abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7874206
Ik kan dit jaar eindelijk eens normaal op vakantie. Ik ben nu 6 jaar getrouwd, maar ik heb door verscheidene omstandigheden nog nooit de (financiele) mogelijkheid gehad om op vakantie naar het buitenland te gaan. Nou ben ik afgelopen november vader geworden van een zoon, en die willen we graag meenemen. Ik wil deze vakantie echt leuk maken, maar ik heb geen flauw idee waar ik heen moet gaan. Ik heb zo'n 2000 euro te besteden. Er zijn wel een aantal landen die afvallen: Italie, Frankrijk en het oostblok . Weet iemand een leuke bestemming voor mij, mijn vrouw en mijn zoontje? bvd!
<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_7874314
Goed man!

echt leuk voor je...
Ik zou alleen voor de kleine naar een wat beter ontwikkeld land gaan dan al die oostblok-landen

je weet maar nooit wat er kan gebeuren en dan ben je er in bijvoorbeeld frankrijk beter aan toe dan in slovenie ofzo

pi_7874332
Julianatoren
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7874374
ga naar spanje dat is leuk en niet echt duur. of belgie dat is lekker dichtbij. Ik ben laatst even in Belgie geweest in de Ardennen (Durbuy) en kan het iedereen echt aanraden. Ik had het gevoel dat ik verweg was terwijl het toch best dichtbij is. We hadden een leuk huisje. Eind februari ga ik naar de Canarische Eilanden is toch ook wel erg lekker Ik zou als ik jou was niet te ver weg gaan en niet te warm voor je kind. Belgie lijkt me daarom het beste Successsssssss
BlaBlaBla
  maandag 13 januari 2003 @ 15:40:48 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_7874395
Ik zou iets kiezen waar jij en je vrouw zin in hebben, aangezien jullie zolang niet samen op vakantie zijn geweest. Je kind is nog te jong om echt ergens van te kunnen genieten (zelf dingen doen, spelen).. Misschien de zomer over 1 jaar iets doen voor je kind, naar een camping waar veel andere jonge kinderen zijn, bijvoorbeeld..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_7874404
houd rekening met de reis. met een baby lang moeten wachten op een heet vliegveld is .
Met een baby lang in de auto is ook niet fijn.

Wat is voor een baby van belang: gemak, zwembad, rust.
dus neem bv. een ruim appartement in een vakantiedorp/bungalowpark in Zuid-Duitsland.

Weer is meestal behoorlijk, niet te heet ook. Goede accomodatie en niet zo ver weg.

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 13 januari 2003 @ 15:45:10 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_7874480
Misschien is Denemarken iets voor jullie....
Zeer kindvriendelijk land... en niet duur...
Kan er zelf heen rijden met de auto.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_7874598
Een voorbeeld van een vakantie met een klein kind: Vakantie met kleine kinderen (was:Ardennen)

Een baby snapt niet veel, dus het land maakt voor de baby niet zo uit. Kies dus wel iets waar je zelf graag heen wilt.
Tijdens mij (recreatie)werk op de camping heb ik heel wat baby's gezien. Op die camping kon dat ook goed. Let wel op de kindvriendelijkheid als je ergens heen gaat. Als je een hotelkamer hebt en de baby is ziekjes of huilerig, dan duren de dagen daar lang.
Er zijn ook niet overal omkleedgelegenheden aanwezig. Ook handig om te weten. En een jongerencamping lijkt me ook niet handig.

O ja, ik heb ook zielige babys gezien. Die kwamen uit Groningen ofzo (camping in Brabant) en jankten alleen maar. Ouders chagerijnig, broertjes en zusjes daardoor vervelend. Die kinderen hadden in de hitte al uren in de auto gezeten en verveelden zich ontzettend. De vakantie begon dus al niet goed. Natuurlijk mocht ik de kinderen opvrolijken.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7882070
Mensen, bedankt voor de reacties!

Denemarken of Duitsland is mischien wel een goeie tip! ff wat brochures gaan scoren.

Nog meer tips?

pi_7888968
Met een baby kun je vrijwel naar elk land, als je maar even goed oplet in de reisgids naar de voorzieningen in het hotel of appartement.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7889928
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met een baby kun je vrijwel naar elk land, als je maar even goed oplet in de reisgids naar de voorzieningen in het hotel of appartement.
Te warm is niet goed voor een baby. Dus voor mij geen exotisch eiland of zoiets (of je moet het leuk vinden om je hele vakantie in een airconditioned hotelkamertje te zitten )
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:27:28 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_7927713
De baby is nog zo klein dat je ms een reis naar bijv. Hongarije zeker kan overwegen. Het verveelt zich niet ofzo.
En Hongarije schijnt heel mooi en behoorlijk betaalbaar te zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_7937938
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:27 schreef dutchie het volgende:
De baby is nog zo klein dat je ms een reis naar bijv. Hongarije zeker kan overwegen. Het verveelt zich niet ofzo.
En Hongarije schijnt heel mooi en behoorlijk betaalbaar te zijn.
Hongarije kan wel heel warm zijn, ik was er een aantal jaar geleden in augustus, toen was het 42 graden. Echt een landklimaat daar. Maar idd, wel betaalbaar en mooie campings, hotels enz... wel geschikt voor een vakantie met kleine kinderen.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')