Vraagprijs minimaal 1000 Euro,
Hier de foto's:
en nog 1
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 22-01-2003 10:32]
quote:hij is voornamelijk dealeronderhouden, (ook gekocht bij een dealer) zo'n 5 maanden geleden een nieuwe uitlaat eronder laten zetten. de distributieriemen heb ik nog nooit vervangen. ik heb de auto dik anderhalf jaar bij de laatste apk keuring was t nog allemaal oke. verder zit er een nieuwe kachelradiator in en een vrij nieuwe accu (jaar oud)
Op vrijdag 10 januari 2003 01:08 schreef tummeke het volgende:
Wat voor opties heeft ie allemaal dan, als het de extra luxe uitvoering is?
Hoeveel pk's...
Recent onderhoud? Distributieriem?
etc.
quote:138k en nog nooit distributieriem laten vervangen? heb je enig id hoeveel het kost als dat ding breekt?
Op vrijdag 10 januari 2003 01:19 schreef MC het volgende:[..]
hij is voornamelijk dealeronderhouden, (ook gekocht bij een dealer) zo'n 5 maanden geleden een nieuwe uitlaat eronder laten zetten. de distributieriemen heb ik nog nooit vervangen. ik heb de auto dik anderhalf jaar bij de laatste apk keuring was t nog allemaal oke. verder zit er een nieuwe kachelradiator in en een vrij nieuwe accu (jaar oud)
ik zou het maar snel laten vervangen, of iig de koper daarop wijzen
quote:Zegt niet zo heel erg veel hoor, mijn 325i cabrio uit 1990 moest ook pas bij 120.000 de riem laten vervangen, schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn om die intervallen te vergroten ...
Op vrijdag 10 januari 2003 02:20 schreef dr.dunno het volgende:[..]
138k en nog nooit distributieriem laten vervangen? heb je enig id hoeveel het kost als dat ding breekt?
ik zou het maar snel laten vervangen, of iig de koper daarop wijzen
quote:Dies gek
Vraagprijs minimaal 1000 Euro,
quote:Vooral vanwege dat "minimaal" dan wat mij betreft. Een vraagprijs ook nog minimaal noemen...deze auto's worden in geheel Nederland voor tussen de 600 en 1000 euro aangeboden. Maar misschien is dit wel een megastrak en bijzonder goed onderhouden exemplaar.
Op vrijdag 10 januari 2003 02:43 schreef vosss het volgende:[..]
Dies gek
Ik heb zelf trouwens een 1.1 TL gekocht voor 200 euro.
quote:das toch een clio'tje ?
Op vrijdag 10 januari 2003 02:50 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
is het dit type ?
quote:Leuk autootje, ik heb er ook één.
Op vrijdag 10 januari 2003 01:08 schreef tummeke het volgende:
Wat voor opties heeft ie allemaal dan, als het de extra luxe uitvoering is?
Hoeveel pk's...
Standaard is de GTR voorzien van de volgende opties:
- velours bekleding en kuipstoelen
- moquette tapijt
- getint glas
- 5 versnellingen
- achterruitenwisser/sproeier
- geluidssignaal vergeten verlichting
- mistlampen in de voorbumper
- metalen bies in de bumpers/zijstootlijsten
- in delen neerklapbare achterbank
- extra geluidsisolatie
Heb je het "comfort" pakket (geen idee of de Cosmopolitan dat standaard is), dan heb je ook nog:
- electrische ramen
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
In Nederland kom je de GTR niet zoveel tegen, hier wemelt het van de karige modellen (Campus, SL, TR). Op zich best iets bijzonders dus.
Het is echter wel een Franse auto waarvan het ontwerp uit de jaren '80 stamt, dus hier en daar een rammeltje of een kraakje is de auto niet vreemd. Het aantal storingen ligt ook iets hoger dan gemiddeld. Mits goed onderhouden zijn onderhoudsbeurten ook niet al te duur, wegenbelasting kost bijna niks...
quote:Nee een GTT (GT Turbo)..
Op vrijdag 10 januari 2003 18:52 schreef postman het volgende:[..]
das toch een clio'tje ?
-edit- ohw ik zie dat er al wat over verteld is.. foto dan maar?
quote:ik zou graag een foto willen laten zien, alleen wordt dat niet eerder dan volgende week waarschijnllijk. moet ff een camera fixen (en de auto wassen
Op vrijdag 10 januari 2003 19:57 schreef Gran_Turismo het volgende:
ja maar wat er wordt aangeboden is een GTR daar heb ik nog nooit van gehoord....-edit- ohw ik zie dat er al wat over verteld is.. foto dan maar?
verder is het gewoon en zeer goede auto. ik was zelf nooit zo'n franse auto fan, maar sinds deze ben ik toch van gedachten veranderd.
quote:nee hij heeft geen elektrische ramen (helaas), en ook geen centrale deurvergrendeling,
Op vrijdag 10 januari 2003 19:45 schreef TheFlipside het volgende:[..]
Leuk autootje, ik heb er ook één.
Het is 1 van de laatste luxe Renaults 5. Hij heeft een 1.4 injectiemotor (zit ook in de Renault 19) van 60 pk en 102 nm. Op zich niet veel, maar vanwege het lage gewicht van de auto (766 kg) is hij desondanks best pittig. Van 0-100 in circa 13 seconden, topsnelheid ongeveer 165 km/h (de mijne loopt 175 op de teller). Zuinig is hij ook: 1:15 of 1:16 is makkelijk haalbaar.Standaard is de GTR voorzien van de volgende opties:
- velours bekleding en kuipstoelen
- moquette tapijt
- getint glas
- 5 versnellingen
- achterruitenwisser/sproeier
- geluidssignaal vergeten verlichting
- mistlampen in de voorbumper
- metalen bies in de bumpers/zijstootlijsten
- in delen neerklapbare achterbank
- extra geluidsisolatieHeb je het "comfort" pakket (geen idee of de Cosmopolitan dat standaard is), dan heb je ook nog:
- electrische ramen
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
In Nederland kom je de GTR niet zoveel tegen, hier wemelt het van de karige modellen (Campus, SL, TR). Op zich best iets bijzonders dus.Het is echter wel een Franse auto waarvan het ontwerp uit de jaren '80 stamt, dus hier en daar een rammeltje of een kraakje is de auto niet vreemd. Het aantal storingen ligt ook iets hoger dan gemiddeld. Mits goed onderhouden zijn onderhoudsbeurten ook niet al te duur, wegenbelasting kost bijna niks...
de reden waarom ik hem weg doe is dat ik een peugeot 106 rally of sport wil kopen
quote:dat is dus een probleem
Op dinsdag 21 januari 2003 19:58 schreef Poepoog het volgende:
Wat dacht je van een foto.
quote:Ok. Misschien heb ik wel interesse. Maar als je niks hebt qua info en beeld dan kan je toch ook niet verwachten dat ik een serieus bod ga doen
Op dinsdag 21 januari 2003 20:04 schreef MC het volgende:[..]
dat is dus een probleem
quote:klopt, ik zal ff kijken voor je of ik wat kan regelen
Op dinsdag 21 januari 2003 20:10 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ok. Misschien heb ik wel interesse. Maar als je niks hebt qua info en beeld dan kan je toch ook niet verwachten dat ik een serieus bod ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |