Men neme een Golf GTi 1.8 T en gaan zagen...
dan zaag je ff door... tot je de zijkanten eraf hebt..
dan houd je dit over
dan pak je een Bora
en haal je ook daar vannalles af
je verplaatst even de B-stijl
en je last de zijkant van de Golf erin.
resultaat..
even schuren...
..voor het spuiten is ook handig
verlagen en dikke velgen eronder om te kijken hoe het wordt
bijna klaar.. er zitten nog plexi glazen achter ruiten in. en er moeten nog onzettend veel details veranderd worden..
een TT klepje.
het nieuwe raam.
het interieur met VEEL alcantara en leer
En het totaal plaatje.. hij is Mooooooi!
Let op deze auto is dus nog niet klaar.. de 4motion en het andere blok komt er nog in, daarom ga ik kijken of ik dit een beetje up-to dat kan houden
wel vaag dat er op bijna elke foto weer andere velgen onder zitten
Maar wat ik me bij dit soort projecten wel afvraag is of ze net zo stevig zijn als normale productieauto's...
quote:Damn vind deze dan nog net iets gelikter, maar dat komt misschien omdat deze al af is. Mooi kleurtje btw
Op zondag 12 januari 2003 16:22 schreef MaartenGrendel het volgende:
Erg gaaf, doet me een beetje denken aan die one-off Peuogot 306 T16 Coupé van Ecosse...Maar wat ik me bij dit soort projecten wel afvraag is of ze net zo stevig zijn als normale productieauto's...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:welke auto? die Ecosse heeft een Audi kleur met parelmoer ipv metallic eroverheen, en de VW is Audi Nimbus grijs (van de TT cabrio)
Op zondag 12 januari 2003 16:25 schreef jacco het volgende:[..]
Damn vind deze dan nog net iets gelikter, maar dat komt misschien omdat deze al af is. Mooi kleurtje btw
quote:Die peugeot van Ecosse bedoel ik, mooi groen is niet lelijk
Op zondag 12 januari 2003 20:30 schreef Ultimora het volgende:[..]
welke auto? die Ecosse heeft een Audi kleur met parelmoer ipv metallic eroverheen, en de VW is Audi Nimbus grijs (van de TT cabrio)
quote:De deuren en b-stijlen daarvan zijn van een 306 hatchbak, die zijn langer dan de gewone deuren, zodat het een echte coupé is, en geen Alfa 156 achtige coupé lookalike.
Op zondag 12 januari 2003 21:09 schreef jacco het volgende:[..]
Die peugeot van Ecosse bedoel ik, mooi groen is niet lelijk
quote:Op papier sneller of in werkelijkheid, want denk dat het kwa gewicht wel wat scheelt. Waardoor de Ferrarie alsnog sneller is.
Op maandag 13 januari 2003 19:49 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
De deuren en b-stijlen daarvan zijn van een 306 hatchbak, die zijn langer dan de gewone deuren, zodat het een echte coupé is, en geen Alfa 156 achtige coupé lookalike.
En het blok dat daar in ligt is ook erg bruut...een T16 2,1 liter viercylinder met 360 pk...wat ervoor zorgt dat deze Peugot sneller is dan een Ferarri 355!
quote:Zowel op papier als in werkelijkheid.
Op maandag 13 januari 2003 19:53 schreef jacco het volgende:[..]
Op papier sneller of in werkelijkheid, want denk dat het kwa gewicht wel wat scheelt. Waardoor de Ferrarie alsnog sneller is.
Het is leuk als ze supersnel zijn die auto's (en er mooi uitzien zoals deze twee), maar een echte auto moet vooral lekker in de bochten rijden.
quote:nouja die saaie voorkant, klopt wel, maar de aut is dus nog niet af he! er komt waarschijnlijk een volledige project zwo bodykit op..
Op dinsdag 14 januari 2003 09:47 schreef Darth-Vader het volgende:
Ziet er aardig uit, alleen jammer van de saaie voorkant en het VW-logo...
zelfde auto no logo... alleen nog even wat lassen en dat zit dan ook weer mooi
nog even met het tijdelijke plexi glas raam
-edit-
De Volkswagen CJ bedoelde ik dus:
[Dit bericht is gewijzigd door matthijn99 op 14-01-2003 20:57]
quote:pssst
Op dinsdag 14 januari 2003 20:12 schreef Kreator het volgende:
Leuk project.... Mooie kleur ook!
mooie kleur idd
quote:Dat was die Bora Coupe met een W8 motor en 4motion toch?
Op dinsdag 14 januari 2003 20:45 schreef matthijn99 het volgende:
Vlak voor de introductie van de Golf IV/Bora heeft VW op een (ik dacht Amerikaanse) autoshow een concept gepresenteerd, dat achteraf gezien gewoon een 2 deurs Bora was. Ik weet niet meer hoe dit model heette en kan ook zo snel geen plaatje vinden.
Ik zoek nog wel even verder.
-edit-
De Volkswagen CJ bedoelde ik dus:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |