7 - 9 Februari is er in Rotterdam een erg gezellige LAN-Party.
Namelijk FragValley 3.
hier volgt de Info
- FragValley wordt gehouden in de sociėteit van asv AUGUSTIJN. De sociėteit is een onderdeel van de Hogeschool Rotterdam
- Vrijdag 7 Februari gaan de deuren om 12:00 uur open en zondag gaan we tot iig 18:00 uur door.
- Er is plaats voor 50 mensen. Alleen de mensen die vooraf betalen zijn zeker van hun plaats.
- Er kan aan de deur betaald worden maar dat kost 25 euro. vooraf overmaken kost 15 euro.
- Het netwerk komt van gameparty en samen met de zelf gefinancieerde netwerk spullen is dit zeer stabiel en snel.
- We maken gebruik van de Internet connectie van de hogeschool. dus 100Mbit internet.
- De bar is open. er kan dus voor een betaalbare prijs eten en drinken worden gekocht
- Avond eten word masaal geregeld. Van te voren doorgeven wat je wilt en dan word het in 1 keer besteld
- Er komt nog een tafelreserveringssysteem voor mensen die betaald hebben. Zij mogen dus vooraf een plekje uitzoeken
- Er zijn een aantal Leen monitoren. om deze te reserveren gelieve te mailen naar info@fragvalley.nl
- Er komen ook compo's (NFS6 en UT2k3) met prijzen. FV word gesponserd door Maxilla. de prijzen zijn nog niet vrij gegeven maar van wat ik doorkreeg word het specialiteitenspul. Meer info binnenkort op de site beschikbaar.
- !BELANGRIJK! Helaas is het door de school leiding onmogelijk om tussen 3 uur 's avonds en 10 uur 's ochtens aanwezig te zijn. Er moeten zelf slaap plaatsen geregeld worden. Hiervoor kan je terecht op het Forum en het IRC kanaal (irc.Quakenet.eu.org of irc.gameparty.net #fragvalley).
www.fragvalley.nl
Ik hoop dat dit genoeg info is voor jullie en ik hoop jullie er dan ook te zien.
Er zijn nog 38 plaatsen beschikbaar. so hurry 
De vorige FV's waren erg gezellig en er waren nooit grote problemen (waren er eigenlijk wel problemen? niks van gemerkt
)
|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje:
Inventaris -| |-
Speelhokje :Y) -|