echt leuk voor je...
Ik zou alleen voor de kleine naar een wat beter ontwikkeld land gaan dan al die oostblok-landen
je weet maar nooit wat er kan gebeuren en dan ben je er in bijvoorbeeld frankrijk beter aan toe dan in slovenie ofzo
Wat is voor een baby van belang: gemak, zwembad, rust.
dus neem bv. een ruim appartement in een vakantiedorp/bungalowpark in Zuid-Duitsland.
Weer is meestal behoorlijk, niet te heet ook. Goede accomodatie en niet zo ver weg.
Een baby snapt niet veel, dus het land maakt voor de baby niet zo uit. Kies dus wel iets waar je zelf graag heen wilt.
Tijdens mij (recreatie)werk op de camping heb ik heel wat baby's gezien. Op die camping kon dat ook goed. Let wel op de kindvriendelijkheid als je ergens heen gaat. Als je een hotelkamer hebt en de baby is ziekjes of huilerig, dan duren de dagen daar lang.
Er zijn ook niet overal omkleedgelegenheden aanwezig. Ook handig om te weten. En een jongerencamping lijkt me ook niet handig.
O ja, ik heb ook zielige babys gezien. Die kwamen uit Groningen ofzo (camping in Brabant) en jankten alleen maar. Ouders chagerijnig, broertjes en zusjes daardoor vervelend. Die kinderen hadden in de hitte al uren in de auto gezeten en verveelden zich ontzettend. De vakantie begon dus al niet goed. Natuurlijk mocht ik de kinderen opvrolijken.
Denemarken of Duitsland is mischien wel een goeie tip! ff wat brochures gaan scoren.
Nog meer tips?
quote:Te warm is niet goed voor een baby. Dus voor mij geen exotisch eiland of zoiets (of je moet het leuk vinden om je hele vakantie in een airconditioned hotelkamertje te zitten
Op dinsdag 14 januari 2003 11:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met een baby kun je vrijwel naar elk land, als je maar even goed oplet in de reisgids naar de voorzieningen in het hotel of appartement.
quote:Hongarije kan wel heel warm zijn, ik was er een aantal jaar geleden in augustus, toen was het 42 graden. Echt een landklimaat daar. Maar idd, wel betaalbaar en mooie campings, hotels enz... wel geschikt voor een vakantie met kleine kinderen.
Op donderdag 16 januari 2003 12:27 schreef dutchie het volgende:
De baby is nog zo klein dat je ms een reis naar bijv. Hongarije zeker kan overwegen. Het verveelt zich niet ofzo.
En Hongarije schijnt heel mooi en behoorlijk betaalbaar te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |