quote:Waarom nou niet in de randstad?
Op vrijdag 10 januari 2003 16:31 schreef Kuupke het volgende:
Op vrijdag 27 juni vindt op het terrein de Schans in Lichtenvoorde voor de eerste keer het Arrow Classic Rock Festival plaats. Arrow Classic Rock presenteert in samenwerking met Mojo Concerts op twee verschillende podia classic rockbands waaronder Deep Purple, Status Quo, Lynyrd Skynyrd, Uriah Heep, L.A. Doors en Wishbone Ash.
Meer namen zullen binnenkort bekend worden gemaakt. Be There.
quote:Wij gaan met onze band er zeker naar toe. (Al is het zo'n 150 km rijden
Op vrijdag 10 januari 2003 16:34 schreef ullie het volgende:[..]
Waarom nou niet in de randstad?
Deep Purple is erg tof, maar de rest trekt me niet zo heel erg, niet genoeg om daarnaartoe te reizen denk ik.
Hoeveel originele bandleden zou Uriah Heep nog overhebben? De helft ligt inmiddels onder de groene zoden of heeft het musiceren al opgegeven vanwege reuma in de handen, en "Easy Living" moet twee noten lager worden ingezet omdat de uitgelubberde stembanden van de zanger de hoge nootjes anders niet halen. Een enkeltje Huize Avondrood voor deze veteranen, graag.
Waarom zou je stoppen als je er plezier in hebt, er mensen naar je komen kijken en je er een flink mee verdient..?
Maar zou je snachts in de rij moeten gaan liggen? Ik dacht zelf van niet maar je weet het nooit heh.
Vind ik teveel
quote:Eigenlijk valt het wel mee, je betaalt toch al wel minstens ¤30,-. wanneer je Deep Purple in de HMH zou willen zien. (Dit is hypothetisch)
Op vrijdag 10 januari 2003 20:29 schreef ChiPMaN het volgende:
Het kost wel aardig wat: Entree: ¤ 50 (excl. servicekosten)Vind ik teveel
quote:Ik wil wel eens weten wat voor muziek jij goed vind, aangezien alles wat er nu gemaakt wordt afgeleid is van deze"fosielen". Deze oude bands zijn de grondleggers van de huidige muziek. Er is niet 1 nummer wat nu in de top40 staat waar geen gejat werk in zit van deze "fosielen"
Op vrijdag 10 januari 2003 20:00 schreef Abstract het volgende:
Wonderbaarlijk dat er nog echt mensen op deze fossielen uit het vorige millennium zitten te wachten. Status Quo, Wishbone Ash.. wanneer gooien ze het bijltje er gewoon eens bij neer, want nieuw plaatwerk komt gelijk in de uitverkoop-bakken terecht en op eigen kracht zouden ze de lokale kroeg van Ome Kees nog niet eens vullen met publiek.Hoeveel originele bandleden zou Uriah Heep nog overhebben? De helft ligt inmiddels onder de groene zoden of heeft het musiceren al opgegeven vanwege reuma in de handen, en "Easy Living" moet twee noten lager worden ingezet omdat de uitgelubberde stembanden van de zanger de hoge nootjes anders niet halen. Een enkeltje Huize Avondrood voor deze veteranen, graag.
Trance is gewoon de grootste bagger die er ooit uitgevonden is, en zelfs die freaks kunnen niet 1 ding zelf bedenken. Alles is gejat werk.
Ode aan de oude rockers die nog wel originele ideeen hebben.!!!
quote:Ik heb recente optredens van zowel Deep Purple als Lynyrd Skynyrd gehoord en dat klonk echt alsof ze nog lol hadden in het touren ipv de routine die jij suggereert. Qua composities heeft Purple zijn beste tijd gehad (dat gaven verschillende bandleden ook in recente interviews toe), maar qua spel zijn ze nog steeds top.
Op dinsdag 14 januari 2003 16:25 schreef Zander (in het andere topic) het volgende:
Als het nou twintig jaar geleden werd gehouden, dan was ik wel gegaan. Nu stellen die bands volgens mij niet zoveel meer voor, behalve dat ze plichtmatig de \'gouden oude\' hits nog even afwerken.
Hele dag lekkere oude muziek en het lijkt me leuk om bepaalde bands nog een keer in het echt te zien, ook al zijn soms niet alle oorspronkelijk bandleden meer actief.
Ik ben ook benieuwd hoe de LA Doors The Doors coveren, al zal ik daar waarschijnlijk al eerder achter komen op een ander festival.
quote:Super, heel goed!
Op dinsdag 14 januari 2003 17:21 schreef Maja het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe de LA Doors The Doors coveren, al zal ik daar waarschijnlijk al eerder achter komen op een ander festival.
Ik neem aan dat men niet zomaar voor de L.A. Doors heeft gekozen en ook door de bovenstaande reacties ben ik erg nieuwsgierig geraakt
en tja, het is wel jammer dat de bands vaak lang niet meer in de originele line-up zijn..
maar ik heb er niks op tegen dat ze nog spelen... de fans vinden het geweldig om nog te horen, en voor de bandleden zelf is het toch ook kick om die nrs nog te kunnen te spelen na zoveel jaar.. zou jij niet hetzelfde doen?
ik ken niet zo heel veel werk van deze bands, zeker geen nieuw werk.. maar ik kan me goed voorstellen dat dat niet meer zo goed is als in hun toptijd.. dat is toch ook wel een beetje logisch?
bij Yes is dat ook zo, maar dat nieuwe materiaal is nog zeker wel goed te pruimen.
en die zijn na 30 jaar weer in de klassieke line-up is waarin ze platen maakten als Tales From Topographic Oceans en Going For The One !
als ze slim zijn boekt Arrow die ook.. ze zijn dan toch in Europa aan het touren
en de afgelopen paar tours die ik van ze gezien heb waren zeker wel goed, ze hebben er nog veel lol in
quote:Uit mijn(over het algemeen betrouwbare) bronnen, speelt Yes tijdens dat Arrow festival.
Op woensdag 15 januari 2003 13:55 schreef edsuit het volgende:als ze slim zijn boekt Arrow die ook.. ze zijn dan toch in Europa aan het touren
en de afgelopen paar tours die ik van ze gezien heb waren zeker wel goed, ze hebben er nog veel lol in
quote:Lichtenvoorde ligt in de achterhoek. Zou trouwens best kunnen dat Yes ook komt, volgens mij zijn nog niet alle bands die komen bekend.
Op donderdag 16 januari 2003 23:42 schreef Yes het volgende:[..]
Uit mijn(over het algemeen betrouwbare) bronnen, speelt Yes tijdens dat Arrow festival.
Ben er helemaal niet blij mee, want de tourdates zijn bekend, en daar staat geen Nederland bij!!
En het lijkt me niet dat ze tijdens dat festival nummers als: Gates of delerium, close to the edge, ritual etc spelen.
Maar goed, heb gelukkig kaarten voor Londen!!!
Ik ben benieuwd of er nog meer bekende bands komen of ze het gaan opvullen met andere coverbands.
quote:er zijn wat tourdates bekend inderdaad maar dat is nog niet alles, je ziet dat er nog aardig wat gaten in het schema zitten en bovendien staan alleen Engeland, Duitsland, Zweden en Polen er nog maar op
Op donderdag 16 januari 2003 23:42 schreef Yes het volgende:Uit mijn(over het algemeen betrouwbare) bronnen, speelt Yes tijdens dat Arrow festival.
Ben er helemaal niet blij mee, want de tourdates zijn bekend, en daar staat geen Nederland bij!!
En het lijkt me niet dat ze tijdens dat festival nummers als: Gates of delerium, close to the edge, ritual etc spelen.
Maar goed, heb gelukkig kaarten voor Londen!!!
van mij mogen ze best op dat fest spelen, zolang dat maar niet het enige optreden in Nederland is.. maar ze spelen bijna altijd 2 of 3 keer hier dus dat komt wel goed denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |