abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7811825
te koop aangeboden, renault 5 Gtr 5 deurs uitvoering, 1.4 benzine motor, bouwjaar 1990 (juli) 138.000 KM, kleur wit, Cosmopolitan uitvoering (extra luxe) zeer goede staat. APK tot juni 2003

Vraagprijs minimaal 1000 Euro,

Hier de foto's:

en nog 1

[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 22-01-2003 10:32]

vrijdag 10 januari 2003 @ 01:08:55 #2
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_7812010
Wat voor opties heeft ie allemaal dan, als het de extra luxe uitvoering is?
Hoeveel pk's...
Recent onderhoud? Distributieriem?
etc.
pi_7812314
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 01:08 schreef tummeke het volgende:
Hoeveel pk's...
Recent onderhoud? Distributieriem?
etc.
hij is voornamelijk dealeronderhouden, (ook gekocht bij een dealer) zo'n 5 maanden geleden een nieuwe uitlaat eronder laten zetten. de distributieriemen heb ik nog nooit vervangen. ik heb de auto dik anderhalf jaar bij de laatste apk keuring was t nog allemaal oke. verder zit er een nieuwe kachelradiator in en een vrij nieuwe accu (jaar oud)
pi_7812423
zit verder ook nog een spoiler op (geen grote sjonnie spoiler)
  vrijdag 10 januari 2003 @ 02:20:56 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7813468
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 01:19 schreef MC het volgende:

[..]

hij is voornamelijk dealeronderhouden, (ook gekocht bij een dealer) zo'n 5 maanden geleden een nieuwe uitlaat eronder laten zetten. de distributieriemen heb ik nog nooit vervangen. ik heb de auto dik anderhalf jaar bij de laatste apk keuring was t nog allemaal oke. verder zit er een nieuwe kachelradiator in en een vrij nieuwe accu (jaar oud)

138k en nog nooit distributieriem laten vervangen? heb je enig id hoeveel het kost als dat ding breekt?

ik zou het maar snel laten vervangen, of iig de koper daarop wijzen

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 02:42:03 #6
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_7813623
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 02:20 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

138k en nog nooit distributieriem laten vervangen? heb je enig id hoeveel het kost als dat ding breekt?

ik zou het maar snel laten vervangen, of iig de koper daarop wijzen

Zegt niet zo heel erg veel hoor, mijn 325i cabrio uit 1990 moest ook pas bij 120.000 de riem laten vervangen, schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn om die intervallen te vergroten ...
Maar er bij vermelden is inderdaad geen slechte zaak nee, ALS ie knapt dan heb je de duurste reparatie uit je auto geschiedenis te pakken
Speak only if it improves upon the silence....
pi_7813629
quote:
Vraagprijs minimaal 1000 Euro,
Dies gek
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_7813670
is het dit type ?

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7816427
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 02:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Dies gek

Vooral vanwege dat "minimaal" dan wat mij betreft. Een vraagprijs ook nog minimaal noemen...deze auto's worden in geheel Nederland voor tussen de 600 en 1000 euro aangeboden. Maar misschien is dit wel een megastrak en bijzonder goed onderhouden exemplaar.

Ik heb zelf trouwens een 1.1 TL gekocht voor 200 euro.

pi_7825051
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 02:50 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
is het dit type ?

[afbeelding]

das toch een clio'tje ?
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_7826263
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 01:08 schreef tummeke het volgende:
Hoeveel pk's...
Leuk autootje, ik heb er ook één.
Het is 1 van de laatste luxe Renaults 5. Hij heeft een 1.4 injectiemotor (zit ook in de Renault 19) van 60 pk en 102 nm. Op zich niet veel, maar vanwege het lage gewicht van de auto (766 kg) is hij desondanks best pittig. Van 0-100 in circa 13 seconden, topsnelheid ongeveer 165 km/h (de mijne loopt 175 op de teller). Zuinig is hij ook: 1:15 of 1:16 is makkelijk haalbaar.

Standaard is de GTR voorzien van de volgende opties:
- velours bekleding en kuipstoelen
- moquette tapijt
- getint glas
- 5 versnellingen
- achterruitenwisser/sproeier
- geluidssignaal vergeten verlichting
- mistlampen in de voorbumper
- metalen bies in de bumpers/zijstootlijsten
- in delen neerklapbare achterbank
- extra geluidsisolatie

Heb je het "comfort" pakket (geen idee of de Cosmopolitan dat standaard is), dan heb je ook nog:
- electrische ramen
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

In Nederland kom je de GTR niet zoveel tegen, hier wemelt het van de karige modellen (Campus, SL, TR). Op zich best iets bijzonders dus.

Het is echter wel een Franse auto waarvan het ontwerp uit de jaren '80 stamt, dus hier en daar een rammeltje of een kraakje is de auto niet vreemd. Het aantal storingen ligt ook iets hoger dan gemiddeld. Mits goed onderhouden zijn onderhoudsbeurten ook niet al te duur, wegenbelasting kost bijna niks...

pi_7826442
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:52 schreef postman het volgende:

[..]

das toch een clio'tje ?

Nee een GTT (GT Turbo)..
Clio is de opvolger van de R5
pi_7826491
ja maar wat er wordt aangeboden is een GTR daar heb ik nog nooit van gehoord....

-edit- ohw ik zie dat er al wat over verteld is.. foto dan maar?

[b]"Unleash the Stig"[/b] ---- If you shake it more than twice, you're playing with it...
pi_7829302
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:57 schreef Gran_Turismo het volgende:
ja maar wat er wordt aangeboden is een GTR daar heb ik nog nooit van gehoord....

-edit- ohw ik zie dat er al wat over verteld is.. foto dan maar?

ik zou graag een foto willen laten zien, alleen wordt dat niet eerder dan volgende week waarschijnllijk. moet ff een camera fixen (en de auto wassen )

verder is het gewoon en zeer goede auto. ik was zelf nooit zo'n franse auto fan, maar sinds deze ben ik toch van gedachten veranderd.

pi_7829365
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:45 schreef TheFlipside het volgende:

[..]

Leuk autootje, ik heb er ook één.
Het is 1 van de laatste luxe Renaults 5. Hij heeft een 1.4 injectiemotor (zit ook in de Renault 19) van 60 pk en 102 nm. Op zich niet veel, maar vanwege het lage gewicht van de auto (766 kg) is hij desondanks best pittig. Van 0-100 in circa 13 seconden, topsnelheid ongeveer 165 km/h (de mijne loopt 175 op de teller). Zuinig is hij ook: 1:15 of 1:16 is makkelijk haalbaar.

Standaard is de GTR voorzien van de volgende opties:
- velours bekleding en kuipstoelen
- moquette tapijt
- getint glas
- 5 versnellingen
- achterruitenwisser/sproeier
- geluidssignaal vergeten verlichting
- mistlampen in de voorbumper
- metalen bies in de bumpers/zijstootlijsten
- in delen neerklapbare achterbank
- extra geluidsisolatie

Heb je het "comfort" pakket (geen idee of de Cosmopolitan dat standaard is), dan heb je ook nog:
- electrische ramen
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

In Nederland kom je de GTR niet zoveel tegen, hier wemelt het van de karige modellen (Campus, SL, TR). Op zich best iets bijzonders dus.

Het is echter wel een Franse auto waarvan het ontwerp uit de jaren '80 stamt, dus hier en daar een rammeltje of een kraakje is de auto niet vreemd. Het aantal storingen ligt ook iets hoger dan gemiddeld. Mits goed onderhouden zijn onderhoudsbeurten ook niet al te duur, wegenbelasting kost bijna niks...

nee hij heeft geen elektrische ramen (helaas), en ook geen centrale deurvergrendeling,

de reden waarom ik hem weg doe is dat ik een peugeot 106 rally of sport wil kopen

pi_7865592
ik denk dat k donderdag een foto kan posten, als alles ff meezit
pi_7908596
wordt waarschijnlijk toch volgende week
  woensdag 15 januari 2003 @ 13:12:48 #18
29429 Dissection
King of all kings
pi_7908634
Post anders gewoon ff een vergelijkbare foto, dan weten we hoe die eruit ziet

pi_8016248
ik ga hem binnenkort verkopen, (inruilen) dus als iemand nu een bod uitbrengt? het is een zeer mooie auto echt de moeite waard.
pi_8033498
nog een bod iemand? anders ga ik m ook ergens anders te koop neer zetten
pi_8033511
Wat dacht je van een foto.
pi_8033643
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:58 schreef Poepoog het volgende:
Wat dacht je van een foto.
dat is dus een probleem
pi_8033735
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:04 schreef MC het volgende:

[..]

dat is dus een probleem

Ok. Misschien heb ik wel interesse. Maar als je niks hebt qua info en beeld dan kan je toch ook niet verwachten dat ik een serieus bod ga doen
pi_8033805
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:10 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ok. Misschien heb ik wel interesse. Maar als je niks hebt qua info en beeld dan kan je toch ook niet verwachten dat ik een serieus bod ga doen

klopt, ik zal ff kijken voor je of ik wat kan regelen
pi_8034534
--edit, zie beginpost.

[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 22-01-2003 10:32]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')