redelijk vreemd toch?
quote:Die zit!
Op dinsdag 7 januari 2003 20:33 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Die van ons miauwt altijd.
timing!
quote:Dat is inderdaad superherkenbaar! Dat komt zo vaak voor....Het is net alsof ze helderziend zijn ofzo en je ff willen pesten
Op dinsdag 7 januari 2003 20:35 schreef DMaarten het volgende:
bij/op je komen liggen NET wanneer je van plan bent om op te gaan staan.. Je zit al 3 uur op de bank tv te kijken maar precies wanneer je gaat denken 'ik ga ff gamen' of zo dan komt ie bij je liggen..timing!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 07-01-2003 20:37]
Mijn andere katje (Flits) gooit het blik met kattenbrokjes van de kast als zij honger heeft, we schrikken ons steeds dood!
Zij ligt eeuwig op de piano of in de wasdroger te slapen. Ze ik altijd chagrijnig.
Saampjes terroriseren ze het leven van onze hond.
[Dit bericht is gewijzigd door Jummy op 07-01-2003 20:38]
quote:Katten zijn leuk
Op dinsdag 7 januari 2003 20:37 schreef janatwork het volgende:
katten
2x voor naar de dierenarts geweest en er is absoluut niets mis met haar, maar nu zien we een duidelijk patroon; elke keer als we even geen aandacht hebben doet ze het. suf beest
Hij kon de koelkast open maken, vond de hond ook wel leuk, elke ochtend de vleeswaren op. Hij kon de deuren open maken en wel meer van dat soort gekke dingen.
Hij kon ook wel goed oversteken alleen die ene keer niet
Ok zal even kijken wat ik me kan bedenken zo snel...
Naar het toilet gaan, oftewel plassen op de plee, wil je naar de wc moet je wachten, zit er een kat op....(geen idee wie hem dit aangeleerd heeft, of dat hij het zichzelf aangeleerd heeft).(moppie)
Het super vinden om op de buik geaait te worden, dit ook voor elkaar krijgen door op je rug te gaan liggen, met de voorpootjes je handen pakken en ernaar toe leiden....(vleertje)
Mee willen in de auto...(vleertje)
Debiel worden van ontspanningsthee(zit iets in waar katten dol op zijn, stelletje junks.....), dus ook de theezakjes jatten en de inhoudt overal verspreiden als ze de kans krijgen(allemaal)
Dan de gewonere vreemde gewoonte's...
Deuren openmaken(ming&moppie, alhoewel moppie zich beperkt tot de wc), dozen en plastick zakken onweerstaanbaar vinden(allemaal), bij mijn zoontje in gaan breken s'nachts als ze iets van me willen(ming&moppie), onder de deken willen liggen en als je dat dan toestaat levensgevaarlijk zijn als er ook maar iets niet naar haar zin gaat(ming), honden preferen boven katten(ming).
Op je krant gaan liggen, voor of op je boek gaan liggen(als je maar niet meer kan lezen).
Mensen die niet van katten houden/bang zijn stalken, daar echt PERSE op schoot willen zitten, het persoon strak aankijkend(je ziet die krengen gewoon lachen van binnen).
Aaaaarrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhh het zijn zoveel dingen, ik laat het hier maar bij(om zo de reputatie van mijn katten maar niet al te veel te vergallen )
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 07-01-2003 20:45]
als hij het geluid van het bakje hoort als ik het bakje openmaak waar ze in zitten komt hij hyper aan rennen, staart en rugharen zijn ineens heel erg fuzzy mekkert en gaat springen tot hij er 1 krijgt en daar speelt hij dágen mee, sleept het overal mee naar toe en uiteindelijk is het een vies uitgekauwd ding en wil hij een nieuwe
Nooit rust..
Debiel worden van ontspanningsthee(zit iets in waar katten dol op zijn, stelletje junks.....), dus ook de theezakjes jatten en de inhoudt overal verspreiden als ze de kans krijgen(allemaal)
In sommige kruidenthees zit valeriaan. Dit werkt net zo op katten in als kattenkruid(catnip). Het werkt als een soort drug, ze worden high en gedragen zich mal.
Mijn katten gaan met zo'n zakje thee/kattekruid 'vrijen' zeg maar. Het ziet er heel gelukzalig uit..
Voorliefde voor latex/rubber...
Laat nooit een condoom slingeren als er een ming bij je in huis loopt, ze vreet hem op, doet ze ook met balonnen(niet vol dan he), elastiekjes enz. enz. enz.
Een jaar of 10 geleden kochten wij zo'n pluche krabpaal/zitding. Onze katen keken er dus absoluut niet naar om.
Ik had toen een "kattenlokker" gekocht (een flesje met vloeistof) en had dit op die paal gesprenkeld. Wat er toen gebeurde was ongelooflijk.Ze vlogen er allebei op af en wisten niet hoe idioot ze met die paal moesten doen. Echt niet normaal meer. We lagen in een deuk. Het hele gebeuren duurde minstens 20 minuten. Geweldig.
Een paar dagen later kwam een vriend op bezoek en wij dus...moet je kijken...sprenkel sprenkel......
niks dus. Ze liepen er naar toe en gelijk met opgeheven hoofd weer allebei weg.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |