quote:Aangezien kopietjes niet mogen op FOK! denk ik het wel ja!
Op dinsdag 7 januari 2003 15:05 schreef Kaaltie het volgende:
Origineel?
quote:hier en daar wat fragmenten?
Op zaterdag 11 januari 2003 13:02 schreef Plantenbak het volgende:
kheb zo hier en daar wat fragmenten, maar nee sorry
quote:he herfst, alles goed gozer
Op zondag 12 januari 2003 14:17 schreef Herfst het volgende:
Hehe.
quote:nee dat is alleen caberet, moet de originele hebben
Op zondag 12 januari 2003 15:36 schreef Fratz het volgende:
koop de trilogie, heb je 'm ook!
Acda en de Munnik zijn goed qua zang, maar qua cabaret zullen ze beter hun best moeten doen
quote:of jij moet je geoel voor humor op poetsen, die show was fenomenaal !
Op maandag 13 januari 2003 17:02 schreef Gerrit_Knol het volgende:
die bonus CD van Zwerf on is ook ene verslag van het cabaret programma. Niet waard om te kopen dus...Acda en de Munnik zijn goed qua zang, maar qua cabaret zullen ze beter hun best moeten doen
mijn rijleraar heeft die cd, is geloof ik een collectes item dus denk niet dat je hem hier vind als iemand hem heeft verkopen ze hem niet. Op ebay gaan voor voor boven de 150 euro weg las ik op de acda en de munnik mailinglist dus succes
quote:ja klopt, ik heb ook ooit is een euro of 70 geboden op die cd, ztond op marktplaats, maar toen kwam er een leipe gast die 100 euro bood
Op dinsdag 14 januari 2003 06:55 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
of jij moet je geoel voor humor op poetsen, die show was fenomenaal !
mijn rijleraar heeft die cd, is geloof ik een collectes item dus denk niet dat je hem hier vind als iemand hem heeft verkopen ze hem niet. Op ebay gaan voor voor boven de 150 euro weg las ik op de acda en de munnik mailinglist dus succes
Ik had dus die Cd hier liggen, origineel en onder de stof......zijn er echt mensen die hier zo veel voor betalen dan? Of denk ik misschien dat ik hem heb? (Dubbel cd met 1 muziek erop en de ander een theatervoorstelling) en boekje.
quote:Dit is um:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:55 schreef TheShyGuy het volgende:
Hoi altezaam,Ik had dus die Cd hier liggen, origineel en onder de stof......zijn er echt mensen die hier zo veel voor betalen dan? Of denk ik misschien dat ik hem heb? (Dubbel cd met 1 muziek erop en de ander een theatervoorstelling) en boekje.
Ik bied 50 euro
quote:he mrshyguy, is het de cd die ik zoek? (zie afbeelding) reageer anders nog ff in dit topic ofzo
Op vrijdag 24 januari 2003 14:55 schreef TheShyGuy het volgende:
Hoi altezaam,Ik had dus die Cd hier liggen, origineel en onder de stof......zijn er echt mensen die hier zo veel voor betalen dan? Of denk ik misschien dat ik hem heb? (Dubbel cd met 1 muziek erop en de ander een theatervoorstelling) en boekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |