Hoe hebben jullie dit opgelost of heb je zoiets van mij maakt het niet uit dat de buren mee kunnen genieten met mijn "sport"
Kurk wil ook werken maar is misschien wat duurder en moeilijker te krijgen.
Succes !
Alle trillingen worden door het rubber opgevangen.
Succes ermee.(ik heb geloof ik van een Renault 5 de standaard bandmaat genomen)
Ik heb er 2 platen softboard onder zitten (2 lagen), idd te koop bij de gamma/hubo weet ik veel...
quote:Bedankt voor de reacties... (allemaal)
Op vrijdag 10 januari 2003 08:54 schreef Da hopman het volgende:
Ik heb idd kurk. Dit heb ik via een parketboer aangeschaft. Daaronder zit een laag zachtboard. Ik heb daar nog nooit klachten over gehad
quote:Ik gooi al 30 jaar met een autoband er omheen, en bloedlinke bouncers heb ik nog niet meegemaakt, wel volledig kapotgegooide achtergronden als zachtbord en kurk, een autoband vangt alle geluiden van de dart(s) op, ook als ze niet in het bord maar tegen de band aankomen.
Op vrijdag 10 januari 2003 08:39 schreef Henkmanz het volgende:
die autoband, zorgt die niet voor bloedlinke bouncers als je een beetje scheel gooit?
quote:Als ik zover mis ga gooien dan smijt ik de pijlen en de zooi meteen weer weg!
Op vrijdag 10 januari 2003 10:29 schreef JT_RSD het volgende:
Een plaat zachtboard erachter die tevens de missers opvangt
quote:En heb je alles nog?
Op vrijdag 10 januari 2003 10:46 schreef pmponer het volgende:[..]
Als ik zover mis ga gooien dan smijt ik de pijlen en de zooi meteen weer weg!
maar tog heb ik een stukkie buffer eronder, om de gaatjes uit de muur te houden
2 latten op de muur, schuimrubber ertussen, en dan over alles een grote plank, spotjes erboven en superbaantje...
Ik hoor alleen het geluid van de pijl die in het bord komt!
bonk-bonk-bonk
bonk-bonk-bonk
vaak achter elkaar, dus ze kunnen er niet veel van
quote:Freak!
Op donderdag 23 januari 2003 22:44 schreef Geronimoos het volgende:
Ik heb achter in me dartbord juist een microfoontje ingeboord. Aangesloten via de comp op de stereo ---> prachtig Embassy-effect, Mooie diepe bas dreunen...
ps. wel raak gooien, anders krijg je alsnog een geschreeuw, en wellicht een blinde familielid...
quote:Dat heb ik... er hangt nu een lelijk stuk zachtboard in m'n kamer met een dartboard erop, maar het werkt wel
Op vrijdag 10 januari 2003 08:11 schreef Pikkebaas het volgende:
Plaatje zachtboard eronder. Vangt ook eventuele missers op.
Goedkoop spul en bij iedere doe het zelver te koop.Kurk wil ook werken maar is misschien wat duurder en moeilijker te krijgen.
Succes !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |