abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7892121
Omdat de verjaardagskalender er al was vóór het fotoboek, wordt deze door mij trouw bijgehouden.
Maar aangezien niet iedereen erin staat, en wel in dat fotoboek, en je daar ook elke dag een overzicht kunt zien, denk ik erover om de verjaardagskalender op te heffen.

Zie: De Fok!verjaardagskalender, deel 37

Wat vinden jullie ervan?????

Poll: Stem hier over de verjaardagskalender

• Ja, ik kijk elke dag
  • Nee, ik gebruik het fotoboek
  • Bekijk het ff :)
  • Uitslag

pi_7892406
    Ik heb het zoooooooooooooooooooooooo druk met me stage dus:

Bekijk het ff

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
    pi_7893151
    Wat mij betreft is het een beetje nutteloos nu, en kost het Bluezz veel te veel werk, voor iets waar blijkbaar weinig belangstelling voor is.
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_7893160
    Maar toch bedankt voor je stem
      dinsdag 14 januari 2003 @ 16:28:40 #5
    38856 Willaaam
    De enige echte!
    pi_7893663
    Vind de kalender wel net wat persoonlijker eigenlijk.. maar ik kijk em niet elke dag... zo af en toe, die van het fotoboek zie ik wel langsvliegen maarja... daar doe ik niets mee
    Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
    pi_7898315
    Ook hier kun je stemmen, en je hoeft er niet eens 18 voor te zijn
    pi_7898667
    quote:
    Op dinsdag 14 januari 2003 16:05 schreef sweek het volgende:
    Wat mij betreft is het een beetje nutteloos nu, en kost het Bluezz veel te veel werk, voor iets waar blijkbaar weinig belangstelling voor is.
    is er Überhaupt belangstelling voor dan
    when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
      dinsdag 14 januari 2003 @ 22:19:10 #8
    25753 mamamiep
    Godmother of Trivia
    pi_7900652
    Ik kijk niet elke dag, maar wel als ik eraan denk of toevallig voorbij zie komen. In het fotoboek staat toch niet iedereen, alleen degene die ook echt in het fotoboek staan Want er staan meerdere mensen niet in het fotoboek, waarvan ik wel wil weten wanneer ze jarig zijn. .

Dus ja, ik gebruik het weleens, of als ik snel wil opzoeken wanneer iemand jarig is. Dan gebruik ik hem ook. In het fotoboek zie je alleen de personen die die dag jarig zijn, maar wil ik bijvoorbeeld weten wanneer BlaatschaaP jarig is, dan kan ik niet in het fotoboek vooruit kijken (als ze haar verjaardag al niet zelf in het fotoboek heeft gezet ). Maar dat kan ik wel in het topic vinden van de kalender.

Snappen jullie het nog? .

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
    pi_7900699
    Kom nooit in het fotoboek, kijk niet elke dag, maar wel regelmatig, in het fotoboek ken je ook 99% van de nicks niet!
    pi_7909025
    Schopje
    pi_7909362
    quote:
    Op dinsdag 14 januari 2003 22:19 schreef mamamiep het volgende:
    Ik kijk niet elke dag, maar wel als ik eraan denk of toevallig voorbij zie komen. In het fotoboek staat toch niet iedereen, alleen degene die ook echt in het fotoboek staan Want er staan meerdere mensen niet in het fotoboek, waarvan ik wel wil weten wanneer ze jarig zijn. .

Dus ja, ik gebruik het weleens, of als ik snel wil opzoeken wanneer iemand jarig is. Dan gebruik ik hem ook. In het fotoboek zie je alleen de personen die die dag jarig zijn, maar wil ik bijvoorbeeld weten wanneer BlaatschaaP jarig is, dan kan ik niet in het fotoboek vooruit kijken (als ze haar verjaardag al niet zelf in het fotoboek heeft gezet ). Maar dat kan ik wel in het topic vinden van de kalender.

Snappen jullie het nog? .

In het fotoboek staat wel iedereen, ook de mensen zonder fotoboek. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je je geb. datum in je profiel hebt ingevuld.
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_7909378
    quote:
    Op dinsdag 14 januari 2003 20:48 schreef -KQwakie- het volgende:

[..]

is er Überhaupt belangstelling voor dan

Heel weinig, blijkt...
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_7909416
    Ik mis nog een optie; ik kijk nooit maar van mij mag het misschien dat ik vaker ga kijken dan. .
      woensdag 15 januari 2003 @ 15:47:30 #15
    25753 mamamiep
    Godmother of Trivia
    pi_7911758
    quote:
    Op woensdag 15 januari 2003 13:49 schreef sweek het volgende:

[..]

In het fotoboek staat wel iedereen, ook de mensen zonder fotoboek. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je je geb. datum in je profiel hebt ingevuld.

Ah, dan kom ik niet in het fotoboek, maar wel in dit topic .
    There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
      woensdag 15 januari 2003 @ 15:48:36 #16
    25753 mamamiep
    Godmother of Trivia
    pi_7911791
    Trouwens net gekeken, en er zijn op dit moment meer mensen die het wel gebruiken dan degen die in het fotoboek kijken. Ok, de optie 'bekijk het ff' staat bovenaan, maar die mensen gebruiken geen van beide .
    pi_7960530
    Stemmen kan nog tot morgenavond 20.00 uur.

Daarna nemen wij een beslissing of we doorgaan of stoppen met het bijhouden van de verjaardagskalender-topics.

vrijdag 17 januari 2003 @ 21:58:31 #18
    14672 Marc_mga
    Cherry Blossom Girl
    pi_7960639
    quote:
    Op dinsdag 14 januari 2003 22:19 schreef mamamiep het volgende:

Dus ja, ik gebruik het weleens, of als ik snel wil opzoeken wanneer iemand jarig is.

Helaas zijn de namen niet op alfabet, dus kan je lang zoeken
    pi_7970138
    Laatste stemschopje.
    pi_7979182
    Uitslag poll

Zoals jullie kunnen zien, leeft de verjaardagskalender niet erg onder de users.
    Ik heb dus besloten om hem niet meer bij te houden.
    Als er iemand is die dit op zich wil nemen, je bent van harte welkom!!

pi_7980368
    bedankt voor het bij houden

jammer dat er weer een stukje fokgeschiedenis verdwijnt

pi_7983753
    quote:
    Op zaterdag 18 januari 2003 23:45 schreef Bluezz het volgende:
    Uitslag poll

Als er iemand is die dit op zich wil nemen, je bent van harte welkom!!

Zo hard loopt het niet, zie ik...
    Is nog wel bij te werken denk ik, dus laat ik maar een poging doen

Het is toch simpelweg knip&plak van de posts naar het lijstje toe?

Als ik dat elke week ff doe, is het wel te doen denk ik.

zondag 19 januari 2003 @ 12:14:26 #23
    14337 BierKoning
    Bier 4 Ever!!
    pi_7984129
    Ik zie nu al een fout

19-10 : JT_RSD (1981)
    18-10 : Jessica (1983)
    19-10 : MrDummy (1976)
    19-10 : reem (1984)
    19-10 : Christan (2000)

pi_7984857
    quote:
    Op zondag 19 januari 2003 11:33 schreef DJKoster het volgende:

Zo hard loopt het niet, zie ik...
    Is nog wel bij te werken denk ik, dus laat ik maar een poging doen

Het is toch simpelweg knip&plak van de posts naar het lijstje toe?

Als ik dat elke week ff doe, is het wel te doen denk ik.

Als je de hele kalender onder jouw naam post, kan je zelf copy/pasten. Jij kan niet in ZixS post iets veranderen natuurlijk, maar dat snap je wel he
    Succes!!
    pi_7985005
    quote:
    Op zondag 19 januari 2003 13:10 schreef Bluezz het volgende:

Als je de hele kalender onder jouw naam post, kan je zelf copy/pasten. Jij kan niet in ZixS post iets veranderen natuurlijk, maar dat snap je wel he

Dan open ik elk nieuw topic wel, en zet daar de lijst neer, en werk hem ook bij in een word-documentje zodat mensen niet hoeven te wachten op een nieuw deeltje om zichzelf terug te zien in de lijst (24-uurs editregel... )
    quote:
    Succes!!
    En tot welke post is de lijst nu bijgewerkt?

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 19-01-2003 13:26]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')