quote:Dat is dat stuk toch dat je later die wallmines krijgt??
Op zondag 5 januari 2003 19:20 schreef FluxC5 het volgende:[..]
hehe (ik ben daar ook ergens dacht ik)
hebben we het 25 minuten lang durende developer interview van gamespot gezien? ik kwijlde ehct en ik heb hem morgen
Hij kunnen er nu lijken gevonden als iedereen achter me dood of KO is?
Ik kan dus allemaal die lijken gaan verplaatsen. want anders gaat de boel piepen...
quote:Bleh heb ik ook, zit helemaal aan het eind van dat level en nu weet ik niet precies waarom het alarm steeds afgaat
Op maandag 6 januari 2003 18:56 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben nu in dat level met die amerikaanse gijzelaars.
En de alarmen gaan spontaan af, omdat er lijken worden gevonden, slaat helemaal nergens op!Hij kunnen er nu lijken gevonden als iedereen achter me dood of KO is?
Ik kan dus allemaal die lijken gaan verplaatsen. want anders gaat de boel piepen...
quote:Ik ga gewoon overnieuw beginnen in dat level en dan leg ik alle lijken wel in een hoekje ofzo
Op dinsdag 7 januari 2003 08:22 schreef WouteRF het volgende:[..]
Bleh heb ik ook, zit helemaal aan het eind van dat level en nu weet ik niet precies waarom het alarm steeds afgaat
Heb spel maar weggelegd, begin er volgende maand wel weer mee. *anti-gamer hier
Zwaar irritant.
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oh wacht, khad een gun om lichten uit te schieten... effe vergeten dat ik die al had opgehaald.
waar is die anders voor?
Oh ja, ik schoot die pipo's eens flink in hun been of hand
quote:Ja nou sorry hoor. Ik was t al helemaal gewend dat ik geen pistool had, dus dacht er niet meer bij na.
Op dinsdag 7 januari 2003 09:40 schreef Fliepke het volgende:[..]
waar is die anders voor?
Oh ja, ik schoot die pipo's eens flink in hun been of hand
Vind t nog steeds klote van dat alarmlimiet bij the way, als ik dat eerder had gehoord.... nahja, weet nu de weg in t level tenminste.
quote:Moet eerlijk zeggen dat me dat nog niet overkomen is. Als ik iemand kill, berg ik hem meestal gelijk wel even op in het donker
Op dinsdag 7 januari 2003 13:09 schreef WouteRF het volgende:
Mwah dat is ook gewoon klote omdat je soms hele stukken terug moet om er voor te zorgen dat dat alarm niet afgaat.
quote:Das een oplossing, maar niet DE oplossing.
Op dinsdag 7 januari 2003 18:28 schreef Neejoh het volgende:[..]
Moet eerlijk zeggen dat me dat nog niet overkomen is. Als ik iemand kill, berg ik hem meestal gelijk wel even op in het donker
Want namelijk, als je gezien wordt door iemand, maar je gaat in het donker zitten, maar het alarm is WEL afgegaan, is dat weer eentje minder op de Alarm-balans...
In other words, als dit een X aantal keren weer voorkomt, heb je alsnog dat irritante alarm-limiet wat dichterbij komt.
Denk ik zo.
quote:Hoe bedoel je? Als je ze gelijk in het donker dropped, gaat het alarm niet af toch? Bij mij iig niet
Op dinsdag 7 januari 2003 19:42 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Das een oplossing, maar niet DE oplossing.
Want namelijk, als je gezien wordt door iemand, maar je gaat in het donker zitten, maar het alarm is WEL afgegaan, is dat weer eentje minder op de Alarm-balans...
In other words, als dit een X aantal keren weer voorkomt, heb je alsnog dat irritante alarm-limiet wat dichterbij komt.
Denk ik zo.
Heb alleen niet zo veel kogels meer, dus moet het wat behelpen met granaten en een rookgordijn Werd er zonet ff gek van, doe het morgen wel weer ff wat verder
quote:Das waar, kzal t wel fout hebben gedaan dan.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:18 schreef Neejoh het volgende:[..]
Hoe bedoel je? Als je ze gelijk in het donker dropped, gaat het alarm niet af toch? Bij mij iig niet
Ben nu bij t laatste stuk denk ik. Dat ik die Mitch Dougherty moet meesleuren naar beneden. (heb helaas zo weinig tijd om te kunnen gamen ivm stage)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |