abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2003 @ 19:54:32 #1
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7724475
in navolging van
Splinter Cell deel V [Xbox]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 5 januari 2003 @ 19:56:25 #2
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7724513
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:20 schreef FluxC5 het volgende:

[..]

hehe (ik ben daar ook ergens dacht ik)


Dat is dat stuk toch dat je later die wallmines krijgt??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_7728501
Gamespot Developer Interview, hi qual.

hebben we het 25 minuten lang durende developer interview van gamespot gezien? ik kwijlde ehct en ik heb hem morgen

Het is dat er een policy tegen is maar anders.... >:)
  maandag 6 januari 2003 @ 18:56:34 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7743806
Ik ben nu in dat level met die amerikaanse gijzelaars.
En de alarmen gaan spontaan af, omdat er lijken worden gevonden, slaat helemaal nergens op!

Hij kunnen er nu lijken gevonden als iedereen achter me dood of KO is?
Ik kan dus allemaal die lijken gaan verplaatsen. want anders gaat de boel piepen...

pi_7745716
Ben nu ook bij dat mijnenveld ff proberen
pi_7745733
De titel van deze topic is verkeerd, het moet toch: Splinter Cell deel VI [XboX] zijn?
Of ben ik nou een miereneuker?
pi_7748856
damn joh, heb me de tering lopen zoeken...
Op een gegeven moment moet je die soldaten ophalen, en kom je in een gang met allemaal deuren die jammed zijn. Djeez.. Kon die koker echt niet vinden, tot ik er perongeluk inviel weer 15min voor neits
pi_7754107
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:56 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben nu in dat level met die amerikaanse gijzelaars.
En de alarmen gaan spontaan af, omdat er lijken worden gevonden, slaat helemaal nergens op!

Hij kunnen er nu lijken gevonden als iedereen achter me dood of KO is?
Ik kan dus allemaal die lijken gaan verplaatsen. want anders gaat de boel piepen...


Bleh heb ik ook, zit helemaal aan het eind van dat level en nu weet ik niet precies waarom het alarm steeds afgaat Heb spel maar weggelegd, begin er volgende maand wel weer mee. *anti-gamer hier
  dinsdag 7 januari 2003 @ 09:14:19 #9
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7754435
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:22 schreef WouteRF het volgende:

[..]

Bleh heb ik ook, zit helemaal aan het eind van dat level en nu weet ik niet precies waarom het alarm steeds afgaat Heb spel maar weggelegd, begin er volgende maand wel weer mee. *anti-gamer hier


Ik ga gewoon overnieuw beginnen in dat level en dan leg ik alle lijken wel in een hoekje ofzo
pi_7754492
Argh, CIA level best pittig, zit nu ergens vlak bij de server, heb meerdere checkpoints, maar ik hebt t een beetje verneukt geloof ik want ik heb nog maar een paar alarmen te gaan en dan is het afgelopen.

Zwaar irritant.

pi_7754530
Oh wacht, khad een gun om lichten uit te schieten... effe vergeten dat ik die al had opgehaald.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 09:40:33 #12
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7754721
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oh wacht, khad een gun om lichten uit te schieten... effe vergeten dat ik die al had opgehaald.

waar is die anders voor?
Oh ja, ik schoot die pipo's eens flink in hun been of hand

pi_7756181
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:40 schreef Fliepke het volgende:

[..]

waar is die anders voor?
Oh ja, ik schoot die pipo's eens flink in hun been of hand


Ja nou sorry hoor. Ik was t al helemaal gewend dat ik geen pistool had, dus dacht er niet meer bij na.

Vind t nog steeds klote van dat alarmlimiet bij the way, als ik dat eerder had gehoord.... nahja, weet nu de weg in t level tenminste.

pi_7756193
Mwah dat is ook gewoon klote omdat je soms hele stukken terug moet om er voor te zorgen dat dat alarm niet afgaat.
pi_7760473
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 13:09 schreef WouteRF het volgende:
Mwah dat is ook gewoon klote omdat je soms hele stukken terug moet om er voor te zorgen dat dat alarm niet afgaat.
Moet eerlijk zeggen dat me dat nog niet overkomen is. Als ik iemand kill, berg ik hem meestal gelijk wel even op in het donker
pi_7762101
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:28 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat me dat nog niet overkomen is. Als ik iemand kill, berg ik hem meestal gelijk wel even op in het donker


Das een oplossing, maar niet DE oplossing.

Want namelijk, als je gezien wordt door iemand, maar je gaat in het donker zitten, maar het alarm is WEL afgegaan, is dat weer eentje minder op de Alarm-balans...

In other words, als dit een X aantal keren weer voorkomt, heb je alsnog dat irritante alarm-limiet wat dichterbij komt.

Denk ik zo.

pi_7767690
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:42 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Das een oplossing, maar niet DE oplossing.

Want namelijk, als je gezien wordt door iemand, maar je gaat in het donker zitten, maar het alarm is WEL afgegaan, is dat weer eentje minder op de Alarm-balans...

In other words, als dit een X aantal keren weer voorkomt, heb je alsnog dat irritante alarm-limiet wat dichterbij komt.

Denk ik zo.


Hoe bedoel je? Als je ze gelijk in het donker dropped, gaat het alarm niet af toch? Bij mij iig niet
  woensdag 8 januari 2003 @ 09:27:14 #18
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_7771810
Ik heb het spel nu precies 24 uur, en heb het CIA level bijna uit.
Best wreed spel
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:10:51 #19
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_7780500
om eerlijk te zijn vond ik het CIA level goed te doen en kad zelfs nog 2 sticky shockers over en 3 airfoilrings. en maar 1 alarm af laten gaan maar dat was toen ik met mn domme kop door een metaaldetector liep met een gun op mn rug
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:11:34 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7780517
Splinter Cell komt nu definitief ook op GC en PS2 uit.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_7782944
Ben nu bezig met de US soldiers te bevrijden, en die 3 chinezen. Maar dat valt nog niet mee! Ik dacht eerst ff die turret IFF uitschakelen en gewoon daar binnen gaan wachten tot die turret ze afmat Maar dat viel tegen Rennen er gewoon door heen!

Heb alleen niet zo veel kogels meer, dus moet het wat behelpen met granaten en een rookgordijn Werd er zonet ff gek van, doe het morgen wel weer ff wat verder

pi_7783058
Hey, ik waltz er dan ook vaak door heen he. Volgende keer doe'k t rustiger an.
pi_7783091
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:18 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Als je ze gelijk in het donker dropped, gaat het alarm niet af toch? Bij mij iig niet


Das waar, kzal t wel fout hebben gedaan dan.

Ben nu bij t laatste stuk denk ik. Dat ik die Mitch Dougherty moet meesleuren naar beneden. (heb helaas zo weinig tijd om te kunnen gamen ivm stage)

  donderdag 9 januari 2003 @ 18:31:41 #24
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_7801881
w00ww000!!
Laatste level..
Bijna uitgespeeld.. !
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_7802267
Hehe, zonet weer een paar min kunnen spelen. Heb Grinco gekilled en de US soldier gesaved
Echt gaaf stuk! Viel nog niet mee om al die mannetjes te killen, zonder dat ze je voorbij rennen aan de andere kant...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')