abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2003 @ 18:56:36 #76
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7935541
Bij een eerste ontmoeting ben ik meestal een ontzettende lul...

Dit doe ik denk ik gewoon om mezelf te beschermen en me vooral niet teveel bloot te geven, bij een tweede ontmoeting en ik vond die andere
persoon wel aardig, dan ben ik opeens een heel ander persoon.
Tja, daar moeten die mensen dan maar effe doorheen bijten

donderdag 16 januari 2003 @ 19:28:12 #77
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7936307
Vaag, standvastig.
Maar dat is dan een 1e indruk, he... Naderhand wordt die altijd wel weer bijgesteld
Geluk is een richting, geen punt
pi_7937715
De eerste indruk die mijn huidige vriendin van mij had laat zich omschrijven als:

vaag figuur, denk niet dat ie me mag

Althans, zo omschreef ze mij the day after aan haar moeder.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:53:23 #79
34400 PietF
Captain Obvious
pi_7938246
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:18 schreef Tyler_Durden het volgende:

[..]

maar zagen je toch meer als een broertje?

allebij al een vriend
dat schiet natuurlijk ook niet op :/
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_7938740
Vooral suffig en soms naief en/of dom. Het ligt ook een beetje aan de situatie, het gaat vrnl op in een nieuwe omgeving.
pi_7938773
Meisje met eigen stijl , eigen wil , en kan ook nogal eens vaag uit de hoek komen . Krijg vaak ??????????? reacties op mij .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7938785
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:16 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Meisje met eigen stijl , eigen wil , en kan ook nogal eens vaag uit de hoek komen . Krijg vaak ??????????? reacties op mij .
???????????

inkoppertje ik weet het

pi_7938836
meer met de vraagtekens bedoel ik dat ik meer huh reacties krijg , ik ben iemand die voor anderen vaak moeilijk te pijlen is .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7938857
Ik word snel als arrogant gezien, terwijl ik juist vrij onzeker ben.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7939368
Als mensen mij denken te kennen denken ze allemaal dat ik veel problemen heb en depressief ben

terwijl alleen het eerste waar is! zo

pi_7939521
Meesten vinden mij een behoorlijk grote eikel om dat ik niet al te vriendenlijk ben tegen mensen die ik niet mag ik zeg ook zonder problemen dat ik ze niet mag en dat ze op moeten rotten uit mijn zich

veder ben ik een outsider die over het algemeen heel afstandenlijk wordt gevonden , m'n vriendin vind mij daarin tegen weer een lieverdje en ook heel teder.......alleen tegen de mensen die ik niet vertrouw ben ik heel afstandenlijk en heb ik een muur opgebouwd ik vertrouw maar 5 personen op deze aardkloot, aangezien mijn vertrouwen heel erg aangetast is door bepaalde mensen en ik nu echt iedereen wantrouw op het eerste gezicht

Build to Destroy.
  donderdag 16 januari 2003 @ 22:22:41 #87
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_7940517
Vaag daarna meestal tof, maarja ieder heeft zn eigen minpuntjes.
pi_7958142
Toevallig hebben we dit 2 weken geleden besproken op school in een feedback spel ik was: elegant
rustig
behulpzaam
gezellig
vrolijk
nuchter
pi_7981964
Ik doe vooral bij onbekende mensen altijd erg mijn best om een andere indruk te wekken dan dat ik ben. Dit heeft ook deels te maken met het feit dat ik zelf vaak niet weet wat ik ben, gefrustreerd, zielig, raar, serieus, vaag, onbekend, en dit is allemaal heerlijke zelfbescherming.
Want het is makkelijk om alleen maar mee te kunnen vallen.

En daarbij,de vrouw die daardoor heen kan kijken, dat is de enige vrouw die ik wil Dus ik maak het niet makkelijk voor mezelf of anderen.
Maar de mensen die er doorheen kijken, dat zijn mijn beste vrienden.

Maar het is wel grappig hoeveel mensen niet snappen wat zelfspot is, want zo gefrustreerd en zielig en raar ben ik eigenlijk helemaal niet
Ik bedoel, ik woon in enschede daar zijn veel jongens die een stuk meer te klagen hebben

Schiet mij maar neer!
  zondag 19 januari 2003 @ 11:56:47 #90
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7983967
Anderen zien mij vaak als raar, dom blondje en makkelijk (in de zin van, makkelijk te krijgen voor een man)
Ook vaak als vrolijk
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zondag 19 januari 2003 @ 12:08:09 #91
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7984075
Slim, vrolijk, zorgzaam, ongeduldig, gevoelig.

Ik profileer me hier op het forum niet zo maar ik denk dat de meesten mij hier saai vinden.

En het tegendeel is waar

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_7986273
kijk naar mijn foto en zeg dan wat je denkt
pi_7986318
Ik maak tegenwoordig snel vrienden. Maar hoe dat ineens komt?

Ik maak over het algemeen een 'gewoon meisje met alternatieve touch'-indruk geloof ik. Ik hoor vaak in eerste gesprekken dingen als: "Jij houdt vast niet van commerciële muziek" en dergelijke.
Verder sta ik bekend als 'creatief' omdat mijn schoolwerk altijd kleurig en apart vormgegeven is.
Bij de mensen die me in de klas treffen kom ik waarschijnlijk vreemd over. Zolang ik achter mijn tafel zit meng ik me in discussies, maar als ik voor de klas sta bibber en stotter ik.

Het is trouwens niet zo dat iedereen me aardig vindt, er zijn ook complete volksstammen die me zo goed als ontlopen.

Mon 'en!
pi_10139736
Menigeen ziet mij als de geestelijk leider van het proletariaat der Nederlanden. Verder zijn de meeste mensen niet zo gecharmeerd van mijn uitspraken. Ik zeg meestal waar het op staat en dit kan soms hard aankomen.
  donderdag 1 mei 2003 @ 19:47:25 #95
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_10139790
Beetje naïef en onhandig volgens mij......
moeje ook nog een pepernoot?
pi_10142048
Als een simpel en standaard, normaal iemand.

Helaas is dat niet zo.

Niets.
pi_10142108
Mensen die ik net leer kennen vinden mij in eerste instantie vaak verlegen.

En mensen denk ook vaak dat ik charijnig ben terwijl dit niet zo is. Ik kijk blijkbaar nogal nors ofzow als ik niet lach...

What's in a name? That wich we call rose by any other name would smell as sweet - Shakespeare
pi_10142321
als mensen mij nie kennen, dan zien ze me helemaal verkeerd,

iedereen denkt dat ik altijd de vrolijke spontane jongen ben, zonder problemen of verdriet (ofzoiets). <-- dat heb heel vaak gehoort, nou ja ik hou me problemen ook voor me, krijgen vrij weinig mensen te weten.

donderdag 1 mei 2003 @ 21:30:53 #99
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_10142404
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:50 schreef Mie het volgende:
Als je iemand ziet heb je altijd een eerste indruk. Je bedenkt je een karakter bij iemand.

Maar hoe zien andere mensen jou? Ik zou me er helemaal geen voor stelling van kunnen maken hoe iemand anders mij ziet. Gewoon hoe ik in de pauze een peukie sta te roken, of als ik ergens binnen kom.

Wat denk je dat de eerste indruk van jou is bij andere?

De eerste indruk is meestal de verkeerde en vastgesteld op vooroordelen. Erg onzinnig ook.

Ik probeer zo min mogelijk voorbarig te oordelen. Ik laat mensen in hun waarde en mensen die voorbij passeren daar ga ik dus ook geen oordeel over vormen.

En wat ze van mij denken terwijl ze mij niet kennen......... daar heb ik schijt aan....zoals ik wel aan meer dingen schijt heb tegenwoordig

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_10142815
Als een verlegen typetje...en als iemand die heel erg goed z'n best doet voor school.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')