Stand van zaken: Ik ben al 29 en een half uur wakker. Heb vanaf ongeveer 23:00 gisteravond elke kwartier in het eerste topic een post gedaan en daarvoor vanaf 9:30 minstens elke half uur wel een post. Ik wil het iig vol gaan houden tot 21:30 om zo de 36 uur vol te maken. Dit gaat wel lukken denk.
DJKoster deed oorspronkelijk ook mee, maar die is vanochtend om 7:30 afgehaakt (hij was gisteren al wel om 5:00 uur opgestaan).
Meldt dus voor 15:01-15:15
Ff een into erin voor de mensen die nog mee willen doen:
Eindelijk is het dan zover: de Fok!-marathon is van start gegaan
In dit topic posten de deelnemers elk kwartier dat ze nog aanwezig zijn.. , en om het niet al te saai te laten worden: meld ook ff wat je aan het doen bent/gaat doen..
quote:Dit topic is aangemaakt voor de mensen die niet willen slowchatten en om het een beetje overzichtelijk te houden..
om bv. 11:00 wordt er een topic geopend en iedereen die meedoet post binnen het kwartier (11:14) en tussen 11:15 en 11:29 (en tussen 11:30 en 11:44 enzovoorts) moet weer iedereen reageren, soort afvalrace is het dan
en het is overzichtelijk + dat je als je om 11:00 post tot 11:28 heb om iets anders te doen (douchen, eten oid)
Slowchatten kan hier
Mocht de belangstellig nihil zijn of het SC-topic niet lopen, dan mag er wel een van beiden op slot..
We zijn dus officieel begonnen om 10:00 uur gisterochtend, je mag uiteraard later beginnen
Of is iemand zijn clownsneusje vergeten?
quote:Alleen ik eigenlijk... washandje is vanmiddag begonnen, weet niet hoe lang die het vol wil gaan houden...
Op vrijdag 3 januari 2003 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow... wie doen er nu nog eigenlijk mee?
Ik support je wel
quote:Ben nu al meer dan 31 uur wakker...
Op vrijdag 3 januari 2003 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed man, en je doet al hoe lang mee?Ik support je wel
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:48 schreef Gorro het volgende:[..]
Ben nu al meer dan 31 uur wakker...
Hulde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |