het wel echt bestaat. Ik zou vooral graag ervaringen horen van vrouwen zelf. Wat zijn jouw ervaringen ermee? Weet jij 100% zeker dat je er eentje hebt of twijfel je ook?

nb. ik weet dat er al in het verleden topics over zijn geopend, ik hoef dus geen links of wetenschappelijke verwijzingen te zien, dat geloof ik allemaal wel, ik ben geinteresseerd in persoonlijke ervaringen.

[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 16-01-2003 16:29]

pi_7930291
Er zijn natuurlijk wel plekken waar een vrouw (en ook de man) gevoeliger zijn... maar of je dan van een G-spot moet spreken?
Hals, borsten, lippen, stukje onder de navel, boven de bilspleet, anus, zijn allemaal plekken waar het gevoelig is (buiten het geslachtsorgaan zelf dan).
Denk dat veel mensen dit G-spots noemen.
pi_7930329
mijn laatste vriendin kon ook erg makkelijk en snel vaginaal klaarkomen (en ik heb absoluut geen grote lul, eerder een kleine ) ik denk dus dat het heel veel verschilt per vrouw hoe en waar ze wat voelt, maar ik weet zeker dat vrouwen een gspot KUNNEN hebben
ja
pi_7930502
quote:
Hals, borsten, lippen, stukje onder de navel, boven de bilspleet, anus, zijn allemaal plekken waar het gevoelig is (buiten het geslachtsorgaan zelf dan).
nee dat zijn de erogene zones, de G-Spot(t) zou alleen bij de vrouw bestaan. Deze 'extra clitoris' zou zich ergens in de vagina bevinden. Ik ben hem echter nog niet tegen gekomen
..o.(_.._).o..
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:52:49 #5
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_7930604
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:47 schreef MrScripter het volgende:

[..]

nee dat zijn de erogene zones, de G-Spot(t) zou alleen bij de vrouw bestaan. Deze 'extra clitoris' zou zich ergens in de vagina bevinden. Ik ben hem echter nog niet tegen gekomen

De g-spot is het ribbelige stukje huid een paar cm. in de vagina aan de bovenkant. Je kan hem met je vingers voelen, met de tong is een heel stuk lastiger . Men denkt dat deze ribbelige huid een uitloper is van de clitoris, en mede daardoor zo gevoelig is. But correct me if I'm wrong!
Ik weet wel als ik die ribbeltjes bij m'n vriendin streel, het lijkt alsof ik een oliebron heb aangeboord!
De grond gaat schudden, een aanzwellend gerommel, en een plotseling eruptie
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_7930614
yankee charlie dinges
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:54:31 #7
28932 tool
Tool the cardboard toolbox.
pi_7930642
Ik ben teleurgesteld in de mensen hiero...jullie moeten wat beter je best doen! Ik ga nu ff quoten van het Yes forum (www.yes.nl) In het SOS gedeelte staat een topic over pijpen en beffen. Geschreven door en voor vrouwen zal ik maar zeggen! Heel leerzaam voor jongens en meisjes, jong en oud.

f.y.i. ik ben dus iemand van het mannelijk geslacht.

Quote van het yes forum:
Tijdens cunnilingus vinden veel vrouwen het prettig als je ook aandacht schenkt aan de g-plek. De g-plek is een ribbelig plekje aan de voorkant in de vagina. Je kunt het vinden door je vingers in te brengen en vervolgens een 'kom maar hier' gebaar te maken zodat je vingers de voorkant van de vagina raken. Dit in combinatie met de juiste stimulatie van de clitoris leidt bij de meeste vrouwen tot een snel en heftig orgasme. De basisregel voor de meeste vrouwen is: vingers zijn lekker in de vagina en op de g-plek, mond en tong zijn lekker rond de clitoris.

Death makes angels of us all, and gives us wings where we had shoulders, smooth as ravens claws.
pi_7930695
hehe we zijn er uit.
moest weer lang duren
yankee charlie dinges
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:58:08 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7930708
Quote van het yes forum:
Tijdens cunnilingus vinden veel vrouwen het prettig als je ook aandacht schenkt aan de g-plek. De g-plek is een ribbelig plekje aan de voorkant in de vagina. Je kunt het vinden door je vingers in te brengen en vervolgens een 'kom maar hier' gebaar te maken zodat je vingers de voorkant van de vagina raken. Dit in combinatie met de juiste stimulatie van de clitoris leidt bij de meeste vrouwen tot een snel en heftig orgasme. De basisregel voor de meeste vrouwen is: vingers zijn lekker in de vagina en op de g-plek, mond en tong zijn lekker rond de clitoris.
[/quote]

Ok, maar moeten we dit dan maar zomaar als kennisgeving aannemen/? Hoe vaak is dit stukje ergens van overgenomen?
Bovendien lijkt me Yes nou niet direct de meest wetenschappelijke en betrouwbare bron.

pi_7930727
Toch hebben ze in dit geval wel gelijk
yankee charlie dinges
pi_7930747
G-spot: feit

ieder meisje heeft er een, maar hij is niet bij ierdere dame even gevoelig...
de meiden die ik ken komen er i.i.g prima op klaar, en het is een puntje wat door mij veel bezocht word tijdens de sex... als je 'm eenmaal snapt en weet te vinden verbaas je je er over dat je er niet eerder achter gekomen bent.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 16 januari 2003 @ 15:00:45 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7930748
Maar tcoh, jij bent een man. Dus jij weet dit alles niet uit eigen ervaring, en daar ben ik naar op zoek, dames waar zijn jullie!!
  donderdag 16 januari 2003 @ 15:00:55 #13
28932 tool
Tool the cardboard toolbox.
pi_7930751
Jaja, en oefening baart kinde.....eeehhh...kunst.
Death makes angels of us all, and gives us wings where we had shoulders, smooth as ravens claws.
  donderdag 16 januari 2003 @ 15:02:46 #14
31816 thumper
pi_7930789
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:00 schreef Aventura het volgende:
Maar tcoh, jij bent een man. Dus jij weet dit alles niet uit eigen ervaring, en daar ben ik naar op zoek, dames waar zijn jullie!!
Wij mannen lezen ook de Yes, vandaar!
* thumper leest ook de Flair en Cosmo van z'n vriendin...
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  donderdag 16 januari 2003 @ 15:14:46 #15
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7930997
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:00 schreef Aventura het volgende:
Hier

En ik ben het wel met de yes eens eerlijk gezegd (al is dat volgens mij lang niet voor alle vrouwen zo)

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7932112
De G-Spot is een soort zacht plekje, wat voelt als een mini sponsje
Het is iets ruwer dan de rest wat er binnen zit...
pi_7932510
ik ben benieuwd hoeveel vrouwen die dit hebebn gelezne inmiddels met hun handen in hun broek zitten om te kijken of ze hem ook kunnen vinden
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:28:43 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7932686

Dacht je dat ik dat nie al geprobeerd had? Nee hoor geintje, maar ik denk toch echt nu dat ik wat mis ofzo

donderdag 16 januari 2003 @ 16:33:34 #19
31816 thumper
pi_7932776
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:28 schreef Aventura het volgende:

Dacht je dat ik dat nie al geprobeerd had? Nee hoor geintje, maar ik denk toch echt nu dat ik wat mis ofzo

En anders: [vul hier je signature in Aventura]
* thumper is anders niet te beroerd om Aventura te helpen zoeken naar de heilige graal
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:34:54 #20
31816 thumper
pi_7932808
Misschien weet erodome meer?
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:36:55 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7932855
Wie weet!
' t is toch al te erg dat ik op mijn vergevordere leeftijd nog niet weer of en waar mijn G-plek zit?
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:38:49 #22
31816 thumper
pi_7932901
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:36 schreef Aventura het volgende:
Wie weet!
' t is toch al te erg dat ik op mijn vergevordere leeftijd nog niet weer of en waar mijn G-plek zit?
Checkt fotoboek Aventura
Ach, ik ben 4 jaar ouder en zoals ik al aangaf, lees ik nog steeds de Flair en de Viva, dus ik weet niet wat erger is (btw, ik ben man...)
pi_7932992
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:38 schreef thumper het volgende:

[..]

Checkt fotoboek Aventura
Ach, ik ben 4 jaar ouder en zoals ik al aangaf, lees ik nog steeds de Flair en de Viva, dus ik weet niet wat erger is (btw, ik ben man...)

Het is maar een heel klein stukje...

Je moet (als je naar binnengaat) met je vinger, ongeveer 3 a 4 cm aan de bovenkant van de vagina voelen.

Als je voor de vrouw in kwestie zit, dan maak je een beweging naar je toe met je vinger...

Het is ongeveer ter hoogte van de clitoris, maar dan van binnen

donderdag 16 januari 2003 @ 16:43:25 #24
31816 thumper
pi_7933038
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:42 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Het is maar een heel klein stukje...

Je moet (als je naar binnengaat) met je vinger, ongeveer 3 a 4 cm aan de bovenkant van de vagina voelen.

Als je voor de vrouw in kwestie zit, dan maak je een beweging naar je toe met je vinger...

Het is ongeveer ter hoogte van de clitoris, maar dan van binnen

Klopt. Het is vrij makkelijk te voelen, de ribbeltjes lopen van links naar rechts.
pi_7933139
alle ribbeltjes in de vagina lopen van links naar rechts, jezus.

maar idd erodome, help deze sexnewbies even

ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')