dan heb ik het over dingen als poep/plas sex, animal sex noem maar op.
Ik zelf namelijk nooit, maar op TV zie je vaak genoeg van die mensen die dat helemaal geweldig vinden. Daarom ga ik me dus afvragen of ik weer 1 van de weinige ben die dit zo gruwelijk ranzig vinden. Ook vrienden doen het, loopt er zo'n meidje langs ... zeg kees, ik zou haar best wel eens in haar mond willen poepen hoor bijv. (namen zijn veranderd ivb met auteursrechten ) en kijk, daar kom je niet zomaar op, het moet dus ook bij hen iets zijn wat in hun hoofd rond gaat
[ontopic] Maar ik denk er zelf nooit echt over na, het zijn nou niet echt dingen die mij boeien[/ontopic]
quote:Ja da komt omdat ik gister een feestje had en het ging over het verkrachten van de hond daar
Op donderdag 16 januari 2003 09:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[offtopic] en daar denk jij op dit tijdstip over na ? *proest* Volgens mij ben jij degen met de dirty mind hier [/offtopic][ontopic] Maar ik denk er zelf nooit echt over na, het zijn nou niet echt dingen die mij boeien[/ontopic]
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:47 schreef GWD het volgende:[..]
Ja da komt omdat ik gister een feestje had en het ging over het verkrachten van de hond daar
LOL Heb wel een collega die zo graag over plas sex praat enzo, ben echt niet onschuldig maaruh daar krijg ik persoonlijk altijd een rode kop van. Bedoel ik wel mijn hoofd en niet het kopje daar zo beneden.
Mischien hebben ze het over Bob fosco zo van "Zal ik ff en je bek schijten" Een super leuk nummer. Maaruh daassssss weer totaal iets anders
quote:Hoe kun je een hond nou verkrachten, die kan niet eens nee zeggen...mensen die zich aan dieren vergrijpen wens ik overigens amputatie van de geslachtsdelen toe. Je topictitel is trouwens een contaminatie!
Ja da komt omdat ik gister een feestje had en het ging over het verkrachten van de hond daar
[edit] Ohw nee, toch niet. Hoe het wel heet weet ik zo niet meer dan...
[Dit bericht is gewijzigd door superbossy op 16-01-2003 10:03]
quote:Das fijn...om zo'n reactie van je directe collega te horen
Op donderdag 16 januari 2003 09:54 schreef HeavyD het volgende:LOL Heb wel een collega die zo graag over plas sex praat enzo, ben echt niet onschuldig maaruh daar krijg ik persoonlijk altijd een rode kop van. Bedoel ik wel mijn hoofd en niet het kopje daar zo beneden.
![]()
quote:Misschien heeft hij die fantasieen wel, alleen durft hij het niet toe te geven, en post hij het alleen hier om te kijken of hij niet compleet voor gek wordt verklaart
Op donderdag 16 januari 2003 10:03 schreef Poenkie het volgende:
Maar waarom maak je je er druk om of jij de enige bent die die "fantasieen" niet heeft (you're not alone...!!)
quote:ja uiteindelijk hebben we de verleiding van het geile kwispelende hondje zonder al teveel moeite kunnen weerstaan
Op donderdag 16 januari 2003 10:03 schreef Poenkie het volgende:[..]
Das fijn...om zo'n reactie van je directe collega te horen
(maar hij zit binnen een afstand van een meter en nietmachines komen hard aan)
Ik heb het echter wel altijd over sex (waar 't hart vol van is, stroomt de mond van over) Maar moet er niet aan denken om de zogenaamde "Golden Shower" eens te testen
En sex met dieren vind ik laag!! (tenzij hond mens bespringt) Maar waarom maak je je er druk om of jij de enige bent die die "fantasieen" niet heeft (you're not alone...!!)
PS
Hoop dat de hond het gister overleeft heeft op dat feestje
quote:Excuse Moi ?!?!?!? Kee
Je topictitel is trouwens een contaminatie!
quote:pleonasme? tautologie?
Op donderdag 16 januari 2003 10:02 schreef superbossy het volgende:[..]
Hoe kun je een hond nou verkrachten, die kan niet eens nee zeggen...mensen die zich aan dieren vergrijpen wens ik overigens amputatie van de geslachtsdelen toe. Je topictitel is trouwens een contaminatie!
ik wijzig 'm in 'Ranzige fantasieën'
quote:Nu je het zegt ... ik heb soms wel es de neiging als een maat van mij zat op de grond ligt om over zijn kop te pissen .... alleen dat heeft weinig met sex te maken dacht ik
Op donderdag 16 januari 2003 10:06 schreef Cybje het volgende:[..]
Misschien heeft hij die fantasieen wel, alleen durft hij het niet toe te geven, en post hij het alleen hier om te kijken of hij niet compleet voor gek wordt verklaart
NU WEER FF ONTOPIC AUB
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:03 schreef Poenkie het volgende:[..]
Das fijn...om zo'n reactie van je directe collega te horen
(maar hij zit binnen een afstand van een meter en nietmachines komen hard aan)
Ik heb het echter wel altijd over sex (waar 't hart vol van is, stroomt de mond van over) Maar moet er niet aan denken om de zogenaamde "Golden Shower" eens te testen
En sex met dieren vind ik laag!! (tenzij hond mens bespringt) Maar waarom maak je je er druk om of jij de enige bent die die "fantasieen" niet heeft (you're not alone...!!)
PS
Hoop dat de hond het gister overleeft heeft op dat feestje
Hallo Collega
Ik had het over een andere collega LOL LOL LOL
quote:nee accentueren van het onderwerp
Op donderdag 16 januari 2003 10:08 schreef extreme het volgende:[..]
pleonasme? tautologie?
ik wijzig 'm in 'Ranzige fantasieën'
quote:Speciaal voor jou
Op donderdag 16 januari 2003 10:02 schreef superbossy het volgende:[..]
Je topictitel is trouwens een contaminatie!
1 verkeerde combinatie van verschillende uitdrukkingen [zoals b.v. in 'iem. optelefoneren']
2 besmeuring van een wond
quote:het onderwerp lijkt me banaal genoeg...
Op donderdag 16 januari 2003 10:10 schreef GWD het volgende:[..]
nee accentueren van het onderwerp
quote:Je hebt idd van die "sicko's". Had daar nog niet over nagedacht, maar zoek altijd 't "goede in de mens"
Op donderdag 16 januari 2003 10:06 schreef Cybje het volgende:[..]
Misschien heeft hij die fantasieen wel, alleen durft hij het niet toe te geven, en post hij het alleen hier om te kijken of hij niet compleet voor gek wordt verklaart
Ik weet het je doet rare dingen als je Dronken & Jong bent.
quote:Hai collega
Op donderdag 16 januari 2003 10:14 schreef HeavyD het volgende:
Heb wel een X met een Vibo m'n oor zitten bevredigen in een kamer vol andere kerels. Mot toegeven dat ik toen wel ontzettend dronken was.
Wij haden toen de Vibo van een van m'n maten de zus gevonden en had nog nooit zo'n ding gezien. Mot toegeven dat WIJ met z'n alleen ontzettend hard hebben moeten lachen.![]()
![]()
Ik weet het je doet rare dingen als je Dronken & Jong bent.
quote:Nou moet je mij niet gaan beschuldigen hé!
Op donderdag 16 januari 2003 09:54 schreef HeavyD het volgende:
Ja jesus dat je daar zo vroeg op de morgen nog over na zit te denken.
quote:Nou, dat ligt eraan wat voor fantasieen je allemaal hebt, gooi het in de groep
Op donderdag 16 januari 2003 10:20 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Nou moet je mij niet gaan beschuldigen hé!
quote:heb je dan vrienden die zeggen als ze iemand zijn hond zien uitlaten:
"Die hond wil ik wel eens lekker neuken"
quote:Shoot dit duurde ff voordat ik 'em doorhad LOL
Op donderdag 16 januari 2003 10:20 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Nou moet je mij niet gaan beschuldigen hé!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |