Maargoed ik vind het opzich wel lachen allemaal, maar wel een heel raar idee, dit hoort toch niet
Iemand ervaring mee? Tips? Antitips? Komt u maar!
Edit: even voor de duidelijkheid; hij zei zo'n zin te hebben in sex, ik stelde voor dat hij uitging en een meisje regelde, hij zei ja maar dan krijg ik een sloerie, vervolgens grapte hij of hij mij kon "lenen" (), en even later ging ik er wat serieuzer op in en hij bleef aandringen of ik kwam, naja sorry hoor als hij nog voor me voelt en zichzelf hierdoor kwetst is dat zijn eigen schuld, als hij het me vertelt kan ik er rekening mee houden zoniet; ik kan het ook niet ruiken.
[Dit bericht is gewijzigd door Taurusje_Koetje op 05-01-2003 19:52]
Ik zou 'm nog wel ff duidelijk maken dat er dus echt geen toekomst is.
Aldus Dr. Love
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:14 schreef Taurusje_Koetje het volgende: terwijl ik eigenlijk gelijk na de sex weer op wou stappen
(en dat noemt zich vrouw)
maarem als je er geen slecht gevoel over hebt, en jij verder geen gevoelens hebt voor hem, maar jij denkt dat hij dat wel heeft, misschien kun je het er met hem over hebben en maar geen sex meer met hem hebben
en sex met je ex is erg vaak heel lekker omdat jullie elkaars lichaam kennen en weet wat de ander lekker vind
quote:gebruik hem maar
Op zondag 5 januari 2003 19:14 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Hoi allemaal. Ik vind het eigenlijk best raar om te zeggen, maar ik heb vanmorgen sex met mn ex gehad, het is op 27 dec uitgegaan en we zijn al aardig over elkaar heen (het ging gewoon niet, zie It's over, maar heel slecht voel ik me niet), tenminste, ik over hem, ik ben alweer op een ander verliefd (kansloos maar toch) en dat heb ik hem ook verteld. Maargoed gisteravond zei hij doodleuk over msn dat hij gek werd van geen sex te hebben (beetje lollig en luchtig) en ik stemde daarmee in enzo, en toen gingen we het erover hebben..
...
En voor ik het wist hadden we afgesproken sex te hebben, zodoende dus vanmorgen, ik had t helemaal niet zwaar ofzo (geen spijt van ook, voel me echt prima, en ik had/heb totaal geen last van verliefde gevoelens of verdriet), het was heerlijken gewoon weer zoals vanouds, maar ik had het gevoel dat hij toch meer voelde; hij deed overdreven aardig, heel lief en wou dat ik nog even bleef terwijl ik eigenlijk gelijk na de sex weer op wou stappen
(en dat noemt zich vrouw)
Maargoed ik vind het opzich wel lachen allemaal, maar wel een heel raar idee, dit hoort toch niet
Iemand ervaring mee? Tips? Antitips? Komt u maar!
quote:precies, daarom was het ook zo'n verleidelijk aanbod (nogmaals, hij bood het aan, ik stemde in, vroeg ook nog of hij het zeker wist waarop hij vroeg of ik het wel aan zou kunnen, dus hij verwachte het ook andersom. Overigens hoeft het niet zo te zijn dat hij nog gevoelens heeft voor me maar dat ik alleen die indruk kreeg.)
Op zondag 5 januari 2003 19:18 schreef maple-leaf het volgende:[..]
en sex met je ex is erg vaak heel lekker omdat jullie elkaars lichaam kennen en weet wat de ander lekker vind
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:36 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
gebruik hem maar
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:39 schreef Roscoo het volgende:
Als het nog maar sinds 27 december uit is, kn jij er volgens mij ook nog niet overheen zijn. Als dat wel zo is stelde die relatie heel weinig voor. Volgens mij ben je gewoon een snol die speelt met gevoelens en ik vindt dat heel erg laf. Ik snap dan ook niet wat die loezer in je ziet.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:14 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Hoi allemaal. Ik vind het eigenlijk best raar om te zeggen...
~Des
Maar denk dat hij het er wel moeilijk mee zal hebben, of denkt inderdaad dat je nog wat voor hem voelt, misschien zelfs nu denkt dat het weer aan is.
Hij was gewoon gewend aan sex met jou en het kan best zijn dat ie de sex miste (en dus niet de sex met jou). Sinds jij al zn vriendin bent geweest is het extra makkelijk want er zijn geen obstakels (zoals elkaar leren kennen etc.). Erg makkelijk op die manier! En dat ie overdreven aardig doet...mannen doen altijd overdreven aardig als ze een tijdje droogstaan!
Def
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:37 schreef IndoGuyver het volgende:
Sex hoeft toch niet altijd met gevoelens samen te gaan?Hij was gewoon gewend aan sex met jou en het kan best zijn dat ie de sex miste (en dus niet de sex met jou). Sinds jij al zn vriendin bent geweest is het extra makkelijk want er zijn geen obstakels (zoals elkaar leren kennen etc.). Erg makkelijk op die manier!
quote:
En dat ie overdreven aardig doet...mannen doen altijd overdreven aardig als ze een tijdje droogstaan!
en ja 16 ja
kan er ook niks aan doen
hij was 23 (geen problemen op dat punt trouwens)
en we hadden anderhalve maand, was iemand die dat vroeg.
Zo.
Fijn en prima. Open dit topic dan niet.
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:54 schreef Argento het volgende:
Ja, kortom, het interesseert jou geen flikker, het interesseert hem geen reet (althans, dat mochten hij en jij willen). Er moest enkel wederzijds geneukt worden, en waarom dan niet met elkaar?Fijn en prima. Open dit topic dan niet.
quote:Niks raars aan, het gebeurt de besten
Op zondag 5 januari 2003 21:58 schreef Taurusje_Koetje het volgende:[..]
Ik wou gewoon wat meningen erover omdat ik het zelf aardig raar vind om met je ex nog sex te hebben. Sorry hoor.
quote:raar?
Op zondag 5 januari 2003 21:58 schreef Taurusje_Koetje het volgende:[..]
Ik wou gewoon wat meningen erover omdat ik het zelf aardig raar vind om met je ex nog sex te hebben. Sorry hoor.
quote:Als je alleen positieve reacties op je actie wilt hebben, post je toch niet een vraag 'wat vinden jullie ervan'...je weet wat 99% van de reacties zal zijn.
Op zondag 5 januari 2003 21:51 schreef Taurusje_Koetje het volgende:[..]
eindelijk een positieve reactie
[..]
quote:nu misschien niet meer en dat komt dus doordat ik reacties heb gekregen
Op zondag 5 januari 2003 22:03 schreef Argento het volgende:[..]
raar?
Lees het topic nog ns door. Beperk je voor mijn part tot je eigen bijdragen. Hoe kom je erbij dat je het raar vindt?
quote:dat is dus niet zo want ik besefte later pas dat ik nogal wat belangrijke informatie heb weggelaten waardoor het aardig bot overkwam van mijn kant. Maargoed laat maar, wou t alleen ook eens horen zoals ik er tegen aan kijk. Deels.
Op zondag 5 januari 2003 22:10 schreef CptTripps het volgende:[..]
Als je alleen positieve reacties op je actie wilt hebben, post je toch niet een vraag 'wat vinden jullie ervan'...je weet wat 99% van de reacties zal zijn.
Def
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |