Lig ik vanochtend om 8:30 te genieten () van mijn welverdiende vrije dag:
DING DONG...
Ik: Zuigende zuigende..., trek badjas aan, loop naar beneden, doe open, en daar staat een niet onaantrekkelijke vrouw eind 20 voor de deur, ik denk nog: Mwa, daar sta ik wel voor op..
Zij: Goedenmorgen.... *haalt een stel folders tevoorschijn*
En ik ZIE al de term wachttoren en een hoop geemmer over god tevoorschijn komen
Ik: Sorry, totaal geen intresse
Zij: Ja maar heeft U er wel eens bij stil gestaan dat
Ik: IK zei, IK HEB GEEN INTRESSE
Zij: Oh.., maar kan ik U dan
Ik: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, goedenmorgen
Ik heb er zo'n achterlijke pleurishekel aan dat mensen mij DAARVOOR uit bed bellen en als een mislukte verkoper hun godsdienst aan mij willen opdringen en verkopen.., als ze er niet zo knap en aardig uit zag had ik d'r waarschijnlijk nog de huid volgescholden ook (don't mess with my nightrest )
Of nog leuker: laatst wordt er aangebeld, mijn moeder doet open:
"wat fijn dat u open doet" Ja duh, d'r werd gebeld!!!! Maar mijn moeder was weer zo netjes dat ze dat alleen dacht
quote:De Odol van Babylon
Op maandag 6 januari 2003 12:24 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Hoi . wachttoren?? mmm Ik heb wel een andere toren
Ook de opmerking: 'Ah, nu zie ik waarom ik U niet eerder aantrof...' kijkend naar mijn slaperige kop en ochtendkapsel 'Jaa, 't is ook vroeg', STERF MUTS, de vorige keer zat ik in bad..(nu weet ik dus wie er aanbelde 3 weken geleden), en daar kom ik niet uit omdat de bel gaat...
EN SOMMIGE MENSEN WERKEN SOMS OOK WEL EENS OP DEZE TIJDEN, alleen vandaag ff niet
quote:Ach, als je nog een leuke hobby zoekt...
Op maandag 6 januari 2003 12:34 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Nou ze zoeken rond deze tijden members omdat ze dan mensen te spreken krijgen die geen fuck te doen hebben vaak. En die ook wel tijd hebben voor een geloof erbij
quote:Dat heeft de pa van een oude kennis eens gedaan. De beste man had theologie gestudeerd en wist verdomd goed hoe de handel in elkaar stak. Hij liet ze rustig binnen, liet ze deels hun verhaal doen, maar kwam toen zelf in actie. Op een gegeven moment probeerden de 'bezoekers' op alle mogelijke manieren een einde aan de discussie te maken zodat ze weg konden. Je begrijpt dus wel dat hij nooit meer last heeft gehad van die lui.
Op maandag 6 januari 2003 12:35 schreef dredmanneke het volgende:
weetje wat ook leuk is er op in gaan en uren lopen discuseren (ok je moet er maar zin in hebben) totdat zij weg willen
quote:Volgens mij lukt het alleen dan. Ik ken de Bijbel ook wel, maar niet uit m'n hoofd en die Jehova's volgens mij wel... Ik denk dat ze daar in de kerk overredingstraining krijgen ofzo...
Op maandag 6 januari 2003 12:48 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat heeft de pa van een oude kennis eens gedaan. De beste man had theologie gestudeerd en wist verdomd goed hoe de handel in elkaar stak.
Hoeveel tijd zouden die mensen nou met zieltjeszoeken kwijt zijn en hoeveel hebben ze er dan uiteindelijk gevonden?
Ik bedoel, aanbellen bij iemand die zo'n hele discussie gaat zitten voeren is flink zonde van je tijd. Aanbellen bij een dominee trouwens ook. Eik bij iedereen lijkt me...
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 06-01-2003 12:52]
Kom op, verzin iets nieuws, want het slaat dus absoluut helemaal nergens over. Ik ben nog steeds verbaasd van mijn vorige stageperiode, waarin ik er op de laatste dag achterkwam dat mijn Matrix liefhebbende, de Doors en Rage Against the Machine minnende stagebegeleider een getuige van Jehova was. Jehova's zijn net zo goed hele koele mensen met in dat geval zeer goede muzieksmaken. Kortzichtige huftertjes.
Kap eens met het verspreiden van die ver-oog-beklepte nepmeningen.
quote:Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit een bijbel gelezen, omdat het mijn interesse ook niet heeft. Als iemand wil geloven is dat prima, echter moeten ze het geloof niet aan anderen gaan opdringen.
Op maandag 6 januari 2003 12:49 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken de Bijbel ook wel, maar niet uit m'n hoofd en die Jehova's volgens mij wel... Ik denk dat ze daar in de kerk overredingstraining krijgen ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 06-01-2003 12:54]
quote:Idd, Jehova's zijn ook net zo gewoon als jij en ik. Behalve dan dat ze constant langs de deuren menen te moeten gaan. En dat is gewoon zwaar irritant. Vooral ook omdat het niet 1 keer gebeurt, maar keivaak!
Op maandag 6 januari 2003 12:52 schreef nietzman het volgende:
Ah, weer zo'n gezellig topic vol met oubollige vooroordelen over de Ik ben nog steeds verbaasd van mijn vorige stageperiode, waarin ik er op de laatste dag achterkwam dat mijn Matrix liefhebbende, de Doors en Rage Against the Machine minnende stagebegeleider een getuige van Jehova was. Jehova's zijn net zo goed hele koele mensen met in dat geval zeer goede muzieksmaken
Heeft iemand trouwens statistiekjes ofzo van hoeveel mensen er nou echt Jehova worden nadat iemand is langs geweest? Zelfde geldt voor mormonen...
Ben erg benieuwd nl.
quote:Vind jij. Die mensen zijn er (neem ik aan) maar wat tevreden mee. En ik heb eik helemaal geen verstand van de Jehova-stroming (weet alleen dat ze niet aan feesten doen, maar wel graag aanbellen en dat het erg moeilijk is de boel te verlaten). Maar voor de rest is het daar misschien wel hartstikke gezellig. Weet ik veel.
Best wel sneu eigenlijk als je je zo laat indoctrineren door een religie.
quote:Och.. dat jij nou toevallig eens iemand hebt leren kennen die 'aardig en jehova getuige' is. Tuurlijk zijn daar aardige mensen bij die een leuke muzieksmaak (wat het er ook toe doet in dit topic
Op maandag 6 januari 2003 12:52 schreef nietzman het volgende:
Ah, weer zo'n gezellig topic vol met oubollige vooroordelen over de getuigen van jehova. Grappig.Kom op, verzin iets nieuws, want het slaat dus absoluut helemaal nergens over. Ik ben nog steeds verbaasd van mijn vorige stageperiode, waarin ik er op de laatste dag achterkwam dat mijn Matrix liefhebbende, de Doors en Rage Against the Machine minnende stagebegeleider een getuige van Jehova was. Jehova's zijn net zo goed hele koele mensen met in dat geval zeer goede muzieksmaken.
Kortzichtige huftertjes.
Kap eens met het verspreiden van die ver-oog-beklepte nepmeningen.
Maar op een gegeven moment stonden ze wel ,toevallig, bij een collega op de stoep om het geloof te komen prediken en DAAR heb ik wel een t*ring hekel aan. Iedereen mag geloven wat hij/zij wil, maar niemand heeft het recht om mij er lastig mee te vallen. Op het werk deden ze dat ook niet, en zo hoort het!
Deur open doen, zo ranzig en minachtend als je kunt kijken en ze openlijk van onder naar boven bestuderen. Zo gauw ze iets jehova achtigs zeggen (ca. binnen de 1 1/2 seconde) zo hard mogelijk roepen:
"OOOOHHHH NEEEEEEEEEEEEE HE?!?!?!!?"
En de deur zo hard mogelijk dichtslaan en nog even wat dingen na roepen.
Geloof me, ze komen dan niet meer terug. Onbeleefd? zeker, maar dat zijn ze zelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |