quote:standaard 32 mb onboard, kan met compact flash worden uitgebreid en daar kan ik goedkoop aankomen dus dat is mooi
Op woensdag 8 januari 2003 17:06 schreef F1908 het volgende:
met hoeveel geheugen?
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:10 schreef flippie_flink het volgende:
geef mij maar de Ipod
ten eerste vraag ik om meningen van gebruikers
ten tweede heb ik die ook liever maar ben ik niet van plan er zoveel geld aan uit te geven
p.s. heb jij hem trouwens in het zilver gekregen?? dat wou ik nl. eigenlijk ook
Heb overigens net nog een mailtje naar ze gestuurd en ik krijg de zilver met grijze uitvoering wisten ze me te vertellen.
Heb hem trouwens besteld op www.mp3cdspeler.nl
so far so good
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 08-01-2003 19:59]
quote:waar kan ik die kopen?! heb ff gegoogled maar kan zosnel niks vinden
Op woensdag 8 januari 2003 22:26 schreef MariahCareyLover het volgende:
sennheiser MX serie vink heel vet, maja das 1 mening
quote:kook, voor 12 euro ozo
Op woensdag 8 januari 2003 23:35 schreef Hyriand het volgende:
ik heb ook sennheiser mx [nogwat].. gekocht bij dixons (of is dit spam?)
quote:Je wil toch weten of je goed hebt gedaan aan deze aankoop? Dan mag iemand toch zeggen dat 'ie als 'ie jou was de ipod gekocht had?
Op woensdag 8 januari 2003 17:18 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
eikel...
ten eerste vraag ik om meningen van gebruikers
ten tweede heb ik die ook liever maar ben ik niet van plan er zoveel geld aan uit te geven
32 MB is héél weinig.
Ik had ook eerder een MP3-CDspeler of iets met 20GB HD gekocht.
quote:32mb is voor een ' gewone' gebruiker meer dan zat, in 128kbits kan je er een half uur op zetten
Op donderdag 9 januari 2003 18:20 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Je wil toch weten of je goed hebt gedaan aan deze aankoop? Dan mag iemand toch zeggen dat 'ie als 'ie jou was de ipod gekocht had?
32 MB is héél weinig.
Ik had ook eerder een MP3-CDspeler of iets met 20GB HD gekocht.
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 18:23 schreef flappiewappie het volgende:[..]
32mb is voor een ' gewone' gebruiker meer dan zat, in 128kbits kan je er een half uur op zetten
Een half uur is niets...
En zelfs al zou je er goedkoop geheugen bij kunnen kopen, ben je met 'n 20GB-HD'tje nog beter uit.
En 't is ook nog afwachten hoe erg 'ie batterijen verslindt.
quote:uhu weet je wat alleen zo'm had al kost, laat staan het hele apparaat erbij, neem bijvoorbeeld die Zen van Creative, 20gb HD ¤ 419,-
Op donderdag 9 januari 2003 18:27 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Een half uur is niets...
En zelfs al zou je er goedkoop geheugen bij kunnen kopen, ben je met 'n 20GB-HD'tje nog beter uit.
En 't is ook nog afwachten hoe erg 'ie batterijen verslindt.
quote:Neem je een iets goedkoper model, met 20 GB.
Op donderdag 9 januari 2003 18:34 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
uhu weet je wat alleen zo'm had al kost, laat staan het hele apparaat erbij, neem bijvoorbeeld die Zen van Creative, 20gb HD ¤ 419,-
Je hebt iig geen verwisselbare media nodig met zoiets... Je bent wat dat betreft best wel beperkt als je iets met flash-geheugen neemt.
En anders had ik een mp3-CDspeler genomen. Kan ook 'n fatsoenlijke hoeveelheid muziek op. En je hebt verwisselbare media.
ik heb nu 96mb in mijn mp3 speler ( 32 intern, 64 CF ) en dat is zat, 1 en half uur muziek, das meer dan je op een cd kunt zetten. en ik loop/fiets toch nooit meer dan 1,5 uur... dus tis maar net waar je hem voor wil gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |