en nee, ik kan niet wachten
Dan DiabloII nog maar een paar keer uitspelen8)
quote:Daikatana anyone?
Op 04 december 2000 12:06 schreef lzandman het volgende:
Het is inmiddels zo gehyped, dat ik hoop dat het geen tegenvaller wordt.
Het alternatief is een spel vol bugs met sinterklaas/kerst... Iemand zin in patches zoeken, installeren met alle nodige problemen, nog 4 patches zoeken, buglists doornemen, etc.?
De link is dit. .co.uk dus, niet .com aangezien Lionhead een Engels bedrijf is.
quote:ok, nu zijn ze er allebei, maar lionhead.co.uk was er eerder dan lionhead.com
Op 08 december 2000 01:20 schreef DarthMaarten007 het volgende:
wat lul jij nou? Het is www.lionhead.com, altijd al geweest
quote:Nu ook hoor
Op 04 december 2000 16:28 schreef MacBeth het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat het spel uitgesteld is naar maart. Dan krijg je straks een goed, bugvrij spel met allemaal werkende drivers, dat bovendien sneller is doordat de engine verder geoptimaliseerd is. Een spel is nooit af.Het alternatief is een spel vol bugs met sinterklaas/kerst... Iemand zin in patches zoeken, installeren met alle nodige problemen, nog 4 patches zoeken, buglists doornemen, etc.?
[Dit bericht is gewijzigd door DixonHill op 05-04-2001 18:19]
HEt spel draait bij mij perfect, ik heb alleen dat SOMS na een tijdje spelen het spel befriest, en de harddisk begint te ratelen. Na 2 minuten ratelen ben ik weer terug in windows
Greetz
Oh jah het saven duurt 2 minuten beetje lang
m'n koe z'n hobby is mensen onder schijten
eerst deed ie het tegen bomen, maar dat vond ik niet goed, nu doet ie het op mensen
maar ehm... m'n matrox G400 geeft wat texture problems in Windows XP, en in Windows ME loopt het spel elke 10 min vast
Ik draai 'em op een:
PIII 900
192MB PC133
GeForce2 MX
met Windows ME
Pentium III 1000 Mhz
128 MB Intern (had wat meer mogen zijn)
40 gig hd (maar dat heeft natuurlijk niks met het spel te maken)
Nvidia Geforce 2GTS videokaartje
40x / 12x dvd-romspeler
hier draait hij perfect op:
AMD t'bird 1000
384 MB Ram
geforce 1 SDR
Terratec DMX 1024
Aopen 52X
Ricoh MP7080A
quote:voor degenen die hier op zitten te wachten, ik heb gehoord dat het spel al uit is sinds afgelopen dinsdag ofzo. vriend van mij heeft hem nl al!!!!
Op 04 december 2000 11:36 schreef Norskyan32 het volgende:
Ik zit al een aardige tijd op "Black and White" te wachten van Peter Molineux (RPG/Strategie) en las net op internet dat ie pas in februari gereleased wordt. Ben ik de enig of zijn er nog meer Fokkers die met smart op dit spel zitten te wachten? Voor meer informatie over deze game zie de site van de makers: www.lionhead.com
Ontzettend grappig Wat een wreed spel...
Alleen deed ik een foutje... Mijn ontzettend lieve koe deed mij een beetje na... Eerst ging hij de kluizenaar (waar hij indruk moest wekken etc) gooien omdat ik dat net ook perongeluk deed. Dus ik denk, niet weer doen (meppen, ook heel errug tof gedaan). Toen klikte weer op het mannetje, zoiets van: doe iets ermee....... toen at ie em op .. Nouja... ik dacht nouja zeg, dan gaan we maar weer he... klik ik per ongeluk op het huis... gaat ie er tegen aan trappen.. Muahahhw
wat een tof spel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |