Wanneer komt het?
Op zaterdag avond van 21.15 tot 22.30 uur. Ongeveer. En de uitslag komt rond 23.30
Doe mij Vanessa er maar uit.
edit: Of die Kapso-Daniel L.
Juliette: viel tegen. Ze zong wel goed, maar stond er zo stijf bij. En alweer zo jankerig.
Alexander: liedje was mooi gekozen en natuurlijk pluspunten voor het Duits!!!! Maar z'n stem vind ik toch beter binnen een groep passen.
Daniel L: hij zag er mooi uit, pak stond echt goed en hij leek erg op Aladdin. Hij zingt ook wel aardig, maar ik blijf 'em de overwinning niet gunnen. En dan nog in de Bravo staan
Vanessa: volgens mij schrok d'r moeder d'r eigen de pleures Slim gedaan, volgens mij heeft ze mannelijk Duitsland nu in d'r zak zitten, maar het paste totaaaaaaaaaaaaaal niet bij d'r
Nicole: zong goed! Vond het echt mooi gedaan!
Gracia: ik had na Daniel K. de televisie uitgezet. Was vergeten dat Gracia nog moest komen, dus helaas niet gezien...
quote:Ik denk als interview of poster.
Op zaterdag 11 januari 2003 22:45 schreef _ReiN_22_ het volgende:
Hoe stond Daniel eigenlijk in de Bravo? Op de naaktposeerpagina? Of als interview ofzo?
quote:Even matig eigenlijk...
Op zaterdag 11 januari 2003 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Vinden jullie nou ook het niveau van de Duitsers beter dan van de Nederlanders?
quote:Dat meen je echt niet?!!!!!!!!!!
Op zondag 12 januari 2003 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daniel L(opes).
quote:Jawel
Op zondag 12 januari 2003 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
Dat meen je echt niet?!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik ga voor
Op zondag 12 januari 2003 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn favorieten:
1. Juliette
2. Gracia
3. Daniel K.
4. Nicole
5. Vanessa
6. Alexander
Maar t t/m 4 zijn erg van de betreffende uitzending afhankelijk.
Maar heeft Daniel Lopes slecht gezongen dan gister, wwant ik kan het me echt niet voorstellen namelijk!
Hoop inderdaad dat Vanessa er volgende week uitgaat.
Mijn favorieten: Juliette en Gracia.
quote:Hij kan op zich best mooi zingen hoor, alleen die stem is zo verschrikkelijk gaar.
[b]Op zondag 12 januari 2003 12:58 schreef Minnie_ het Die Daniel K. is weer typisch zo'n voorbeeld van een hype, want mensen bellen echt niet omdat hij zo goed kan zingen, hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |