Wat is de bedoeling?
Simpel, de meeste blauwtjes lopen in een bepaalde tijd. Waarom? Later kan je vast heel erg lachen om deze actie. En van je fouten leer je voor de volgende keer als het wel zeer serieus is.
De spelregels:
1 Zie het als een spel, dan komen de afwijzingen niet zo hard aan. Het is tenslotte de bedoeling om zo vaak mogelijk afgewezen te worden
2 Doe wel serieus je best met versieren, wie weet zit je de rest van je leven met een leuke meid/jongen opgescheept
3 Als je eenmaal een leuke vriend/vriendin hebt, hoef je natuurlijk niet door te gaan met versieren (dit wordt zelfs afgeraden), maar je score zal dan ook niet hoger worden.. Niet dat je dat dan erg zal vinden
4 Verzin een leuke prijs voor de winnaar (degene die de meeste blauwtjes heeft opgelopen)
5 Hou de medespelers op de hoogte en laat ze meegenieten van je blunders en vooral successen met versieren (leermomenten)
6 Nieuwe regels of een aanpassing in de huidige regels is, uiteraard in overleg met alle deelnemers, mogelijk als dat nodig en/of leuk is.
7 Hef fun!
Ik stel voor om vanavond al te beginnen. Later meedoen mag altijd.
De looptijd is 1 maand, de einddatum is dus 3 februari.
Een prijs weet ik nog niet. Leuke ideeën zijn welkom.
Als je vrijgezel bent (en dus nix te hebt te verliezen) doe gezellig mee
quote:Beide zelfs.. Als je maar plezier hebt
Op vrijdag 3 januari 2003 19:28 schreef LangeJan het volgende:
Je kan een blauwtje lopen.. of een groentje blijven?
nieuwe aanpak voor het zelfvertrouwen op te krikken ...
stel me eens gerust ... jij bent toch psycholoog he
quote:LOL
Op vrijdag 3 januari 2003 19:58 schreef Furby het volgende:
Ik dacht eerst dat je alle "blauwen" moest versieren hier.
sterkte met dat
quote:Als iemand nu zo lief zou willen zijn om nee te zeggen, dan kan ik een blauwtje lopen...
Op vrijdag 3 januari 2003 19:56 schreef Angst het volgende:
Nuecken?
zoiets?
quote:Dat mag je uiteraard wel één keer proberen bij één serieuze versierpoging, anders ik doe je volgens mij niet echt je best om iemand aan de haak te slaan
Op vrijdag 3 januari 2003 19:56 schreef Angst het volgende:
Nuecken?
zoiets?
quote:Zeg dan nee lieve schat anders loop ik toch nooit een blauwtje
Op vrijdag 3 januari 2003 20:03 schreef Wozzy het volgende:[..]
Dat mag je uiteraard wel één keer proberen bij één serieuze versierpoging, anders ik doe je volgens mij niet echt je best om iemand aan de haak te slaan
quote:Nee.. lijkt me nou juist niet. Maarja, ik zit er ook niet echt meer mee als ik een blauwtje loop.
Op vrijdag 3 januari 2003 19:58 schreef Bulls-Ass het volgende:
lol pijnlijk spel voor je zelfvertrouwen vrees iknieuwe aanpak voor het zelfvertrouwen op te krikken ...
stel me eens gerust ... jij bent toch psycholoog he
Nee, was ik maar psycholoog, dan zou ik misschien weten waar m'n te gekke ideeën altijd vandaan komen En had ik vast ook wel een lekker hoog salaris
quote:Dat is niet irl, dus dat telt niet
Op vrijdag 3 januari 2003 20:01 schreef Angst het volgende:[..]
Als iemand nu zo lief zou willen zijn om nee te zeggen, dan kan ik een blauwtje lopen...
quote:Tweee keer Nee prima.. nu nog een keertje naar mijn neucken gericht
Op vrijdag 3 januari 2003 20:06 schreef Wozzy het volgende:[..]
Nee.. lijkt me nou juist niet. Maarja, ik zit er ook niet echt meer mee als ik een blauwtje loop.
Nee, was ik maar psycholoog, dan zou ik misschien weten waar m'n te gekke ideeën altijd vandaan komen
En had ik vast ook wel een lekker hoog salaris
"Mag ik het telefoonnummer van je vader en moeder?"
"Hoezo?"
"Kan ik ze even bedanken." (slaat nooit aan)
"Waar zullen we naar toe gaan op huwelijksreis?"
"Kun je me even voorstellen aan die fantastisch mooie vriendin van je?"
"Kom, dan voer ik je zat en neem ik je mee naar huis"
gelachen heb ik iig wel (en zij ook).
quote:Kijk dat bedoel ik. Wie mee doet met dit spel kan later vast met veel plezier terugkijken op zijn/haar "geweldige" versierblunders. En dat zonder al te veel pijn, want het is maar een "spel".
Op vrijdag 3 januari 2003 20:08 schreef MrWilliams het volgende:
Zonder resultaat uitgeprobeerd:
"Hey, heb jij ook zo'n zin om even buiten te gaan staan zoenen?""Mag ik het telefoonnummer van je vader en moeder?"
"Hoezo?"
"Kan ik ze even bedanken." (slaat nooit aan)"Waar zullen we naar toe gaan op huwelijksreis?"
"Kun je me even voorstellen aan die fantastisch mooie vriendin van je?"
"Kom, dan voer ik je zat en neem ik je mee naar huis"
![]()
gelachen heb ik iig wel (en zij ook).
Doe je mee?
quote:Hahha, been there, done that.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:13 schreef Wozzy het volgende:[..]
Kijk dat bedoel ik. Wie mee doet met dit spel kan later vast met veel plezier terugkijken op zijn/haar "geweldige" versierblunders. En dat zonder al te veel pijn, want het is maar een "spel".
Doe je mee?
Ik doe dit altijd wanneer het me uitkomt. Gewoon voor de lol en om op een leuke manier met iemand in gesprek te raken. In feite doe ik dus al jaren mee aan je 'spel'.
Nog even voor de nadruk, het zijn geen versierblunders, want anders zou m'n zelfvertrouwen ergens ver onder de grond liggen. Als je werkelijk een dame zo benaderd om haar te versieren ben je ram verkeerd bezig en kun je net zo goed thuis op een groot stuk zoethout gaan zitten kauwen. Dat heeft evenveel effect, want dat is ook slecht voor je tanden.
quote:Jah, das waar
Op vrijdag 3 januari 2003 20:18 schreef MrWilliams het volgende:[..]
Hahha, been there, done that.
Ik doe dit altijd wanneer het me uitkomt. Gewoon voor de lol en om op een leuke manier met iemand in gesprek te raken. In feite doe ik dus al jaren mee aan je 'spel'.
Nog even voor de nadruk, het zijn geen versierblunders, want anders zou m'n zelfvertrouwen ergens ver onder de grond liggen. Als je werkelijk een dame zo benaderd om haar te versieren ben je ram verkeerd bezig en kun je net zo goed thuis op een groot stuk zoethout gaan zitten kauwen. Dat heeft evenveel effect, want dat is ook slecht voor je tanden.
quote:Zelfs als je niet op je bek wordt geslagen door haar vriendje.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:22 schreef Wozzy het volgende:[..]
Jah, das waar
Dan kijk je de eerste paar dagen wel met pijn terug
quote:Jij gaat vanavond uit blijkbaar?
Op vrijdag 3 januari 2003 20:28 schreef Angst het volgende:
Wordt dit ervaring uitwisselen of gaan we dat spel ooit nog spelen..!!!
Laat maar horen welke zinnen je denkt te gaan gebruiken, dan kunnen we alvast met de voorpret beginnen. En dan mag je ons morgen vertellen hoe je 'slachtoffers' ze vonden ok?
quote:Dat spel gaan we echt spelen.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:28 schreef Angst het volgende:
Wordt dit ervaring uitwisselen of gaan we dat spel ooit nog spelen..!!!
Dus als ik het goed heb, zijn de deelnemers/deelneemsters tot nu toe:
Angst
MrWilliams
Wozzy
En onthoudt dames, heren, jongens, meisjes, beesten en eventuele onzijdigen aanmelden mag altijd
quote:Hmm.. kan.. maar ik ben liever creatief op dat moment.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:35 schreef MrWilliams het volgende:
Zullen we dan een paar zinnen bedenken die we allemaal moeten gebruiken. Kunnen we kijken welke verschillende reacties het oplevert.
Het is oud & nieuw geweest dus daar kan je altijd mee beginnen + de gebruikelijke zoenen. Succes gegarandeerd
quote:Ok, jij je zin
Op vrijdag 3 januari 2003 20:38 schreef Wozzy het volgende:[..]
Hmm.. kan.. maar ik ben liever creatief op dat moment.
Het is oud & nieuw geweest dus daar kan je altijd mee beginnen + de gebruikelijke zoenen. Succes gegarandeerd
Als je nog maar herinnerd wat je gezegd hebt vind ik alles prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |