Oh en onschuldig, so much things to say is pidgin English
quote:Wat vind je eigenlijk van je eigen sig ?
Op woensdag 15 januari 2003 19:46 schreef SportsIllustrated het volgende:
Vele Christenen steunen het volk dat Jezus Christus heeft veraden en vermoord! Ondertussen vermoordt hetzelfde volk Palestijnse Christenen aan de lopende band._________________________________________________________
Aldus het onderschrift van onschuldig.
Ik wil niet kleinzerig doen, maar het zou niet misstaan hebben bij de Tweede Kruistocht, of in Der Stuermer, de Voelkische Beobachter, etc.Als er iets uit het onderschrift van Machteld verwijderd kan worden, dan kan dit toch geen stand houden?
Oh en onschuldig, so much things to say is pidgin English
quote:Ik wou net zeggen!
Op woensdag 15 januari 2003 19:47 schreef gelly het volgende:[..]
Wat vind je eigenlijk van je eigen sig ?
quote:Dus dan kun jij Greta Duisenberg vergelijken met Hitler?
Op woensdag 15 januari 2003 19:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
Eh...Arafat heeft een terroristisch verleden, en zijn grote mentor was een actief collaborateur. Daar is dus niets van gelogen.
quote:Doe ik dat dan?
Op woensdag 15 januari 2003 19:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dus dan kun jij Greta Duisenberg vergelijken met Hitler?
quote:Je zet ze wel op 1 lijn jah.
Op woensdag 15 januari 2003 19:52 schreef SportsIllustrated het volgende:Doe ik dat dan?
quote:Hoe kom je daar nu weer bij?
Op woensdag 15 januari 2003 19:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Je zet ze wel op 1 lijn jah.
quote:Waar woon je?
Op woensdag 15 januari 2003 19:56 schreef strekenboer het volgende:
kerel, als je echt niet inziet dat je eigenlijk gewoon je strot dicht moet houden als je zelf zo'n onderschrift gebruikt, zou iemand eigenlijk je strot moeten DICHTKNIJPEN
quote:Zie jouw sig
Op woensdag 15 januari 2003 19:55 schreef SportsIllustrated het volgende:Hoe kom je daar nu weer bij?
quote:Dat staat er idd niet. Maar een domme, zo niet provocerende, sig blijft het wel.
Op woensdag 15 januari 2003 19:55 schreef SportsIllustrated het volgende:Hoe kom je daar nu weer bij?
quote:In het plaatsje "Flame"
Op woensdag 15 januari 2003 19:57 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Waar woon je?
quote:Jij moet echt hoognoig leren lezen.
Op woensdag 15 januari 2003 19:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zie jouw sig
Oh, en robh: wat is er provocerend aan? En wat dom?
quote:En jij typen
Op woensdag 15 januari 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:Jij moet echt hoognoig leren lezen.
"Het jaar is 2003: Sharon drukte op de knop en van de Al Aksa moskee was alleen nog puin over, op CNN was het beeld van het verkoolde lijk van Arafat nog duidelijk te zien."
"Machteloos keken de Israelische politici toe hoe Palestijnse strijders de deels verwoeste Knesset binnendrongen. De Palestijnse commandant keek om zich heen en zei:"We are here to place Ariel Sharon under arrest."
Het lijken wel voetbal-supporters.
quote:Betrapt
Op woensdag 15 januari 2003 20:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
En jij typen
quote:Zucht, als je een beetje de geschiedenis zou kennen, dan zou je weten dat Arafats mentor de mufti was. 1 van Hitlers grote vrienden, heeft oa persoonlijk SS-commandos geselecteerd op de Balkan. DAAR verwijst die opmerking naar. NIET naar Duisenberg.
Op woensdag 15 januari 2003 19:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dus dan kun jij Greta Duisenberg vergelijken met Hitler?
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 15-01-2003 20:06]
quote:Ach ja... Ze zijn wel creatief
Op woensdag 15 januari 2003 20:02 schreef Zander het volgende:Het lijken wel voetbal-supporters.
quote:Daar ben ik het wel mee eens. 'het volk dat Jezus Christus heeft vermoord" vind ik eigenlijk ook wel nogal anti-semitisch klinken. Het zou me niet verbazen als je voor een publicatie met dergelijke teksten zo een veroordeling aan je broek hebt hangen.
Dit is wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |