quote:Uhm, alleen heel sommige oude PI's hebben een multiplier lock! Dus gewoon proberen, anders kan je nog altijd de fsb veranderen
Op woensdag 8 januari 2003 21:22 schreef DigiJasper het volgende:
Okee, ik zit hier dus met een Dell 200 MHz, en die zou ik wel willen overclocken. Op het moederbord zit een jumper die nu op 200 zit en die naar 233 kan, maar volgens mij heeft dat weinig zin omdat een Pentium MMX gelocked is. Of bij deze toevallig niet, hoe kan ik dit uitvogelen?
quote:Ik heb wel eens gehoord over gelockte P1's, maar die zijn heeeeel zeldzaam zo schijnt het
Op woensdag 8 januari 2003 21:26 schreef Tijn het volgende:
Neuh, Pentium MMX'en zijn iirc niet gelocked.Dus gewoon omhoog schroeven, die FSB en multiplier
quote:juist! Van af de pentium 2, de 2de serie ofzo zijn de pentiums gelockt...
Op woensdag 8 januari 2003 21:26 schreef Tijn het volgende:
Neuh, Pentium MMX'en zijn iirc niet gelocked.Dus gewoon omhoog schroeven, die FSB en multiplier
en t hang van je mobo af hoeveer je kan gaan. ik heb me er eens in verdiept en met een goede koeling kan je de 280mhz halen en dat is dan echt t maximale....
mn mobo'tje kon maar tot 233 kolere Abit AB-P5R-r2 altijd problemen mee!
Oké, hier: http://support.ap.dell.com/docs/systems/dthred/
Iemand ook al eens een úbersimpel moederbord gezien?
En zie ik net dat er een fanconnector op het mobo zit, maar nee, hij zit al aan een molex
[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 09-01-2003 07:59]
quote:Nee man! Opfokken tot de dood erop volgt!
Op donderdag 9 januari 2003 13:55 schreef aca het volgende:
Waarom zou je m overclocken? k denk dat je er maximaal 50-60 Mhz bij krijgt. Denk dat het niet zo veel zin heeft. Laat dat ding toch rusten in vrede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |