Tevens wacht ik met smart op dat forum , BB , GvjL en De Bus loopt niet echt hard.
Your votes please :
quote:
op 01-12-2000 om 08:45 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik stel voor gezien Ludo's lange ervaring (van 1000 posts al !) hem aan te stellen als de moderator van het nieuwe "Gein & ongein" forum.
Er lijkt me toch geen betere kandidaat dan hij voor deze zware job !Tevens wacht ik met smart op dat forum , BB , GvjL en De Bus loopt niet echt hard.
Your votes please :
Stem voor op een voorwaarde: Er moeten hekken en een zwaar hangslot om dit forum heen komen zodat Ludo er dan niet uit kan, want als die zich als moderator gaat bemoeien met andere forums, oef!
Ludo voor moderator, dacht het niet. Guus zegt dan wel dat hij ervaring heeft door bijna 1000 posts maar heeft guus wel eens gekeken wat de inhoud van die posts zijn. Nou, niks, er staat wel wat maar daar is alles mee gezegd. Opmerkingen dat de hamvraag moet veranderd worden in de kaasvraag = zeer triest!!
Kijk, op deze manier kan ik ook aan de 1000 posts komen. Maar ik schrijf ook wel eens zinnige dingen. heeft iemand Ludo ooit gezien met een zinnige opmerking bij een serieus onderwerp? Ik niet.
In het fotoboek van Knut (dank je wel voor de moeite, Knut) zag ik een foto van onze Ludo. Er van uitgaande dat hij het echt is (kun je bij hem nooit weten) wil ik het volgende zeggen:
Hij heeft een leuk hoofd maar van binnen zit er niks!
"Of zou Ludo een chromosoom te veel hebben"
Ben het wel met de inhoud van je tekst eens, maar je kunt ook op een minder zware manier reageren.
Laat je niet gek makuh!
quote:
op 01-12-2000 om 09:59 PM schreef WouterB het volgende:
volledig met de laatste spreker eens.
WouterB geeft Guusje een bak bier !
Daar is U het mee eens !
quote:
op 01-12-2000 om 09:56 PM schreef Keroppi het volgende:Hij heeft een leuk hoofd maar van binnen zit er niks!
Keroppi
Kool Kikker ??
ik dacht meer aan
Keroppi
Hersenchirurg.
Maar ff serieus. Van de 1000 posts is het grootste gedeeelte gepost in het BB-ongein forum, alwaar het dus ten strengste verboden was om geen ongein en/of onzin te posten.
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo (Datum 13 Januari 2000).]
quote:
op 01-12-2000 om 09:59 PM schreef WouterB het volgende:
volledig met de laatste spreker eens.
* Ludo bloost van WouterB.
dus...dus...jij vindt ook dat ik een leuk hoofd heb?
* bolletje geeft toe dat ze af en toe smelt van ludo's zwoele blik....
Ohja en Bolletje: da's dus ook een compliment voor jou
------------------
Niet woelen, lekker roelen!
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 13 Januari 2000).]
quote:
op 01-13-2000 om 08:18 AM schreef Ludo het volgende:dus...dus...jij vindt ook dat ik een leuk hoofd heb?
De LMK vindt dat je een beetje dikke harses hebt, het lijkt wel een oude foto.
quote:
op 01-13-2000 om 10:22 AM schreef Love Mae King het volgende:
De LMK vindt dat je een beetje dikke harses hebt
toch raar hè?, van binnen zit namelijk niks
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo (Datum 13 Januari 2000).]
quote:
op 01-13-2000 om 10:59 AM schreef BadGirl het volgende:
dat lijkt me een pies of keek.
Nou, wat is het...pies of keek?? Aan jou de keuze!
quote:
op 01-13-2000 om 12:44 PM schreef Love Mae King het volgende:
Nou, wat is het...pies of keek?? Aan jou de keuze!
Nou Ludo, nu het onzinforum er komt, zou ik mij sollicitatiebrief maar gaan schrijven!!
Ik start hierbij de c(h)ampagne "Ludo For Moderator 2000!!"
Maar als hij moderator wil worden ik denk dat hij de nbeste is, al serieuze zooi gooit hij meteen een slotje op
quote:
op 01-14-2000 om 01:30 PM schreef lily het volgende:
komt er dan ook een persconferencie
quote:
op 01-14-2000 om 01:33 PM schreef beelzebub het volgende:
Maar als hij moderator wil worden ik denk dat hij de nbeste is, al serieuze zooi gooit hij meteen een slotje op
Kan je dat nog even in het Nederlands vertalen??
quote:
op 01-14-2000 om 01:30 PM schreef lily het volgende:
komt er dan ook een persconferencie
nee, een perzconferentie hoort thuis op de onderstaande website:
http://katten.huisdier.net/
dit geldt overigens niet alleen voor perzen maar ook voor lapjeskatten en andere huis-, tuin en keukenkatten (je weet wel met zo'n schortje voor)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |