abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7924999
IK vraag me dat nou es af, heeft iemand hier af en toe nou en super smerige ranzige gore sex fantasiën.

dan heb ik het over dingen als poep/plas sex, animal sex noem maar op.

Ik zelf namelijk nooit, maar op TV zie je vaak genoeg van die mensen die dat helemaal geweldig vinden. Daarom ga ik me dus afvragen of ik weer 1 van de weinige ben die dit zo gruwelijk ranzig vinden. Ook vrienden doen het, loopt er zo'n meidje langs ... zeg kees, ik zou haar best wel eens in haar mond willen poepen hoor bijv. (namen zijn veranderd ivb met auteursrechten ) en kijk, daar kom je niet zomaar op, het moet dus ook bij hen iets zijn wat in hun hoofd rond gaat

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7925057
[offtopic] en daar denk jij op dit tijdstip over na ? *proest* Volgens mij ben jij degen met de dirty mind hier [/offtopic]

[ontopic] Maar ik denk er zelf nooit echt over na, het zijn nou niet echt dingen die mij boeien[/ontopic]

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7925111
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[offtopic] en daar denk jij op dit tijdstip over na ? *proest* Volgens mij ben jij degen met de dirty mind hier [/offtopic]

[ontopic] Maar ik denk er zelf nooit echt over na, het zijn nou niet echt dingen die mij boeien[/ontopic]

Ja da komt omdat ik gister een feestje had en het ging over het verkrachten van de hond daar
pi_7925139
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:47 schreef GWD het volgende:

[..]

Ja da komt omdat ik gister een feestje had en het ging over het verkrachten van de hond daar

?
  donderdag 16 januari 2003 @ 09:54:27 #5
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_7925220
Sicko Ja jesus dat je daar zo vroeg op de morgen nog over na zit te denken. HELUP Mot je niet eerst een bakje koffie naar binnen werken voordat je hersenen over zulke dingen gaat nadenken.

LOL Heb wel een collega die zo graag over plas sex praat enzo, ben echt niet onschuldig maaruh daar krijg ik persoonlijk altijd een rode kop van. Bedoel ik wel mijn hoofd en niet het kopje daar zo beneden.

Mischien hebben ze het over Bob fosco zo van "Zal ik ff en je bek schijten" Een super leuk nummer. Maaruh daassssss weer totaal iets anders

I will wear black untill they invent something darker ! & Heavy metal is best played with a Rapid fireing heavy machinegun.
  donderdag 16 januari 2003 @ 09:59:50 #6
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_7925306
Poep & Plassex hangt toch ook een beetje meer in het BDSM sfeertje? Het is juist de bedoeling dat het ranzig is, omdat het vernederend is. En dat geeft dan een kick
Schaap
pi_7925327
quote:

[..]

Hoe kun je een hond nou verkrachten, die kan niet eens nee zeggen...mensen die zich aan dieren vergrijpen wens ik overigens amputatie van de geslachtsdelen toe. Je topictitel is trouwens een contaminatie!

[edit] Ohw nee, toch niet. Hoe het wel heet weet ik zo niet meer dan...

[Dit bericht is gewijzigd door superbossy op 16-01-2003 10:03]

donderdag 16 januari 2003 @ 10:03:52 #8
42095 Poenkie
What's in a name...
pi_7925353
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:54 schreef HeavyD het volgende:

LOL Heb wel een collega die zo graag over plas sex praat enzo, ben echt niet onschuldig maaruh daar krijg ik persoonlijk altijd een rode kop van. Bedoel ik wel mijn hoofd en niet het kopje daar zo beneden.

Das fijn...om zo'n reactie van je directe collega te horen
(maar hij zit binnen een afstand van een meter en nietmachines komen hard aan )
Ik heb het echter wel altijd over sex (waar 't hart vol van is, stroomt de mond van over ) Maar moet er niet aan denken om de zogenaamde "Golden Shower" eens te testen
En sex met dieren vind ik laag!! (tenzij hond mens bespringt ) Maar waarom maak je je er druk om of jij de enige bent die die "fantasieen" niet heeft (you're not alone...!!)
PS
Hoop dat de hond het gister overleeft heeft op dat feestje
Pas als je van jezelf houdt en jezelf accepteert, kan je ook van anderen houden.
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:06:32 #9
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_7925383
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:03 schreef Poenkie het volgende:
Maar waarom maak je je er druk om of jij de enige bent die die "fantasieen" niet heeft (you're not alone...!!)
Misschien heeft hij die fantasieen wel, alleen durft hij het niet toe te geven, en post hij het alleen hier om te kijken of hij niet compleet voor gek wordt verklaart
Schaap
pi_7925401
quote:

[..]

Ik heb het echter wel altijd over sex (waar 't hart vol van is, stroomt de mond van over ) Maar moet er niet aan denken om de zogenaamde "Golden Shower" eens te testen
En sex met dieren vind ik laag!! (tenzij hond mens bespringt ) Maar waarom maak je je er druk om of jij de enige bent die die "fantasieen" niet heeft (you're not alone...!!)
PS

ja uiteindelijk hebben we de verleiding van het geile kwispelende hondje zonder al teveel moeite kunnen weerstaan
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:07:31 #11
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_7925407
quote:
Je topictitel is trouwens een contaminatie!
Excuse Moi ?!?!?!? Kee
I will wear black untill they invent something darker ! & Heavy metal is best played with a Rapid fireing heavy machinegun.
pi_7925419
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:02 schreef superbossy het volgende:

[..]

Hoe kun je een hond nou verkrachten, die kan niet eens nee zeggen...mensen die zich aan dieren vergrijpen wens ik overigens amputatie van de geslachtsdelen toe. Je topictitel is trouwens een contaminatie!

pleonasme? tautologie?

ik wijzig 'm in 'Ranzige fantasieën'

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7925440
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:06 schreef Cybje het volgende:

[..]

Misschien heeft hij die fantasieen wel, alleen durft hij het niet toe te geven, en post hij het alleen hier om te kijken of hij niet compleet voor gek wordt verklaart

Nu je het zegt ... ik heb soms wel es de neiging als een maat van mij zat op de grond ligt om over zijn kop te pissen .... alleen dat heeft weinig met sex te maken dacht ik

NU WEER FF ONTOPIC AUB

donderdag 16 januari 2003 @ 10:09:16 #14
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_7925444
quote:

[..]

PS

OEPS

Hallo Collega

Ik had het over een andere collega LOL LOL LOL

pi_7925460
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:08 schreef extreme het volgende:

[..]

pleonasme? tautologie?

ik wijzig 'm in 'Ranzige fantasieën'

nee accentueren van het onderwerp
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:10:39 #16
42095 Poenkie
What's in a name...
pi_7925468
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:02 schreef superbossy het volgende:

[..]

Je topictitel is trouwens een contaminatie!

Speciaal voor jou :
con·ta·mi·´na·tie (de ~ (v.))

1 verkeerde combinatie van verschillende uitdrukkingen [zoals b.v. in 'iem. optelefoneren']
2 besmeuring van een wond

Pas als je van jezelf houdt en jezelf accepteert, kan je ook van anderen houden.
pi_7925483
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:10 schreef GWD het volgende:

[..]

nee accentueren van het onderwerp

het onderwerp lijkt me banaal genoeg...
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:14:15 #18
42095 Poenkie
What's in a name...
pi_7925541
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:06 schreef Cybje het volgende:

[..]

Je hebt idd van die "sicko's". Had daar nog niet over nagedacht, maar zoek altijd 't "goede in de mens" (blijf zoeken, maar meestal weinig te vinden...)
Vind sex met dieren toch TE erg
(alhoewel vrouw met paard fascineert me wel, ben zelf vrouw en vraag me dan altijd af waar ze dat DING van een meter laat) ((wat men niet allemaal toe-gemailt krijgt ))
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:14:43 #19
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_7925550
Heb wel een X met een Vibo m'n oor zitten bevredigen in een kamer vol andere kerels. Mot toegeven dat ik toen wel ontzettend dronken was.
Wij haden toen de Vibo van een van m'n maten de zus gevonden en had nog nooit zo'n ding gezien. Mot toegeven dat WIJ met z'n alleen ontzettend hard hebben moeten lachen.

Ik weet het je doet rare dingen als je Dronken & Jong bent.

donderdag 16 januari 2003 @ 10:18:27 #20
42095 Poenkie
What's in a name...
pi_7925621
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:14 schreef HeavyD het volgende:
Heb wel een X met een Vibo m'n oor zitten bevredigen in een kamer vol andere kerels. Mot toegeven dat ik toen wel ontzettend dronken was.
Wij haden toen de Vibo van een van m'n maten de zus gevonden en had nog nooit zo'n ding gezien. Mot toegeven dat WIJ met z'n alleen ontzettend hard hebben moeten lachen.

Ik weet het je doet rare dingen als je Dronken & Jong bent.

Hai collega
Zolang ze maar niet in je andere oor aan 't "urineren" waren, is het toch nog redelijk beschaafd gebleven??
pi_7925661
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:54 schreef HeavyD het volgende:
Ja jesus dat je daar zo vroeg op de morgen nog over na zit te denken.
Nou moet je mij niet gaan beschuldigen hé!
Bigheadz R.I.P.
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:27:35 #22
42095 Poenkie
What's in a name...
pi_7925779
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:20 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Nou, dat ligt eraan wat voor fantasieen je allemaal hebt, gooi het in de groep
Maar zolang een fantasie een fantasie blijft en niet daadwerkelijk uitgevoerd wordt is er in dit geval niets fouts aan (jullie zouden eens in mijn hoofd moeten kijken af en toe )
Een fantasie is meestal een stuk minder als hij uitgevoerd wordt, meestal kan het niet voldoen aan wat je zelf in gedachten had.
(uitzonderingen daargelaten.... )
pi_7925871
quote:

[..]

heb je dan vrienden die zeggen als ze iemand zijn hond zien uitlaten:

"Die hond wil ik wel eens lekker neuken"

donderdag 16 januari 2003 @ 10:33:43 #24
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_7925874
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:20 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Shoot dit duurde ff voordat ik 'em doorhad LOL
pi_7926021
Wanneer wordt het ranzig? wanneer is seks vreemd?
Voor de ene is dat dus P&P seks, en voor de andere wordt het al erg extreem als het op zijn hondjes gaat.
Ik denk dat voor die van P&P houden het heel normaal is.
SM wordt ook hoe langer hoe normaler, toch? 5 jaar geleden werd je nog vreemd aangekeken als je aan SM deed, en nu krijg je er vragen over zoals "hoe doe je dat dan??"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')