Klik erop los menschen! Jullie nationale, sociale ombudsman zal zich voor jullie inzetten!
VVD? Nee!
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 12-01-2003 00:33]
quote:Wees wat specifieker, ik moet toch iets hebben om mee te werken? Heb je een linkje waar het verachtelijk gespuis zich op houdt?
Op zondag 12 januari 2003 00:20 schreef milagro het volgende:
meldt
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:25 schreef zodiakk het volgende:[..]
Wees wat specifieker, ik moet toch iets hebben om mee te werken? Heb je een linkje waar het verachtelijk gespuis zich op houdt?
quote:dus : meldt
Meld hier, in het officiële Fok! anti-VVD kliktopic, aan mij wie er VVD stemt of van plan is om te stemmen
en geef me er flink van langs graag
quote:Ha, dat zou je wel willen. Ik denk dat negeren het beste is in dit geval. Of gewoon niet op ICQ komen,
Op zondag 12 januari 2003 00:27 schreef milagro het volgende:
dus : meldten geef me er flink van langs graag
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:31 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ha, dat zou je wel willen. Ik denk dat negeren het beste is in dit geval. Of gewoon niet op ICQ komen,
.
quote:zeg, het is de bedoeling dat die topic nu doodbloedt, hè
Op zondag 12 januari 2003 00:37 schreef Koos Voos het volgende:
maar wij hebben Hirsch Ali ...
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenMeloen op 12-01-2003 01:01]
quote:Ja, klaag nog maar eens een keer over die te hoge belastingtarieven als je een uitgedroogde ethiopische kinderhoer weer de grens over zet. VVD-stemmers hebben ook geen enkele beschaving in hun donder.
Op zondag 12 januari 2003 00:54 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ach, zanikerd, VVD roeleert zwaar. Dat linkse geneuzel, dat zou pas verboden moeten worden! Stelletje boom-omhelzende-hippies!
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:31 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik denk dat negeren het beste is in dit geval.
quote:Hier houden zich veel VVD-ers op
Op zondag 12 januari 2003 00:25 schreef zodiakk het volgende:[..]
Wees wat specifieker, ik moet toch iets hebben om mee te werken? Heb je een linkje waar het verachtelijk gespuis zich op houdt?
quote:Een site gemaakt door NSB-ers.
Op zondag 12 januari 2003 15:09 schreef amnesiac het volgende:[..]
Hier houden zich veel VVD-ers op
quote:Als je zo bekrompen denkt snap ik ook dat je VVD gaat stemmen. Je zal toch echt in het koningshuis moeten zijn voor de boom-omhelzende-hippies, of misschien in het lokale park?
Op zondag 12 januari 2003 00:54 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ach, zanikerd, VVD roeleert zwaar. Dat linkse geneuzel, dat zou pas verboden moeten worden! Stelletje boom-omhelzende-hippies!
quote:speknek
Op zondag 12 januari 2003 15:35 schreef Lithion het volgende:
Psst... qbus stemt VVD.
quote:en wat denk je dat uitgedroogde ethiopische kinderhoeren voor bijdrage aan onze samenleving kunnen leveren?
Op zondag 12 januari 2003 01:07 schreef zodiakk het volgende:Ja, klaag nog maar eens een keer over die te hoge belastingtarieven als je een uitgedroogde ethiopische kinderhoer weer de grens over zet. VVD-stemmers hebben ook geen enkele beschaving in hun donder.
niets! ophoepelen dus!
quote:Rood lampje erboven?
Op zondag 12 januari 2003 15:38 schreef Vision het volgende:[..]
en wat denk je dat uitgedroogde ethiopische kinderhoeren voor bijdrage aan onze samenleving kunnen leveren?
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:37 schreef Fogerty het volgende:[..]
speknek
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:39 schreef mrcool het volgende:Rood lampje erboven?
een echte VVD'er gaat naar Yab Yum
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:49 schreef Vision het volgende:[..]
het idee aleen al
een echte VVD'er gaat naar Yab Yum
quote:Beetje laat, maar moet toch nog ff reageren...
Op zondag 12 januari 2003 01:07 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ja, klaag nog maar eens een keer over die te hoge belastingtarieven als je een uitgedroogde ethiopische kinderhoer weer de grens over zet. VVD-stemmers hebben ook geen enkele beschaving in hun donder.
Denk je nou echt dat die etheopische kinderhoer of het servende kindje in Afrika gered kan worden door Groen Links oid?? Geld daarheen pompen is nutteloos, uitstel van executie. Het word nooit wat daar, simpelweg omdat het klimaat het niet toelaat.
En als je er dan geld heen stuurt komt het alleen terecht bij de 'rijke' corrupte tak van het land.
En dan geef je een zielig kind zonder benen een stel nieuwe benen....Het eerste wat hij doet is ze verkopen zodat hij weer verder kan bedelen.
quote:Ja, zo zijn ze he. Genetisch of zo
Op zondag 12 januari 2003 19:57 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
En dan geef je een zielig kind zonder benen een stel nieuwe benen....Het eerste wat hij doet is ze verkopen zodat hij weer verder kan bedelen.
Kom maar op, tegelijk allemaal.
Na het debat net en de totale voor-lul-zetting van Halsema door de Graaf net 2 minuten geleden, kan mijn lol niet meer op .
Femke zal heel lang zachtjes gaan grienen vannacht... vooral na de opmerkingen 'te elitair, bekakt, wereldvreemd EN na Henk Spaans wereldopmerking: U moet eens wat andere huizen bezoeken dan die van de blanke midden- en upperclass mevrouw H.'
.
quote:Ga jij er maar eens staan, dat zou ik weleens willen zien.
Op zondag 12 januari 2003 20:58 schreef X-Ray het volgende:Femke zal heel lang zachtjes gaan grienen vannacht... vooral na de opmerkingen 'te elitair, bekakt, wereldvreemd EN na Henk Spaans wereldopmerking: U moet eens wat andere huizen bezoeken dan die van de blanke midden- en upperclass mevrouw H.'
.
quote:Halsema zou waarschijnlijk na 2 minuten weglopen omdat ze mijn taalgebruik 'stuitend stuitend stuitend' vind.
Op zondag 12 januari 2003 21:01 schreef mrcool het volgende:[..]
Ga jij er maar eens staan, dat zou ik weleens willen zien.
Dat is ze niet gewend in de grachtengordel.
Oh, kuthoerteef .
quote:Thom is okay,
Op zondag 12 januari 2003 20:58 schreef X-Ray het volgende:
Na het debat net en de totale voor-lul-zetting van Halsema door de Graaf net 2 minuten geleden, kan mijn lol niet meer op.
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:09 schreef Lithion het volgende:[..]
Thom is okay,
.
quote:Probeer er nog enigzins rekening mee te houden dat dit de eerste keren zijn in heel haar leven dat ze dit soort dingen moet doen.
Op zondag 12 januari 2003 21:06 schreef X-Ray het volgende:[..]
Halsema zou waarschijnlijk na 2 minuten weglopen omdat ze mijn taalgebruik 'stuitend stuitend stuitend' vind.
Dat is ze niet gewend in de grachtengordel.
Oh, kuthoerteef
.
quote:Voor Zalm, Herben, Haitske, Bos, de Jong en Ratelband geldt hetzelfde.
Op zondag 12 januari 2003 21:23 schreef mrcool het volgende:
Probeer er nog enigzins rekening mee te houden dat dit de eerste keren zijn in heel haar leven dat ze dit soort dingen moet doen.
quote:Want?
Op zondag 12 januari 2003 21:23 schreef mrcool het volgende:[..]
Probeer er nog enigzins rekening mee te houden dat dit de eerste keren zijn in heel haar leven dat ze dit soort dingen moet doen.
Het mooiste was toen ze tegen Thom zei dat hij een ANP-bericht citeerde en niet het programma van GL toen hij vroeg waarom ouders niet zelf de school van hun kind mogen bepalen. Ze bleef maar ontkennen dat dat in het programma stond
2 minuten later citeerde Thom exact dat uit het partijprogramma van GL.
En ik stak een jointje op en schoot in een keiharde schaterlach .
quote:Mee eens, maar ik denk dat die op Herben na wel wat meer ervaring hebben.
Op zondag 12 januari 2003 21:27 schreef Lithion het volgende:[..]
Voor Zalm, Herben, Haitske, Bos, de Jong en Ratelband geldt hetzelfde.
quote:Is idd wel zeer grappig.
Op zondag 12 januari 2003 21:29 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het mooiste was toen ze tegen Thom zei dat hij een ANP-bericht citeerde en niet het programma van GL toen hij vroeg waarom ouders niet zelf de school van hun kind mogen bepalen. Ze bleef maar ontkennen dat dat in het programma stond
2 minuten later citeerde Thom exact dat uit het partijprogramma van GL.
En ik stak een jointje op en schoot in een keiharde schaterlach
.
quote:Oh?
Op zondag 12 januari 2003 21:30 schreef mrcool het volgende:[..]
Mee eens, maar ik denk dat die op Herben na wel wat meer ervaring hebben.
quote:Klopt, alles wat ik wil zeggen is dat er wel een beetje rekening gehouden mag worden met haar onervarendheid, als ze idd stomme dingen gaat lopen zeggen en beweren dat hun eigen standpunten niet bestaan dan lult ze idd als een kip zonder kop.
Op zondag 12 januari 2003 21:31 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh?
Halsema zit al jaaaaaren in de kamer.
*twijfelt tussen VVD en CDA
quote:Stemwijzer al gedaan?
Op zondag 12 januari 2003 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
VVD is cool*twijfelt tussen VVD en CDA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |