Ok, 1é vraag!
De compoort van een pc doet het niet. Ik heb al vanalles geprobeerd: De bios, plugje omdraaien e.d... waar kan het aan liggen?
quote:Wat dacht je van wat meer info? Ik bedoel .... wat voor bronnen gebruikt ie ? Misschien dat er zich nl. een conflict voordoet.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:40 schreef DigiJasper het volgende:
Ok, ik heb dus een stortvloed aan digitale vragen. Het leek me wel handig om daarvoor 1 topic te houdenOk, 1é vraag!
De compoort van een pc doet het niet. Ik heb al vanalles geprobeerd: De bios, plugje omdraaien e.d... waar kan het aan liggen?
Meldt de computer wel tijdens het POST scherm dat ie de com-poort vindt ?
1234
56789
en
2468
13579
Wat wil je eraan hangen ?
quote:OMG pin was WEGGEDRUKT ?
Op zaterdag 11 januari 2003 18:39 schreef DigiJasper het volgende:
Wat bleek: pin was weggedrukt..Ok maar nu zoek ik drivers voor een OPTi Audio 16 kaart
quote:http://beta.driverguide.com/beta/betav2.php?action=dosearch&qm0=audio+16&jm0=1&qa5=19&qa6=765&dp=1&fs=0
Op zaterdag 11 januari 2003 18:39 schreef DigiJasper het volgende:
Wat bleek: pin was weggedrukt..Ok maar nu zoek ik drivers voor een OPTi Audio 16 kaart
mocht ie om een login vragen... username "drivers", password "all" (zonder aanhalingstekens)
je zoekt zelf helemaal niet, volgens je profiel is computeren je hobby, is het dan niet leuk om zelf eens wat uit te vinden?
quote:Inderdaad N00B
Op zaterdag 11 januari 2003 18:59 schreef TheFrankey het volgende:
je hebt echt mooi een paar mensen voor je aan het werk he.je zoekt zelf helemaal niet, volgens je profiel is computeren je hobby, is het dan niet leuk om zelf eens wat uit te vinden?
quote:HOU JE BEK, N00B!
Op zaterdag 11 januari 2003 19:25 schreef DigiJasper het volgende:
Ok maar nu zoek ik drivers voor een OPTi Audio 16 kaart
[...]
Ja euh, als driverguide het hier nou net ff niet dee had ik zelf heus wel gekeken, n00b.
Je vraagt of mensen allerlei klusjes voor je kunnen oplossen; bovendien vertel je niet eens specifiek wat er aan de hand is! En vervolgens ga je ze uitmaken voor n00b!
Q: "Ik zoek drivers"
A: Voor welk OS? Heb je al een beetje geGoogled?
quote:Ik ken Jasper zijn posts een beetje en ik weet zeker dat hij eerst wel heeft gezocht hoor, zo'n type is hij wel. En iedereen kan een foutje maken, dus kappen met flamen nou
Op zaterdag 11 januari 2003 20:21 schreef Aaiding het volgende:[..]
HOU JE BEK, N00B!
![]()
![]()
Je vraagt of mensen allerlei klusjes voor je kunnen oplossen; bovendien vertel je niet eens specifiek wat er aan de hand is! En vervolgens ga je ze uitmaken voor n00b!
quote:Jaspertje is al slapies doen
Op zaterdag 11 januari 2003 20:21 schreef Aaiding het volgende:[..]
HOU JE BEK, N00B!
![]()
![]()
Nu weet dus nog niemand voor welk OS dat ie de drivers zoekt.
En van dat pinnetje... da's net zoiets als vragen waarom je computer 't niet doet, terwijl je stekker eruit ligt!
edit:
1. www.opti.com, klik Drivers
2. Lees volgende tekst:
quote:Dus de maker van je PC/moederbord is ook nog 'es van belang.
OPTi sold its audio chipset business in 1997. Please keep in mind that even prior to 1997, OPTi never made sound cards. We previously sold chips for these cards to other companies, who are responsible for providing and updating drivers. OPTi does not offer any audio drivers. If you need technical support or drivers, you will need to contact the company that made your sound card.[link: Who makes my sound card?]
If cannot locate a driver from your card manufacturer, we strongly recommend that you install a PCI-based audio card. They are readily available for under $30 (often under $20).
3. Hun advies: installeer een PCI geluidkaart
[Dit bericht is gewijzigd door Aaiding op 11-01-2003 20:36]
(Ook om LOL te hebben en om af te kraken)
Laten we van DIG geen GoT maken, waar hele horden klaar zitten om UTFS of RTFM te submitten.
Met pinnetje weggedrukt bedoel ik dus die com-poort he.. Dat was al een keer eerder gebeurt, kom ik er nu net het laatste moment achter
En yootje en Netanyahu: Jullie hebben gelijk
quote:Je moet een mede-jong-mens-dat-ook-op-fok-zit altijd helpen, nietwaar
Op zaterdag 11 januari 2003 21:28 schreef DigiJasper het volgende:
En yootje en Netanyahu: Jullie hebben gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |