abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7916303
Vele Christenen steunen het volk dat Jezus Christus heeft veraden en vermoord! Ondertussen vermoordt hetzelfde volk Palestijnse Christenen aan de lopende band.

Aldus het onderschrift van onschuldig.
Ik wil niet kleinzerig doen, maar het zou niet misstaan hebben bij de Tweede Kruistocht, of in Der Stuermer, de Voelkische Beobachter, etc.

Als er iets uit het onderschrift van Machteld verwijderd kan worden, dan kan dit toch geen stand houden?

Oh en onschuldig, so much things to say is pidgin English

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7916342
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:46 schreef SportsIllustrated het volgende:
Vele Christenen steunen het volk dat Jezus Christus heeft veraden en vermoord! Ondertussen vermoordt hetzelfde volk Palestijnse Christenen aan de lopende band.

Aldus het onderschrift van onschuldig.
Ik wil niet kleinzerig doen, maar het zou niet misstaan hebben bij de Tweede Kruistocht, of in Der Stuermer, de Voelkische Beobachter, etc.

Als er iets uit het onderschrift van Machteld verwijderd kan worden, dan kan dit toch geen stand houden?

Oh en onschuldig, so much things to say is pidgin English

Wat vind je eigenlijk van je eigen sig ?
pi_7916361
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat vind je eigenlijk van je eigen sig ?

Ik wou net zeggen! .
pi_7916413
Eh...Arafat heeft een terroristisch verleden, en zijn grote mentor was een actief collaborateur. Daar is dus niets van gelogen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7916451
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
Eh...Arafat heeft een terroristisch verleden, en zijn grote mentor was een actief collaborateur. Daar is dus niets van gelogen.
Dus dan kun jij Greta Duisenberg vergelijken met Hitler?
pi_7916460
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:51 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Doe ik dat dan?
pi_7916480
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:52 schreef SportsIllustrated het volgende:

Doe ik dat dan?

Je zet ze wel op 1 lijn jah.
pi_7916500
Que ?
  Admin woensdag 15 januari 2003 @ 19:54:12 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7916501
Ah, mooie gelegenheid iedereen eens te wijzen op MED, het stukje over sigs
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_7916531
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je zet ze wel op 1 lijn jah.

Hoe kom je daar nu weer bij?
pi_7916567
kerel, als je echt niet inziet dat je eigenlijk gewoon je strot dicht moet houden als je zelf zo'n onderschrift gebruikt, zou iemand eigenlijk je strot moeten DICHTKNIJPEN
pi_7916601
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:56 schreef strekenboer het volgende:
kerel, als je echt niet inziet dat je eigenlijk gewoon je strot dicht moet houden als je zelf zo'n onderschrift gebruikt, zou iemand eigenlijk je strot moeten DICHTKNIJPEN
Waar woon je?
pi_7916609
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:55 schreef SportsIllustrated het volgende:

Zie jouw sig
pi_7916625
mmmmmmmmmm ola vienetta mokka
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:59:07 #15
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7916630
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:55 schreef SportsIllustrated het volgende:

Dat staat er idd niet. Maar een domme, zo niet provocerende, sig blijft het wel.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7916676
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:57 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Waar woon je?

In het plaatsje "Flame"
Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_7916680
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:58 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zie jouw sig

Jij moet echt hoognoig leren lezen.

Oh, en robh: wat is er provocerend aan? En wat dom?

pi_7916706
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:

Jij moet echt hoognoig leren lezen.

En jij typen
pi_7916714
Die sig van Onschuldig vind ik ook een beetje ver gaan, maar de andere vaste deelnemers in de Israel-discussies kunnen er inderdaad ook wat van:

"Het jaar is 2003: Sharon drukte op de knop en van de Al Aksa moskee was alleen nog puin over, op CNN was het beeld van het verkoolde lijk van Arafat nog duidelijk te zien."

"Machteloos keken de Israelische politici toe hoe Palestijnse strijders de deels verwoeste Knesset binnendrongen. De Palestijnse commandant keek om zich heen en zei:"We are here to place Ariel Sharon under arrest."

Het lijken wel voetbal-supporters.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7916724
'k heb sigs al lang geleden uitgeschakeld, omdat er steeds de grootst mogelijke onzin stond.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7916728
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:02 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En jij typen

Betrapt
Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_7916753
Ja maar ach, dat zijn BAZZA en motown . Bovendien kan ik me niet bepaald ergeren aan mensen die Sharon en Arafat het liefst zien verdwijnen.
Dit is wat anders.
  woensdag 15 januari 2003 @ 20:05:09 #23
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7916776
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:51 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zucht, als je een beetje de geschiedenis zou kennen, dan zou je weten dat Arafats mentor de mufti was. 1 van Hitlers grote vrienden, heeft oa persoonlijk SS-commandos geselecteerd op de Balkan. DAAR verwijst die opmerking naar. NIET naar Duisenberg.

[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 15-01-2003 20:06]

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7916781
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:02 schreef Zander het volgende:

Het lijken wel voetbal-supporters.

Ach ja... Ze zijn wel creatief
pi_7916798
quote:
Dit is wat anders.
Daar ben ik het wel mee eens. 'het volk dat Jezus Christus heeft vermoord" vind ik eigenlijk ook wel nogal anti-semitisch klinken. Het zou me niet verbazen als je voor een publicatie met dergelijke teksten zo een veroordeling aan je broek hebt hangen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')