Jazeker mensen, en dat alweer vijf jaar. 6 januari 1998, op die historische winterdag had zijn hoofd namelijk een fatale aanvaring met een boom.
Maar wie was Salvatore "Sonny" Bono? Nou, de helft van het succesvolle jaren 60/70 popduo Sonny & Cher bijvoorbeeld. Cher ja, die met die neus weet u wel? Zij mocht zich bovendien een aantal jaren Bono's levenspartner noemen en samen scoorden ze hit na hit. De meest bekende: I've Got You Babe (een aantal jaren geleden opnieuw uitgebracht met de onvolprezen Beavis & Butthead in de rol van Sonny) en The Beat Goes On. Dat dit laatste niet voor Sonny Bono opging maakt zijn dood extra tragisch, net als het feit dat de spar des doods uitgerekend in het Heavenly Ski Resort stond, maar dat terzijde.
Na een glansrijke carierre als popster en televisiepresentator veranderde de eens zo progressieve Bono van een 'free spirit of the sixties' in een ultrarechtse burgemeester van zijn woonplaats Palm Springs en werd hij later zelfs congressman van het engste soort voor de Republikeinen. Bono, die 62 werd, liet een roedel vrouwen en al even lelijke dochters na. De heldhaftige boom staat er naar verluid nog steeds.
Tot zover het popnieuws van vandaag.
quote:Na het lezen vind ik het een zuigtopic. De mortis nisi sil bene!
Op maandag 6 januari 2003 12:27 schreef Bob.Ross het volgende:
wat een zuig titel zeg
quote:Wie o wie
Op maandag 6 januari 2003 12:29 schreef SliderTPP het volgende:
Gezien de topic-titel-edit hebben we een oplettende mod in ons midden
Ontopic nu:
Tja.....wat zal ik zeggen......jubileum-feestje?
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:29 schreef Frollo het volgende:
Goh, weet je wat ik denk? Misschien wilde Mugger wel dat wij zouden denken dat het om dhr. Vox ging. Een soort van grapje, zeg maar.
Ik vinnem iig wel leuk
quote:Idd...
Op maandag 6 januari 2003 12:27 schreef Gran_Turismo het volgende:
owh ik dacht Bono van U2...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |