abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:03:38 #1
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7778819
Jullie zullen waarschijnlijk gek opkijken na het zien van de foto van mijn huis, daarom post ik hieronder wat uitleg erbij:

Het begon allemaal vanmorgen, Fanatic was eindelijk klaar met slapen en we zouden gaan vissen
(dat hadden we afgesproken in de vrijgezellenbar, om mij op FOK!Eiland een beetje te laten wennen).
Na een halfuur niets gevangen te hebben besloten we een ander plekje te zoeken, dus begonnen we een wandeling opzoek naar een nieuwe visplaats. Na een tijdje wandelen werden we moe, en we werden een beetje wanhopig. Toen we langs het landgoed van TheScienceMan kwamen wilden we daar ff uitrusten, totdat we zagen dat TheScienceMan daar een mooi vijvertje had liggen. Wij rennen daar dus als een gek naartoe, en beginnen te vissen. Na eerst een oude schoen gevangen te hebben, vonden we iets dat je normaal niet verwacht tegen te komen in een vijver.. Jawel beste kijkbuiskinderen, een caravan! We vermoeden dat het de oude caravan van Bassie en Adriaan is, want wie zet nou vrijwillig een plaatje van een lachende acrobaat en een clown op zijn deur?
In iedergeval, wij sleepte trots onze vangst mee naar huis, om hem zo aan de nieuwe vriendin van Fanatic te kunnen laten zien . Die kwam daarna met het grandiose idee er een woonruimte voor mij van te maken, aangezien ik die nog niet had . Er was alleen een klein probleem, ik kon geen afscheid nemen van de boom waar ik de gedurende 5 nachten onder heb geslapen. Hier hebben we echter ook een mooie oplossing voor gevonden, op het plaatje hieronder zie je de mooie foto van de prachtige woonruimte die ik sinds vanmorgen bezit:Y

U ziet, we zijn heel creatief geweest met de boom .

Waarom moeilijk doen als het praktisch niet kan?
pi_7779001
op weg naar de snoepwinkel komt de ninja langs de wat vreemd uitziende woning... hmm , is dat nou prettig wonen zo zou ik eventueel bij jou op het dak een steunzender voor mijn draadloze internet netwerk kunnen installeren? uiteraard tegen vergoeding...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:03:21 #3
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7780336

*zwaait naar boven*
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:43:06 #4
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7781297
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:12 schreef ninja-mod het volgende:
op weg naar de snoepwinkel komt de ninja langs de wat vreemd uitziende woning... hmm , is dat nou prettig wonen zo zou ik eventueel bij jou op het dak een steunzender voor mijn draadloze internet netwerk kunnen installeren? uiteraard tegen vergoeding...
Is erg prettig wonen zo hoog, je zou het uitzicht eens moeten zien.. bijna heel het eiland is te zien.. heb alleen nog wat moeite met die trap als ik dronken thuis kom . Nog ff over je vraagje: natuurlijk mag die steunzender op mijn dakje, it never hurts to help .
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:46:09 #5
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7781360
* Natrox zwaait terug naar portier
  woensdag 8 januari 2003 @ 22:05:43 #6
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_7787265
* Meiske78 loopt langs en zwaait naar Natrox
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:35:45 #7
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7789433
* Natrox , vriendelijk als hij is, zwaait terug naar Meiske78
pi_7793312
* Critivibes wordt wakker. Maar nu hij ziet dat het 10.30 is draait hij zich nog maar eens om...

Arrrrgh, tis nog maar half 11 jah, zit maar een ding op, doorslapen tot vrijgezellencafé weer open is...

pi_7815813
* Critivibes staat vandaag maar eens wat eerder op. Misschien dat hij nog eens wat kan gaan doen...

Kwart voor elf, beetje vroeg...eens kijken wat ik kan doen, misschien even naar het café..

vrijdag 10 januari 2003 @ 20:46:03 #10
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7827524
Gisterenavond werd ik wakker toen ik een hoop licht rondom mijn caravannetje zag. Ik ben toen meteen weer gaan slapen, want dacht dat Critivibes weer es een borreltje teveel op had en zijn zaklantaarn niet goed kon vasthouden.Toen ik vanmorgen door het gedraai en gekeer van Critivibes opnieuw wakker werd, stond ik op, schraapte de bagger van de ramen en keek naar buiten. Wat zag ik nou? Buiten in mijn mooie omgevinkje was opeens een graancirkel gemaakt! Heb toen meteen Critivibes uit m'n caravan gegooid, omdat ik eerst dacht dat Critivibes het had gedaan.. want na de hoeveelheid die hij drinkt was zijn urine puur alcohol en brand het graan zo weg. Nu blijkt Critivibes het niet gedaan te hebben, beweren de kleine mompellende mannetjes die allemaal brildragend zijn en foto's maken van de graancirkel. Ik geloof hun alleen niet, want mijn moeder zegt altijd: "geloof nooit mompellende mannetjes met een bril".

* Natrox belt Fanatic op om het nieuws te vertellen

^ de graancirkel

[Dit bericht is gewijzigd door Natrox op 10-01-2003 20:52]

pi_7843590
* FANATIC krijgt een helemaal oversture Natrox aan de lijn.

Rustig aan Natroxje!!! Adem in....adem uit.... Vertel het eens rustig aan Fanatic.

*Natrox verhaal vertelt*

Hmm, klinkt nogal vaag allemaal. Je hebt het trouwens over mannekes met brillen, hoe zagen die eruit dan en wanneer heb je die gezien?

* FANATIC wacht het antwoord niet af, gooit de hoorn op de telefoon en gaat al zingend "Weeee gaaaaan oooop marsmannetjesjacht!" op weg naar de caravan van Natrox.

dinsdag 14 januari 2003 @ 19:43:22 #12
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7897345
ze hadden allemaal een brilletje op, dat er ongeveer zo uitzach:

.

ze riepen ook steeds hetzelfde: toppak si ijh eeno
[lees achterstevoren ).

Volgesmij hebben ze zichzelf al verspreid rondom fok!eiland..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')