abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7702309
Ok, ik kan er niet meer op komen sinds ik Linux heb geinstaleerd. in Partition Magic ziet ie de schijf wel maar in dos/windows kan ik er niet meer op komen

Hoe is dit te fixen? Wil graag m'n mp3verzameling houden eik

En als ik met partition magic een checkup doe: een hele lijst met Fat copies are not identical, Invalid cluster, File size does not match FAT, enz, dat de hele tijd door... Op een gegeven moment zegt ie dat het er teveel zijn.

pi_7702465
je kan met partition magic toch van bestandsindeling veranderen zonder dat de bestanden beschadigen?? veel succes iig
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
  zaterdag 4 januari 2003 @ 13:05:37 #3
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_7702480
Je heb wel pech he met computers de laatste tijd.
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
pi_7702490
??

Ik geloof niet dat ik jouw situatie helemaal begrijp. Je hebt Linux geinstalleerd op je 2e harde schijf? Dan is het niet gek dat je er vanuit windows niet meer bijkunt, want Linux gebruikt een bestandssyteem waar Windows niks van snapt. Maar je zou je 2e harde schijf met behulp van PM wel weer moeten kunnen omtoveren tot Windows schijf. Je bent dan Linux weer kwijt natuurlijk. En dat vraag is of je je mp3-verzameling nog hebt.

Als je een dualboot systeem hebt, raad ik je aan je Windowsschijf te mounten aan je Linuxsysteem (vanuit de console, iets als mount -t vfat /dev/hda1 /mnt/windows), je kunt dan met 'cd /mnt/windows/ naar je windows-schijf, vervolgens je map met mp3's kopieren naar je windowsmap.

Jesus saves but death prevails.
pi_7702492
Zodoende leert men
pi_7702503
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar.
Je FAT lijkt me niet beschadigt maar gewoon ingedeeld in Linux bestandssysteem.

ik weet niet welke Partion Magic je hebt maar volgens is die oud en/of niet compatibel met t besturingssysteem wat je nu draait...

probeer t anders ff op tweakers

[b]"Unleash the Stig"[/b] ---- If you shake it more than twice, you're playing with it...
  zaterdag 4 januari 2003 @ 13:20:00 #7
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_7702595
..dat krijg je met het zeer gebruikersonvriendelijke linux..
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_7702722
Easy recovery pro van ontrack kun je gebruiken om je oude bestanden terug te halen

suc6

pi_7702749
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 13:20 schreef Beurlap het volgende:
..dat krijg je met het zeer gebruikersonvriendelijke linux..
Onkundige users eerder.
pi_7702789
hmmmm .. wie instaleerd er nou Linux
pi_7702981
Ik?

Maar ik doelde erop dat ik de partitie kleiner heb gemaakt en op wat over bleef linux heb geinstalleerd...
Het is al opgelost btw

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')