Dit doe ik denk ik gewoon om mezelf te beschermen en me vooral niet teveel bloot te geven, bij een tweede ontmoeting en ik vond die andere
persoon wel aardig, dan ben ik opeens een heel ander persoon.
Tja, daar moeten die mensen dan maar effe doorheen bijten
vaag figuur, denk niet dat ie me mag
Althans, zo omschreef ze mij the day after aan haar moeder.
quote:allebij al een vriend
Op donderdag 16 januari 2003 17:18 schreef Tyler_Durden het volgende:[..]
maar zagen je toch meer als een broertje?
quote:???????????
Op donderdag 16 januari 2003 21:16 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Meisje met eigen stijl , eigen wil , en kan ook nogal eens vaag uit de hoek komen . Krijg vaak ??????????? reacties op mij .
inkoppertje ik weet het
terwijl alleen het eerste waar is! zo
veder ben ik een outsider die over het algemeen heel afstandenlijk wordt gevonden , m'n vriendin vind mij daarin tegen weer een lieverdje
en ook heel teder.......alleen tegen de mensen die ik niet vertrouw ben ik heel afstandenlijk en heb ik een muur opgebouwd
ik vertrouw maar 5 personen op deze aardkloot, aangezien mijn vertrouwen heel erg aangetast is door bepaalde mensen en ik nu echt iedereen wantrouw op het eerste gezicht
En daarbij,de vrouw die daardoor heen kan kijken, dat is de enige vrouw die ik wil Dus ik maak het niet makkelijk voor mezelf of anderen.
Maar de mensen die er doorheen kijken, dat zijn mijn beste vrienden.
Maar het is wel grappig hoeveel mensen niet snappen wat zelfspot is, want zo gefrustreerd en zielig en raar ben ik eigenlijk helemaal niet
Ik bedoel, ik woon in enschede daar zijn veel jongens die een stuk meer te klagen hebben
Ik profileer me hier op het forum niet zo maar ik denk dat de meesten mij hier saai vinden.
En het tegendeel is waar
Ik maak over het algemeen een 'gewoon meisje met alternatieve touch'-indruk geloof ik. Ik hoor vaak in eerste gesprekken dingen als: "Jij houdt vast niet van commerciële muziek" en dergelijke.
Verder sta ik bekend als 'creatief' omdat mijn schoolwerk altijd kleurig en apart vormgegeven is.
Bij de mensen die me in de klas treffen kom ik waarschijnlijk vreemd over. Zolang ik achter mijn tafel zit meng ik me in discussies, maar als ik voor de klas sta bibber en stotter ik.
Het is trouwens niet zo dat iedereen me aardig vindt, er zijn ook complete volksstammen die me zo goed als ontlopen.
En mensen denk ook vaak dat ik charijnig ben terwijl dit niet zo is. Ik kijk blijkbaar nogal nors ofzow als ik niet lach...
iedereen denkt dat ik altijd de vrolijke spontane jongen ben, zonder problemen of verdriet (ofzoiets). <-- dat heb heel vaak gehoort, nou ja ik hou me problemen ook voor me, krijgen vrij weinig mensen te weten.
quote:De eerste indruk is meestal de verkeerde en vastgesteld op vooroordelen. Erg onzinnig ook.
Op woensdag 15 januari 2003 23:50 schreef Mie het volgende:
Als je iemand ziet heb je altijd een eerste indruk. Je bedenkt je een karakter bij iemand.Maar hoe zien andere mensen jou? Ik zou me er helemaal geen voor stelling van kunnen maken hoe iemand anders mij ziet. Gewoon hoe ik in de pauze een peukie sta te roken, of als ik ergens binnen kom.
Wat denk je dat de eerste indruk van jou is bij andere?
Ik probeer zo min mogelijk voorbarig te oordelen. Ik laat mensen in hun waarde en mensen die voorbij passeren daar ga ik dus ook geen oordeel over vormen.
En wat ze van mij denken terwijl ze mij niet kennen......... daar heb ik schijt aan....zoals ik wel aan meer dingen schijt heb tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |